Menajerimi Ara 32.Bölüm - Sen Barışı Ne Kadar Seviyorsun ?

katma 4 Nis 2021
görünümler 161 033
21

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/menajerimi-ara-32-bolum-izle?
Menajerimi Ara'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/ma-dd-sub
32. Bölüm Özet:
Dicle ve Ayla arasındaki gerilim artarken Barış, annesi ve Dicle arasında kalır. Feris’in
oyuncusunun bitmek bilmeyen hıçkırık krizi sette işlerin karışmasına sebep olur. Peride’nin
temsil ettiği Selda Alkor ile Çınar’ın oyuncusu ve seslendirme sanatçısı yeni bir projeye
hazırlanırken basında çıkan haberler herkesi derinden üzer. Yaşanan beklenmedik
gelişmeler menajerleri bir kez daha büyük bir krizle karşı karşıya getirir. Serkan’ın boşanma
davası Feris’le bir adım daha yakınlaşmalarına sebep olur. Ayla, Dicle konusunda Feris’ten
yardım ister. Feris’in tutumu merakla beklenirken Ceyda’nın olaya müdahil oluşu her şeyi
değiştirir. Dicle ise Barış için sürpriz bir hamlede bulunur. Ceyda’nın hem Barış’la hem de
Kıraç’la ilgili üst üste yaptığı hamleler kafaları karıştırırken Serkan, Ceyda ve Kıraç arasında
kimsenin bilmediği bir savaş başlar.
Yapım Ekibi
Yapım: Ay Yapım
Yapımcı: Kerem Çatay
Genel Yönetmen: Ali Bilgin
Yönetmen: Deniz Çelebi Dikilitaş
Senaryo Yazarı: Ekin Atalar
İdari Yapımcı: Ali Demir
2. Yönetmen: Elif Turgay
Görüntü Yönetmeni: Selim Demiratar
Sanat Yönetmeni: Zeynep Aslan
Müzik: Saki Çimen, Uğur Ateş
Oyuncular
Kıraç: Barış Falay
Feris: Canan Ergüder
Çınar: Fatih Artman
Dicle: Ahsen Eroğlu
Barış: Deniz Can Aktaş
Emir: Burak Tozkoparan
Peride: Ayşe Nil Şamlıoğlu
Beren: Yaprak Medine
Gülin: Gamze Karaduman
Jülide: Nazlı Senem Ünal
Emrah: Semi Sırtıkkızıl
Bekir: Bedir Bedir
Mayda: Aslı Mavitan
Leyla: Pınar Ünsal
Meral: Buse Sinem İren
Ece: Duygu Şen
Aydın: Beran Kotan
#MenajerimiAra #yarımkalan

Menajerimi Ara
YORUMLAR  
  • Hayalperest kız

    Hayalperest kız

    2 gün önce

    Bu kadın ne pislik bişey ya yaptığına bak ayrıca iremle gülbeni nasıl elinden alabilir ki onlar özellikle dicleyi istediler

  • Əliyeva Fidan

    Əliyeva Fidan

    6 gün önce

    Dicle Ferrise dönmüş yaaa haraketleri filan😹😹

  • Sena

    Sena

    7 gün önce

    Ay bak yine sinirlendim sürekli yanına gideceğim diyor ama bir türlü gidemiyor Ekin yüzünden

  • Sena

    Sena

    7 gün önce

    Bırıış aşkım dkdhso

  • Melis Çubukçu

    Melis Çubukçu

    7 gün önce

    olum sarı saçlı adam draco malfoy a benzemiyo mu vrkughkfsgsfgksf

  • Efe Eken

    Efe Eken

    8 gün önce

    4 18 de baslayan muzigin adi ne bilen var mi

  • Şevval Fatma Sarıoğ

    Şevval Fatma Sarıoğ

    8 gün önce

    Mekanın sahibi feris gelmiş sen o cadının üstesinden gelirsin

  • Melisa Aydin

    Melisa Aydin

    8 gün önce

    4 ay belgrads gitse nolcak ki ucakla 1 saat niye uzuldu ki bu kadar

  • zehra sena Kılıç

    zehra sena Kılıç

    8 gün önce

    Diclenin barışı ne kadar sevip sevmediğini ceydanin ne kadar işine yarsyacagini düşünüyorum

  • Gizem S

    Gizem S

    9 gün önce

    4 ay ayrı kalsalar nolcak anlamadım dünyanın sonu sanki

  • Durmuş ali yucel

    Durmuş ali yucel

    9 gün önce

    Ne kadar gcık bı kadın

  • Gülla22

    Gülla22

    9 gün önce

    Fragman Istiyoruz........

