Sefer abiyi sahipsiz mi sandın! - Gönül Dağı 17. Bölüm

katma 20 Şub 2021
görünümler 870 933
232

Gönül Dağı 17. Bölüm Özeti:
Belediye Başkanı Münir Bey, tüm Gedelli’ye Temiz Elektrik Santrali’ni ilan edince kasaba karışır. Artık tüm gözler Taner ve amca oğullarındadır. Amca oğulları bir yandan santrali yetiştirmeye çalışırken, diğer yandan ise santrali kuracakları alanı bulmaya çalışmaktadırlar. En uygun alanı bulurlar, fakat burası yaşlı bir kadının tarlasıdır. Tarlayı kadından kiralayacaklardır, fakat kadının hazin hikayesi, amca oğullarını derinden etkiler. Santrali kurabilmeleri için bu hazin hikayeyi çözmek zorundadırlar.
Bu arada Sefer, Zahide’yi özel bir yere davet eder. İkili burada geçmişi ve bugünü konuşur. Sefer’in Zahide’ye yapacağı büyük sürpriz ikiliyi nasıl etkileyecektir?
Öte yandan Dilek, babasıyla ilgili öğrendiği gerçeği, annesiyle konuşmaya çekinir. Ancak bu sırrın ağırlığını daha fazla taşıyamaz ve Gülsüm’le konuşmaya karar verir. Gülsüm’ün tepkisi ne olacaktır?
Bozkırda bir Anadolu masalı #GönülDağı​​ yeni bölümleriyle her cumartesi 20.00'de #TRT1​​’de!
Bozkırda bir Anadolu masalı... Sapsarı toprakların, yıllarca dile gelen efsanelerin, unutulmaz aşkların hikayesidir Gönül Dağı...
Küçük dünyalarında büyük hayaller yeşerten Anadolu çocuklarının hikayesidir Gönül Dağı…
Bozkırda hayallerinin peşinden koşan ve tüm engellere rağmen imkansızı başarmaya çalışan 3 kuzenin hikayesidir Gönül Dağı…
Yazdığı tüm hikayelerde bozkırı ve bu coğrafyada yaşayan insanları samimi bir dille eserlerine yansıtan “Bozkırın kalemi” Mustafa Çiftçi’nin gün yüzüne çıkmamış öykülerinden esinlenilerek senaryolaştırılan Gönül Dağı, ilk bölümde izleyicilerin beğenisini kazanacak ekranlara kilitleyecek bir dizi...
İzleyenlerin memleket özlemini giderecek görsel bir şölen...
Berk Atan ve Gülsüm Ali İlhan’ın başrollerini üstlendiği dizi, bozkırın ortasında yer alan şirin bir kasabada yaşayan sıcakkanlı, sevecen Anadolu insanının öyküsünü anlatıyor. Efsaneleri, gelenekleri, şehirlerde unutulmaya yüz tutmuş değerleri gönülden yaşayan, alın teriyle kazanırken sevdasını yüreğiyle hisseden, umutları ve hayalleri uğruna yaşam mücadelesi veren insanların hikayesi...
Çocukluk aşkı Dilek’le bir gün buluşma hayali kuran Taner’in kuzenleriyle yaptığı müthiş icat… Düğüncüleri, ağıtçıları, gelenekleri, tüm samimiyetiyle Anadolu insanı... Bozkır topraklarının süsü özgürlük timsali Yılki Atları...
Nerde bir aşığın, bir yetimin kalbi kırılsa Gönül Dağından bir parça taş kopar derler ama büyük ama küçük...
Sevdiklerine kavuşamayan aşıklara, savurduğu taşlarla kol kanat geren Gönül Dağı..
İzlerken yaşayacak, hissedecek, duygulanacak ve gönülden bağlanacaksınız...
Yazdığı tüm hikayelerde bozkırı ve bu coğrafyada yaşayan insanları samimi bir dille eserlerine yansıtan Mustafa Çiftçi’nin öykülerinden esinlenilerek senaryolaştırılan Gönül Dağı’nın yapımcılığını Ferhat Eşsiz, yönetmenliğini Yahya Samancı yapıyor. Başrollerini Berk Atan ve Gülsim Ali İlhan'ın üstlendiği dizide, sanat dünyasının usta isimleri Ecem Özkaya, Ferdi Sancar, Ali Düşenkalkar, Erdal Cindoruk, Gülhan Tekin, Feyza Işık, Ege Aydan, Eser Eyüboğlu, Cihat Süvarioğlu, Semih Ertürk, Nazlı Pınar Kaya, Şebnem Dilligil, Yavuz Sepetçi, Nuri Gökaşan, Hüseyin Sevimli ve Çiğdem Aygün rol alıyor.
-------------------------------------------
Gönül Dağı Resmi Facebook Sayfası: gonuldagitrt/​​
Gönül Dağı Resmi Twitter Sayfası: gonuldagitrt/​​
Gönül Dağı Resmi Instagram Sayfası: gonuldagitrt​​
Gönül Dağı Resmi TRdown Kanalı: bit.ly/GonulDagi​​
-------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası: TRT1/​​
TRT1 Resmi Twitter Sayfası: trt1/​​
TRT1 Resmi Instagram Sayfası: trt1​​
TRT1 Resmi TRdown Kanalı: trdown.info