  • victoria piris

    victoria piris

    9 gün önce

    Pobre Dicle! Siempre tiene que liar con la maldad de la gente. Espero que no le pase nada a su relación con Baris. 😖😖💪

  • Hilal Yavuz

    Hilal Yavuz

    9 gün önce

    bence 4 ay uzun bir süre değil ben olsam kesinlikle engel olmazdım ki oraya gitmesi görüşmeyeckleri anlamına gelmez

  • aisah safitri

    aisah safitri

    9 gün önce

    ➡️ https://t.co/k0pLtLwYTH?urflirtyjoyladynudes ⤵️
    B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's
    —L—o—V—e—S—e-X———❤️😘
    ..👍
    !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,.
    💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。.
    說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候

  • zeynep13

    zeynep13

    10 gün önce

    Denizcana siyah çok yakışmış bir benim mi dikkatimi çekti

  • n y

    n y

    10 gün önce

    Ben 90km ilerdeki sevgilimle 6aydir görüşemiyorum. Dayanırsın Dicle :(

  • Songül Metin

    Songül Metin

    10 gün önce

    Bana Emirin ahi gibi geliyor

    • Arda Batıbay

      Arda Batıbay

      9 gün önce

      Emir bunların aşkı için sadece bir araçtı

  • Sude Naz

    Sude Naz

    10 gün önce

    Dicle Kariyerine engel olmayacak kadar seviyorum derse ağlarım çünkü barış onu kayerinden vazgeçecek kadar seviyor.

    • Arda Batıbay

      Arda Batıbay

      9 gün önce

      Yani Dicle için kariyerinden vazgeçer diyorsun öylemi

  • Sena

    Sena

    10 gün önce

    üff 4 ay o kadar da uzun bir süre değil ki yaa. uzun mesafe ilişkisi yürütülebilir elbet. temelli gitmiyor ki barış. dizilerde bunu bu kadar dramatize etmelerini anlayamıyorum çok saçma

  • Sukhrab Yuldashov

    Sukhrab Yuldashov

    10 gün önce

    Gülin çok değişti ama, çok seviyorum şimdi onu.

  • Eslem Berra Aydın

    Eslem Berra Aydın

    10 gün önce

    1:11 Diclenin "AŞKIM "demesi offf çok iyiydi

  • a b

    a b

    10 gün önce

    Semi ahseni boğdu cjhcjxxj kız nefes alamıyor xjchjxjx

  • YUNUS KIZGINYÜREK

    YUNUS KIZGINYÜREK

    10 gün önce

    💥 https://youtu.be/CDAeKXTxFKs

  • ırmak yıldız

    ırmak yıldız

    10 gün önce

    Aşkım demesi allahım ağlıycam😍🥺

  • Göksel Ülkar

    Göksel Ülkar

    10 gün önce

    Ceydanin herşeye burnunu sokması çok sinir bozucu diziden sogutuyo insanı ukala ukala herkese ayar veriyo güya ayarsız Ceyda

  • saramago'j

    saramago'j

    10 gün önce

    böylesine güzel ekibe neden ekin atalar gibi kalemi layık görebiliyorsunuz bu yaptığınız castınıza ve izleyicinin zekasına hakaret değil de ne söyleyin ya bana çünkü ben anlamaya çalıştıkça kafam karışıyor cidden

  • rainboww

    rainboww

    10 gün önce

    "Barış aşkıııığm" skksksla ya çok tatlııı ❤️

  • nabi accessory

    nabi accessory

    10 gün önce

    Acaba kıraçla güçlerini birleştirmiş dicle sahnelerini ne zman iizleriz süper baba,kiz sahneleri buna ihtiyacimiz var

  • stabilo sever

    stabilo sever

    10 gün önce

    İyi de kadın haklı,biraz rasyonel olun.

  • Reyhan Aksoy

    Reyhan Aksoy

    10 gün önce

    ay alt tarafı 4 ay felan ne olmuş sanki yerleşmeye gidiyor böylesine seven bir çift için hiç bir şey bence

  • Mustafa Kızıldamar

    Mustafa Kızıldamar

    10 gün önce

    Emrah Dicle Gülin süpersin

  • Helin Özalp

    Helin Özalp

    10 gün önce

    Ceyda artık #DicBar bir sal ya zaten bir bölümde 2 dk sahneleri var

  • fenty

    fenty

    10 gün önce

    ay ben de tehdit edicek falan sanmıştım iyi bari o kadar da kötü değil şldkşlsfşldkfşdsfsf

  • Nisa

    Nisa

    10 gün önce

    Dicle nin 5 dakika yüzü gülse sonrasında yine üzülüyor ya hayatın gerçekleri işte

  • Ümmü Gülsüm Teker

    Ümmü Gülsüm Teker

    10 gün önce

    diclenin ceketinden bende istiyooruuummm

  • Nargis Temirova

    Nargis Temirova

    10 gün önce

    Gitsin ya. Ikisin de sevmiyorum. Aynı fare .............

  • Ayşe Nur BODUR

    Ayşe Nur BODUR

    10 gün önce

    Benim bile icime oturdu dedikleri agladim yaaa;(

  • Dilara Güngör

    Dilara Güngör

    10 gün önce

    Ceydaya tam kızacağım, aslında mantıklı bi şey yaptığını fark ediyorum

  • Nihal Mujdeci

    Nihal Mujdeci

    10 gün önce

    Dicleyi bu kadar vıcık vıcık yazmayın çok gıcık oluyor

  • Beyza Nur Gülhan

    Beyza Nur Gülhan

    10 gün önce

    Peki Gülin'in Dicle'ye olan tavırlarının minnoşluğa evrilmesine ne demeli 😊

  • George Simmel

    George Simmel

    10 gün önce

    Ceyda sözde tanınmış bi iş kadını ama kadındaki vizyonsuzluğa bak ne biçim karakter yazılıyo anlamıyorum ki tutarsızlık diz boyu.işi gücü bıraktık dicleyle barışı ayırmaya çalışıyoruz ceyda hanım.topu topu iki dakikalık sahneleri var onlar da bitsin ozaman belki düşünürsünüz biz nerde hata yaptık diye.bu uyumu enerjiyi castı da bi daha zor bulursunuz.

  • Sakine Erdoğan

    Sakine Erdoğan

    10 gün önce

    Ceydayı bu filme niye soktunuz yaaa siz filmi bozmak mı istiyonuz ya diziyi altüst etti gerçekten tebriklerrr

  • N Öz

    N Öz

    10 gün önce

    Diclecim 4 ay nedir sen kendini niye üzüyorsun? Dca ya sorabilirsin long distance relationship nasıl yürütülüyor o sana tüyo versin.

  • Hira bahar Kocacık

    Hira bahar Kocacık

    10 gün önce

    herkes dicleye oynuyor yeter ya artik kiz birseyleri duzeltmeye calisiyor duzeltiyorda ayla beren ceyda bi birakin pesini yag acaba baris duyunca ne dicek

  • Cat Woman

    Cat Woman

    10 gün önce

    Bu kadınlar geldiğinden beri dizi saçmaladı..soğuttular resmen..insanlar netflixe yöneliyo..

  • Hüseyin dmz

    Hüseyin dmz

    10 gün önce

    Ya ne guzel hersey yoluna giriyo dedikmi ceydoo ortaya cikar zaten😠

  • ANGEL ARMY

    ANGEL ARMY

    10 gün önce

    Dicle Barış'ı senin o kıt beyninin alamayacağı kadar çok seviyor Ceyda😤.Bunu sorgulamaya gerek yok.