TRT 1
YORUMLAR  
  • TRT 1

    TRT 1

    9 gün önce

    18. bölüm fragmanını izlediniz mi? https://www.youtube.com/watch?v=WnUPe4oFh-A

    • Toprak.01 Şarkılar

      Toprak.01 Şarkılar

      Gün önce

      Değerli gönül dağı izleyicileri Gönül dağı kamera arkası görüntüler ve bir çok müzik için kanalımi takibe alabilirsiniz

    • Melik Taşkan

      Melik Taşkan

      2 gün önce

      Esmkolhc😍🤩🥳🤗🥰🤭🥰💚💙💜🤎🖤🤍♥️❣️💔🪴🌴🌳🌲🌪️☃️🪵❄️🌊🌼🌻🏵️🌸🌱🌾🍁🌹💮

    • Emre Erzurum

      Emre Erzurum

      3 gün önce

      tabiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • Yusuf Cagatay

      Yusuf Cagatay

      3 gün önce

      @Critical Ops Bolubeyi174 fatih 5grdcrre1¼600bu

    • Gönül Dağı TRT Kamera arkası

      Gönül Dağı TRT Kamera arkası

      4 gün önce

      @Halime Kesin evet kesinlikle

  • Meryem Güleşen

    Meryem Güleşen

    3 saatler önce

    Sefer abi kırmızı çizgimizdir.
    Kel rıfat
    Ne bakıyom fikret hic mi omuz omuza vermiş millet görmedin Ramazan
    Sen hayırdır sefer abiyi sahipsiz mi sandın kılına dokunamazsın kılına hadi bas git
    Taner
    Bukadar insanların öfkesine baş edemen al adamlarını bas git.
    Veysel

  • enes batmaz

    enes batmaz

    5 saatler önce

    Kırmızı cisgimiz sefer baba

  • Mehmet Akdeniz

    Mehmet Akdeniz

    6 saatler önce

    Taner’in gelişi 👍

  • Rana Attar

    Rana Attar

    6 saatler önce

    Ben varya adama dalasım geldi adam gitmeseydi patlıyodum

  • emir yağız aras

    emir yağız aras

    7 saatler önce

    Abi izledim en iyi dizilerden 1 inci 2 inci arka sokaklar

  • Fatma Corduk

    Fatma Corduk

    7 saatler önce

    Düzgün ahlaki yayınlar da olabilirmiş demekki inanın reklamını dahi izliyorum bu tarz yapıtlar çoğalsın diye bu işe emek veren ekmeğini kazansın helali hoş olsun ❤️ sevgilerimle

  • Mehmet Demirbaş

    Mehmet Demirbaş

    11 saatler önce

    Batıracak seni fırat abi bekir

  • necdet demir

    necdet demir

    Gün önce

    kel mel ama adammmm

  • Burcu Aslan

    Burcu Aslan

    Gün önce

    ben annemin telefonundayim adım ERAY çok saçma olmuş çünkü okadar kişi geliyo veysel yada taner bi tokat atmiyo

  • Eylem Keser

    Eylem Keser

    Gün önce

    Lüks evlerden arabalardan uzak çarpık ilişkiler yok pahalı takım elbiseler yok süslü kadınlar yok aldatma yok.erkek kadın demeden insana değer var.bu filmin yapımcısına sonsuz teşekürler.allah razı olsun ki bize unuttuğumuz değerleri filmdede olsa çok güzel hatırlattı.ailece kanal değişmeden izleyebildiğimiz tek dizi .minettariz

  • beytullah sarıdere

    beytullah sarıdere

    Gün önce

    ramazanı sevenler like

  • ahmet salih yusuf

    ahmet salih yusuf

    Gün önce

    Geldiğiniz gibi gidersiniz işte böyle fikooo 😂

  • Toprak.01 Şarkılar

    Toprak.01 Şarkılar

    Gün önce

    Değerli gönül dağı izleyicileri Gönül dağı kamera arkası görüntüler ve bir çok müzik için kanalımi takibe alabilirsiniz