  • rainboww

    rainboww

    10 gün önce

    Soruya bak "Barış 'ı ne kadar seviyorsun" SANA NE ❗

  • Ayşegül Hükerek

    Ayşegül Hükerek

    10 gün önce

    Ceyda çağdışı çok kötü ya

  • rainboww

    rainboww

    10 gün önce

    Ya çıldırıcam artık vallahi ya şu DicBar bi mutlu olsun artık bir kere de önlerine engel çıkmasın. Ya Belgrad'a göndermek ne demek ? Şaka mı bu hevesim kursağımda kaldı ya. Ben Barış Havas is back diyordum ama geldi cadı karı yok Belgrad bilmem ne. Bir de dört ay diyor jskekwkwl sinirim bozuldu gerçekten. Zaten doğru düzgün sahneleri yok şimdi hiç olmayacak. Offf 😭

    • ANGEL ARMY

      ANGEL ARMY

      10 gün önce

      Evet...😟gerçekten üzülüyorum.

  • Dicbar Fan

    Dicbar Fan

    10 gün önce

    Barış diziden çıkmayacağına göre gitmeyecek.Ama sponsorun çekilmesi için Dicle ,Feris vs. uğraşacak ve sponsor çekildiğinde dizi de İstanbul'da çekilecek gibi geliyor bana.Ceyda sen var ya.Bir de sponsor ayarlamış.

  • 13justanARMYandBLACKJACK93

    13justanARMYandBLACKJACK93

    10 gün önce

    bu ne abi koskoca bolumde doru duzgun bi dicbar sahnesi yoktu

  • Canoğlu_Fatmanur

    Canoğlu_Fatmanur

    10 gün önce

    Emrah,Gülin ve Dicle'nin sarılması çok tatlı

  • Angel Angel

    Angel Angel

    10 gün önce

    Çok da kötü haber diyil ya bu sürede aşklarının qalıb qalmadığına emin olucaqlar

  • Büşra Kuru

    Büşra Kuru

    10 gün önce

    Bu son sahne miydi

  • Irmak Turan

    Irmak Turan

    10 gün önce

    *Sakın* Dicle Barışı bırakma ya siz ne zaman anlayacaksınız bu Barış ve Dicle'nin özeli sizi *ilgilendirmezzzzzzz*

  • Envestudyblog

    Envestudyblog

    11 gün önce

    Bilip bilmeden her şeye burnunu sokan bir Ceyda

  • Nihal Creywey

    Nihal Creywey

    11 gün önce

    ay gerçekten daral geldi saçma sapan bi yere gidiyo güzelim dizi artık tvde izlemeyi bıraktım bu kadar seyirci kıçını yırtıyo burda kimsenin dalgaya aldığı yok bu ne ya bereni biter aydası başlar maydası biter ceydası başlar bu diziyi izlerken içim çürüyo artık önceden reyting olsun diye izlemesem bile televizyonu açık bırakıp gidiyodum artık ufacık sahnesine bile tahammül edemez oldum bokunu çıkardınız yeter ya

  • Elizabeth Mayorga

    Elizabeth Mayorga

    11 gün önce

    Hola cuándo la pasarán en Español o con subtítulo por favor alguien me podría ayudar , desde Chile gracias.

  • leyli

    leyli

    11 gün önce

    Bak mesela burada da Dicle çıkıp senin yanına geleceğim dedi geçen bölüm sonunda Barış'ın yanına gidiyorum dediği gibi ama ne olacak biliyor musunuz gitmeyecek çünkü biz mal gibi bekleyelim diye yazıyor bu replikleri ben artık böyle düşünüyorum. Ekin bıktım anlıyor musun sahne yazmamandan bıktım.

  • Elif

    Elif

    11 gün önce

    4 ay çok değilmiş de Ceyda sen niye her şeye burnunu sokuyorsun anlamış değilim 🤦🏻‍♀️

  • Myriam Pereira de Ovando

    Myriam Pereira de Ovando

    11 gün önce

    Cuando van a subir subtitulados a español?

  • yiğit Çatalkılıç pro x18

    yiğit Çatalkılıç pro x18

    11 gün önce

    Burda dicleyle birlikte zıpladım...bölüm müthişti

  • merve can

    merve can

    11 gün önce

    Yaa film yeri değişmesi için illa aylalı ceydalı entrikalara gerek var mıydı normalde de bi telefon gelirdi film yapımcısından sponsor bulduk filmin yeri değişmiş derlerdi ifşa olayında da aynısını yaptınız saçma sapan beren entrikası izledik bunları yazacağınıza karşılıklı sohbet edebilen dicbar yazaydınız da bizde biraz çiftimizi izleseydik keşke

  • Eser Şen

    Eser Şen

    11 gün önce

    Öncelikle ayn fikirde olanlar beğenirse sevinirim, dizi aşk dizisi değil ilk bölümlerde de anlayabileceğiniz gibi entrika ve menajer savaşları olan ufaktan da aşk hikayesi bulunan bir dizi, dizi sürekli dicle barış etrafında dönemez arada ufak sahneler dicle barış feris serkan çınar jülide vs çok güzel oluyor ama dozunda, abartmayın. Ceyda karakteri diziye yakışıyor gizem katıyor ve olay entrika katıyor, dizideki tek gereksiz karakter barışın annesi... diziyi totalleştiriyor, dizide ab kalitesi var son 7-8 bölümdür eski havasından uzaklaşıyor gibi ama sırların açığa çıktığından itibaren toparlıyor gibi ceyda karakteriyle bunu başarıcak gibi duruyor. Dizi sıradan türk dizilerinden farklı ama sürekl dicbar yazarak totalleştirmeyin piyasada cıvık cıvık aşk dizisi bol izlemek isteyen izlesin, dizideki diğer garip yan ise diclenin fazla iyimser olması tamam şirin bir karakter ama gerektiğinde feris gibi olmalı sert. Genel anlamıyla güzel bir dizi ama dizinin orjinaline bağlı gidilmesi taraftarıyım aşk dizisi veya total türk dizisi olarak değil, reytingler böyle yükseliyor çünkü :)

  • Yalan Dünya

    Yalan Dünya

    11 gün önce

    Aslında bi nevi iyilik yapıyor. Gözlerden uzak olması barışa da iyi gelir

    • shelly

      shelly

      10 gün önce

      Nasıl anlamadım

  • irem keskin

    irem keskin

    11 gün önce

    Ya arkadaş ne abarttınız tabiki gidecek çocuk sjsjsj sevgilim burda kalamam diye bir şey yok arkadaşlar dünyanın her yerinde oyuncular ve insanlar böyle çalışıyor bazen eşini çocuğunu bırakıp gitmek zorunda bile kalıyorlar nolcak yani ayrı olacaklarsa amaaannnnnn

    • Hüseyin dmz

      Hüseyin dmz

      10 gün önce

      E daha ne olsun

  • yakamoz Gül

    yakamoz Gül

    11 gün önce

    Pislik Ceyda bu kadınin seveni olmamış sevenleri kıskanıyor 😡

  • Hakan Kabil

    Hakan Kabil

    11 gün önce

    Beren bitti ceyda ile barışın annesi başladı güzel...

  • Gamze Aydın

    Gamze Aydın

    11 gün önce

    Güzel sahnelerin sonunda da üzüyorsunuz yaa ne diyim ki. 😑😑

  • Esra

    Esra

    11 gün önce

    Ya şu kızı bi salın artık ya 2 dk mutlu oldu direkt kursağında kaldı yine ben şiştim izlerken yeteeer

  • nesibe fırat

    nesibe fırat

    11 gün önce

    Asistan tayfa'nın üçlü sahnelerini çok seviyorum.sahneleri artmalı kesinlikle:(

  • Hanım Koc

    Hanım Koc

    11 gün önce

    Ay selda mi melda mi ne kadar sıkıcı sahneleri vardı ya valla DICBAR sahneleri olsa varya reyting uçar ya

  • Hanım Koc

    Hanım Koc

    11 gün önce

    Allahim ne olur su ceyda biran önce diziden çıksın gitsin LÜTFEN

  • Gülan KAYA

    Gülan KAYA

    11 gün önce

    Ceyda zaten usta bir manipülasyoncu...En baştan hissetmiştim bu durumu... Hem bir taraftan Kıraça hem de öte yandan Dicleye oynuyor. Özge Borak'ın bu karakterini kendisine nedense hiç yakıştıramadım.