  • Mstfa Bytr

    Mstfa Bytr

    Gün önce

    Kırmızı toros hem dişci musanın evinde hemde seferin yanında. Nasıl oluyo bu

  • Yunus Kara

    Yunus Kara

    Gün önce

    Fikret ne oldu simdi bu bozkurda sen ve biz variz

  • ramiz dayı

    ramiz dayı

    Gün önce

    04:40 müziğin ismi nedir

  • Kenan Buyrucu

    Kenan Buyrucu

    Gün önce

    Kralll sefer emmi

  • Kenan Buyrucu

    Kenan Buyrucu

    Gün önce

    Laaaan yapmayın abiler aglayacam

  • Ömür Tanrıkulu

    Ömür Tanrıkulu

    2 gün önce

    Fikreti bu dizide istemiyoruzzz

  • Rukiye Nur Ç.

    Rukiye Nur Ç.

    2 gün önce

    dolmuşun ventil sesi müziğe ekstra ritim katmış

  • muhammed çıralı

    muhammed çıralı

    2 gün önce

    havalı korna yakıyo haa

    Ramazan

  • Ayşe Rumeysa Çoban

    Ayşe Rumeysa Çoban

    2 gün önce

    En sondaki fon müziğini aynı şekilde paylaşan bir koca yürekli çıksa.

  • Adnan Meriç

    Adnan Meriç

    2 gün önce

    Rifata helal olsun iyi topladı milleti

  • FANATİK

    FANATİK

    2 gün önce

    Şimdi böyle dayanışma nerde.

  • Gülcan Kara

    Gülcan Kara

    2 gün önce

    Helal cayci

  • Erdogan Cam

    Erdogan Cam

    2 gün önce

    Delikanli adam teke tek gelir fiko yanlis yaptin sefer kirmizi cizgimiz rifat helal olsun adamsin ramazan tebrikler gene guzel konustun gonuldagi hic bitmesin lutfen super bir aile dizisi

  • ali bolat

    ali bolat

    2 gün önce

    Adamın dibi kellerin rifat köylüsü için hiç düşünmeden cıkıp giden adamm 🙂🙂

  • Fadime Erdogmus Teke

    Fadime Erdogmus Teke

    2 gün önce

    Sefer sahipsiz degıldır gençler helal olsun

  • fatih akdeniz

    fatih akdeniz

    2 gün önce

    Fikreti Dövseler İyi Olurdu Ama Dövmediler 😤😤

  • Ümit erzik

    Ümit erzik

    2 gün önce

    Bu rifat gözüme girdi he😂

  • Osmancık Taburu

    Osmancık Taburu

    2 gün önce

    En sevdiğim olay. Bu bu sahiplenme olayı helal be

  • Sedat Resim

    Sedat Resim

    3 gün önce

    Bu birlikteliği ozledik bence simdilerde var mi

  • Deliyim Bingo

    Deliyim Bingo

    3 gün önce

    içimdeki his,

  • TUĞBA ERERMAN

    TUĞBA ERERMAN

    3 gün önce

    Bu nasıl bir sahne harika

  • A D

    A D

    3 gün önce

    SEFER ABIM KIRMIZI CIZGIMIZ:)

  • Elif Betül özarslan

    Elif Betül özarslan

    3 gün önce

    Bu Bekir Ege Yazar'a çok benziyor

  • Güneş Telecom

    Güneş Telecom

    3 gün önce

    Helal kel rıfat benim kafadansın 💚💚😚😚

  • Alperen Demirel

    Alperen Demirel

    3 gün önce

    Biz buralalara asansörle değil emekleyerkek geldik prrrrrrrrooooooo siz sefer abimimi tekmi sandınız alma mazlumun ahını çekeriz aheste aheste

  • by__bugra__

    by__bugra__

    3 gün önce

    Kellerin rıfat adamın dibisin lan

  • ayla inan

    ayla inan

    3 gün önce

    Bu sözü unutmayın insan sevmediği kişinin kıymetini gidince anlıyor siz siz olun arkadışınızı veya tanıdığınızı arkada bırakıp gitmeyin❤❤❤❤😍

  • Eylül TAN

    Eylül TAN

    3 gün önce

    He heeeeyt kral sahne kral

  • Emre Erzurum

    Emre Erzurum

    3 gün önce

    mükemmel

  • quenn stars

    quenn stars

    3 gün önce

    Veysel tek başına döverdi onları 😂
    Bide şu cemilenin ablasını çok merak ediyorum babasını suçlayıp onu bırakıp giden birini . Ne yüzle gelicekse artık ... 😕😶