  • Merve Ceren Çiftci

    Merve Ceren Çiftci

    11 gün önce

    dicbar sahnelerinin azlığı, senaryonun çıkmaza girmesi, ceyda denen ama beni sadece sinir hastası eden karakter vs. yüzünden diziyi izlemeyi bıraktım. görüyorum ki bu bölümde de değişen hiçbir şey olmamış. dicbar gibi bir çifte nasıl sahne yazılmıyor gerçekten aklım almıyor. ayla nasıl hala duruyor dizide mesela? bizim merak ettiğimiz, 2 çocuğu doğuran kadın bu muydu? hayalkırıklığı gerçekten. sosyal medyada verilen tepkilere rağmen görüyoruz ki ekin hanım hiçbir şey yapmıyor, zira yapsaydı şu an sahnelerin azlığını değil de güzelliğini konuşuyor olurduk. ne desem bilemiyorum gerçekten, güzelim diziyi saçma karakterlerle harcıyorsunuz. yazık, çok yazık. büyük bir hayalkırıklığı...

  • Sherlock Holmes

    Sherlock Holmes

    11 gün önce

    Kuzum ya düşüncesi bile parmaklarıyla oynatıyor

  • Zeynep Doğan

    Zeynep Doğan

    11 gün önce

    4 ay dediğiniz ne ki dizi ve film seti için şehir dışında olan oyuncular var sürekli eğer bunu ayrılma bahanesi yaparlarsa çok saçma olur

  • Hamiyet Eski

    Hamiyet Eski

    11 gün önce

    Ceyda ,Melisa cikarsa hic sasirmam Ceyda ve Serkan cokkkkkkkkkkkkkkk
    giciķķkkkkkkkkkkkkkkkkkk😡

  • blue love

    blue love

    11 gün önce

    Bu bölüm ceyda, peride , miro sahneleri okadar coktu ki heralde aydın meral beren falan onların sahneleri de yok kadar heralde onların yerine de oynuolar

  • Moon

    Moon

    11 gün önce

    Bi şey dicem beren niye magazine rezil olmadı ki herkes duydaydı fotoğrafı onun kouyduğunu çok anlamsız oldu ama bi anda aklıma geldi 😅

  • Meryem

    Meryem

    11 gün önce

    Bence Barış gitse arada dicleyle görüşmek için Türkiye'ye gelse Dicle onu görmeye gitse izin alıp daha çok sahne izleriz. Öyle bir bela bu senarist

    • Meryem

      Meryem

      10 gün önce

      @Saliha Yiğit yok olmayacak zaten, bence de Belgrad ormanıyla isim benzerliğini kullanarak halledecekler ama ekin hiç sahne yazmadığı için onları görür muyuz muamma

    • Saliha Yiğit

      Saliha Yiğit

      10 gün önce

      geçen bazı fanlar sete gitmişlerdi. dca ve canan belgradda (orman olan) bende oraya gidiyorum şimdi değmişti ahsen. yani ayrılık olmaz.

    • Ayşe Bayır

      Ayşe Bayır

      10 gün önce

      sahne için geldimiz hallere BAK SKSKDKSKCKSKCKSX

  • i am beyonce always

    i am beyonce always

    11 gün önce

    sanki final değil de sezon finali olacak gibi bu canım dizi ^^
    dört aylık boşluk, tam sezon arasına denk gelebilir dizideki yapımcı ve senaristlerin ağzından göndermeleri de çok hoş buluyorum. dicbar elbette seyircileri sevindiriyor ama diğer sahneler üzerinde daha fazla konuşulmalıı bence

  • Merve Bozdemir

    Merve Bozdemir

    11 gün önce

    Ya gerçekten bölümdeki çatışma unsurunu dicbar üzerinden verip romantiklik ayarını Kıraç ve Ceyda ikilisinden vermeye çalışıyorsanız -ki o kadar düşünüldüğünü sanmıyorum - bravo

  • Pınar Şeker

    Pınar Şeker

    11 gün önce

    Koskoca bölümde 2 dakika dicle barış sahnesi şaka gibi ya

  • unknown

    unknown

    11 gün önce

    0:50 o gülüş ne yaa kjksjdksjd

  • Meryem

    Meryem

    11 gün önce

    Dicleyle barışı var olan İKİ DAKİKADA opusturerek bizi kandirabileceginizi sanıyorsanız kusura bakmayın ama baydı artık. Şunlara insan gibi bir sahne yazın ya. Abi bıraktım yemek yemeyi doğru düzgün bir çay bile icemediler beraber