  • Emine Taş

    Emine Taş

    3 gün önce

    İste eski turkiye eski insanlar hepsi dayanisma icinde iste guzel insanlar boyle devam

  • Enes Eren

    Enes Eren

    3 gün önce

    Allahım inşallah bu diziye arka sokaklar ömrü verir

  • Baki Yildirim

    Baki Yildirim

    3 gün önce

    Yapımcı müthiş bir iş çıkarmışiniz helal size

  • Eylül su Baykal

    Eylül su Baykal

    3 gün önce

    Çok iyi ya

  • TALHA Gök

    TALHA Gök

    3 gün önce

    Ramço`ne bakıyon fikret,hiç mi omuz omuza veren bır millet görmedin...❤❤

  • Emel GÜNEŞ

    Emel GÜNEŞ

    3 gün önce

    Arabaların sıra sıra gelişi muhteşem di duygusal dı ama malesef gerçek hayatta böyle değil şimdi 40 yıllık komşun pusuda bekliyor gözünü oymak için sana kötü bisey olunca mutlu oluyor.

  • Her Şey Burada

    Her Şey Burada

    3 gün önce

    İyi de kim söylüyor kıstırcaklarını

  • Hatice Kuşbay

    Hatice Kuşbay

    3 gün önce

    Çok güzel

  • birol akşit

    birol akşit

    3 gün önce

    Zahid

  • Hatice Türkmen

    Hatice Türkmen

    3 gün önce

    Demekki dekolteli kızlar ve 10 adamı aynı anda döven bir erkek olmadan da aşk ve kuvvet gösterilebiliniyomuş

  • Hacı Bayram Evcimen

    Hacı Bayram Evcimen

    3 gün önce

    Filim çok güzel ben yozgatliyim bütün Yozgatlılar izliyor

  • Fatma Kocakaya

    Fatma Kocakaya

    3 gün önce

    Rifat 💕

  • İbrahim Demirsahan

    İbrahim Demirsahan

    4 gün önce

    ✌🏻

  • Levent Cetin

    Levent Cetin

    4 gün önce

    he bu arada benim memleket

  • Levent Cetin

    Levent Cetin

    4 gün önce

    çok seviyom bu diziyi 1000. bölüme kadar sürsün

  • BİN BİR ÇEŞİT

    BİN BİR ÇEŞİT

    4 gün önce

    🌈☀️🤩🌹💗❤️🤩👍🌺🌷🌹💐⛱️❄️☀️🌈🦁🐼🍓🏩💒💙💛💚🏳️‍🌈🌟🌌🦈🍓

  • BİN BİR ÇEŞİT

    BİN BİR ÇEŞİT

    4 gün önce

    (´;ω;`)(ᗒᗩᗕ)

  • Ramazan Çelik

    Ramazan Çelik

    4 gün önce

    yaa senarist şu seferi mutlu et artık .adama içim parçalanıyor saflığına merhametine vee AŞKINA

  • futbol klasiği

    futbol klasiği

    4 gün önce

    Arava geldinde seviçten ağladım

  • Orijinal Çocuk

    Orijinal Çocuk

    4 gün önce

    RIFAT KIRMIZI ÇİZGİMİZDİR :)))

  • NURAY KOÇAK

    NURAY KOÇAK

    4 gün önce

    Eski türk filimlerinde olsa sefer dayak yer diğerleri sonra gelir iş işten geçerdi. Böyle iyi olmuş üzmedi bizi🤗

  • SEDANUR BAŞOL

    SEDANUR BAŞOL

    4 gün önce

    Rıfatı normalde sevmezdim ama bu bölümde takdir ettim açıkçası helal olsun 👏🏻

  • Abdulkerim Uyanık

    Abdulkerim Uyanık

    4 gün önce

    Su sahne gonul dağının en güzel sahnelerinden diyenler +1

  • samet taşkıran

    samet taşkıran

    4 gün önce

    fikire yapa

  • Levent Kaptan

    Levent Kaptan

    4 gün önce

    Böyle dizilerin kıymeti bilinmeli yeşil deniz vardı reytinge kurban gitti buda gitmesin

  • Ruveyda

    Ruveyda

    4 gün önce

    "Omuz omuza vermiş bir millet"
    Muhteşem bi 15 temmuz göndermesi:-):-)

  • Meryem Sari

    Meryem Sari

    4 gün önce

    Ramazan hep ne bakıyon

  • Hamdullah Sincar

    Hamdullah Sincar

    4 gün önce

    Kellerin Rıfat kırmızı çizgimizdir...

  • Sultan Yılmaz

    Sultan Yılmaz

    4 gün önce

    Allah kimseyi yanlız bırakmasın o deli dedikleri adam olmasaydı sefere ne olcaktı zayidede çok mutlu seferle cemile desen çoçuğu olmuyo onun üzgüğünlüğünde dişçi amcanın büyük çoçuğu annemi sen öldürdün diyo amca öğlebi alıyoki ah ah ALLAH kimseyi ayırmasın

  • Sultan Yılmaz

    Sultan Yılmaz

    4 gün önce

    Tek zaneti adamı ama tek değil şu dişci amcaya çok üzüldüm ALLAH kimseyi çoçuğundan ayırmasın zayide artık çok mutlu seferle cemileninde çoçuğu olamıyo

  • kerem defter

    kerem defter

    4 gün önce

    rifat adamsin ulan

  • Çiğdem Özgenç

    Çiğdem Özgenç

    4 gün önce

    5:30 savaş başkasın

  • Çağrı Yıldırım

    Çağrı Yıldırım

    4 gün önce

    RIFAT ın bi kaç kelime söylemesi gerekirdi...istihbarat bile rıfata geldi ilk...

  • Seyitahmet İzgi

    Seyitahmet İzgi

    4 gün önce

    Tamam senaryo gereği RIFATCAN saçlarını Bi düzelt. Slm.

  • Ali Gülüç

    Ali Gülüç

    4 gün önce

    yaaaa işte omuz omuza bu dur

  • Yahya Bayram

    Yahya Bayram

    4 gün önce

    İyide muammer in arabası muammer de ise taner lerin altındaki araba kimin

  • Amine YUMUŞAK

    Amine YUMUŞAK

    4 gün önce

    Serdar ve elif çiftini görmek isteyenler
    👇

  • Hatice

    Hatice

    4 gün önce

    SEFER

  • Hayrettin Erözdemir

    Hayrettin Erözdemir

    4 gün önce

    2:06 bu sahne bana başka bi diziyi hatırlattı ama neyse baş harfi çukur

  • Kellerin Rıfat

    Kellerin Rıfat

    4 gün önce

    ee bu fikret de giderse,milletin beni övecek bi sebebi galmaz...neyse bari biz de çayları tazeletelim Bekir'e...

  • Dilek Tütüncü

    Dilek Tütüncü

    5 gün önce

    ⭐⭐⭐⭐⭐

  • Furkan Asma

    Furkan Asma

    5 gün önce

    Sıkılmadan atlamadan izlediğim tek dizisin bee

  • Tuğba YAŞAR

    Tuğba YAŞAR

    5 gün önce

    Bundan sonra bizim kırmızı çizgimiz de Rıfat reisdir🤭

  • Mert ve YİĞİT

    Mert ve YİĞİT

    5 gün önce

    Ne oldu fikret sefer abi bı kırmızı cizgimizdir anca kacrsin

  • Beni İzleme

    Beni İzleme

    5 gün önce

    Bundan sonra kellenin rifatta kırmızı çizgimizdir 💟💟

  • Beni İzleme

    Beni İzleme

    5 gün önce

    Ne bakıyon Fikret hiç mi omuz omuza vermiş millet görmedin

  • Aytekin Dakak

    Aytekin Dakak

    5 gün önce

    Rıfat kırk yılın başı bir işe yaradı

  • KARATAHT

    KARATAHT

    5 gün önce

    Ne kadar güzel bir dizi bu👏

  • spartacus

    spartacus

    5 gün önce

    Sefer abi kırmızı çizgimizdir.

  • Merve Özcan

    Merve Özcan

    5 gün önce

    Müthiş sahne...

  • selman turan

    selman turan

    5 gün önce

    Keşke biraz dövseşerdi yaa

  • GOD_Zakarov

    GOD_Zakarov

    5 gün önce

    Bunu beğenmeyen kimler merak ediyorum. Harika ötesi bir dizi.

  • KÜBOŞ A.

    KÜBOŞ A.

    5 gün önce

    Sondaki fon nekadar güzel ya

  • Olgun Sahin

    Olgun Sahin

    5 gün önce

    Rıfat kahveci sen efsanesin

  • Emre Demirturk

    Emre Demirturk

    5 gün önce

    Öyle tıpış tıpış gidersin Fikret

  • Eba Zoom

    Eba Zoom

    5 gün önce

    Rıfat sonunda bı işe yaradı