  • Rumeysa Demez

    Rumeysa Demez

    11 gün önce

    Ben bu sahnede senaristi boğmak ceydayi yolmak (tabi saydırdıkça saydırıyorum o arada aklıma ne gelirse) allahtan televizyona bişiy olmadi annemin yanindada saydiriyom bide noluyo kızım diyi bana 😞😠

  • Meryem

    Meryem

    11 gün önce

    30dkya yakın konuk oyuncular ve 3-4 dk sahnesi olan dicbar 👏👏 gerçekten bravo, ben çok merak ediyorum bu işin sonu nereye gidecek

    • Burcu Pratt

      Burcu Pratt

      11 gün önce

      Nereye gidecek, diziyi el birliğiyle finale sürüklüyorlar böyle. Bak gör yarın ratingler yerlerde sürünecek. Hoşça vakit geçirmek isterken sinir sahibi oldum valla.

  • Şahsına Münhasır

    Şahsına Münhasır

    11 gün önce

    Dertlerimizden azıcık uzaklaşalım yüzümüz gülsün diyoruz, her bölüm sinir, buhran. Ben artık dayanamayacağım. Istediğiniz zaten bu idiyse tamam, benden pes! Yalnız sosyal mecrada çok emek sarf eden insanlar var karşılıksız, onlara üzülüyorum. Verdikleri değere ihanet gibi çünkü çoğu sahne... Ama boşa yazıyorum zaten boşverin, bu sondu.

  • MELİSA CANSU ECE

    MELİSA CANSU ECE

    11 gün önce

    CEYDAĞĞ ALLAH SENİ NE YAPSIN YAA

    • MELİSA CANSU ECE

      MELİSA CANSU ECE

      10 gün önce

      @Hayrunisa Yavuz Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin

    • Hayrunisa Yavuz

      Hayrunisa Yavuz

      11 gün önce

      Dibi olmayan dip kuyara atsın onu gören #dicbar fandom olsunda o na yardım etmesin burnu pinokyo gibi büyüsünde her işe burnunu sokamasın Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin Amin

  • Sebnem Novruzlu

    Sebnem Novruzlu

    11 gün önce

    Her şey Güzellik sayesindeee.Cooooooooooooooooooooook seviyor Ceyda kıza iyi davran ya sarma. Kizaa

  • Meryem

    Meryem

    11 gün önce

    Gelecek bölümdeki Belgrad ormani sahnesi burdan çıkmış demek ki, inşallah full Dicbarfer izleriz diyicem ama nerdee, artık umudum yok ekinden. Ayı falan gelir sahnenin arasina girer o zaman

    • rainboww

      rainboww

      10 gün önce

      Nerdeee🙄

  • Sümeyye Dnz

    Sümeyye Dnz

    11 gün önce

    ŞU TELEFON SAHNESI >>>> 2 BUÇUK SAAT

  • Meryem

    Meryem

    11 gün önce

    Diclenin barış işi alınca mutluluktan ağlayacak seviyeye gelmesi, gerçekten aşık bunlar, Ahsen ve Deniz Can çok güzel ifade ediyorlar her şeyiyle. Bir de sahneleri olsa :')

    • Arda Batıbay

      Arda Batıbay

      11 gün önce

      Bu imkansız

  • ebrar

    ebrar

    11 gün önce

    Diclenin her sevincini kursağında bırakmak zorundansınız ah diclem derdi bitmeyen hüzünlü kekim benim

  • İdil Sancar

    İdil Sancar

    11 gün önce

    Ah o Dicle’nin el hareketleri nasıl da üzülüyor, kıyamam bir şey de diyemiyor :(

  • hn hn

    hn hn

    11 gün önce

    Sanki Barış kariyerine Avustralyada devam edecek ..4 ay mı..tüh tüh..

  • ırmak yıldız

    ırmak yıldız

    11 gün önce

    OF DELİRECEM VARYA İYİCE MAHVEDİCENİZ BU DİZİYİ CAANIM DİCBARIMI SALIN ARTIK YA ADAM GİBİ SAHNE VERİN ŞUNLARA YETER