[sub] İNANILMAZ KURTARIŞ | 5Sriders | Motosiklette İleri Sürüş (59)

katma 3 Nis 2021
görünümler 75 070
8

Motosiklet hakimiyetini geliştirmek sizi kazalardan koruyacaktır. Bunun için Hakimiyet eğitimleri almayı ihmal etmeyin ve en az yılda bir kere yenileyin.
Video: trdown.info/cycle/io2cyaGpnqaehbs/video
www.5Sriders.com tarafından hazırlanan maksimum bir dakikalık faydalı bilgiler...
Anlatan: Zafer Akçay
Lütfen aşağıdaki feragatnamemizi seyrediniz/okuyunuz.
trdown.info/cycle/mrKJmYaJzK2pfNk/video
www.5sriders.com/feragatname.html

Zafer AKCAY
YORUMLAR  
  • Bozo Bulut

    Bozo Bulut

    2 saatler önce

    Kontra vermesi lazımdı

  • RAMAZAN Şimşek

    RAMAZAN Şimşek

    4 saatler önce

    5.viteste ve öyle devam ediyo vites küçültüp devir artırabilir bunu yaparken debriyaj i sıkıp manevrayida daha derin yapabilirdi

  • Turgut Akın

    Turgut Akın

    9 saatler önce

    Bundan iyisi can sağlığı bro😎

  • Ugurcan Erel

    Ugurcan Erel

    Gün önce

    asılcaktı gaza sağdan akıp gidecekti itle köpekle muhattap olmayacaktı 😂

  • Jack Eizhname

    Jack Eizhname

    Gün önce

    disslike .. dha ıyısını konusan dayıda yapamaz

  • İbrahim ÇALIŞKAN

    İbrahim ÇALIŞKAN

    2 gün önce

    karşıdaki araba öngörulebilecek bir manevra yapıyor. daha önceden fark edip kendini en sağ şeride daha erken atabilirdi ya da hem hızını hem bulunduğu konumu daha erken değiştirebilir böyle bir kaçış manevrası yapmak zorunda kalmazdı.

  • Yolların Fatihi

    Yolların Fatihi

    2 gün önce

    Sağ taraf bomboş sanki pistte viraj döner gibi 90 derece dönüş yapıp durup sonra yoluna devam edebilirdi...

  • Berkant ontheroad

    Berkant ontheroad

    2 gün önce

    Şahsi fikrim Debriyaj'a bas çek yaparak ?

  • musti mustik

    musti mustik

    2 gün önce

    Vu videodaki yer Ukrayna kiev pechershsya metro durağı önü burada arabala hızlı dönmek zorunda ve herzaman bu kazalar oluyor...

  • Uğur KÖSE

    Uğur KÖSE

    2 gün önce

    hocam kontrayı zaten yaptı diyorsunuz...fren sıksa suç,hız arttırsa suç,...naapsın adam,tek tekeremi kalksın,naapsın....he ben olsam kırmızı arabanın önüne değil arkasına nişan alırdım,zaten arabanın gidiş yönü belli olmuş.

  • Mehmet Akif ŞAHIN

    Mehmet Akif ŞAHIN

    2 gün önce

    Arabaya en yakın olduğu anda arabayı sol ayagiyla ittirmeliydi hocam, arayi biraz daha açmak bazen hayati olabilir 😂

  • Jun Zoe

    Jun Zoe

    3 gün önce

    Bir Gemi Kaptan’ı açısından düşünürsem gemilerde de Çatışmayı Önleme Tüzüğü’ne göre buna benzer bir durumda diğer gemiyi sancağında görem gemi ona yol vermeli var dümenini sancağa kırarak diğer geminin kıçından geçiş yapmalıdır. Tabii videodaki olay çok hızlı olduğu için videoda tam belli olmuyor ama bence motorcu direksiyonu sola kırıp arabanın arkasından kurtulmaya çalışsa daha kolay olabilirdi.

  • Mustafa Serbest

    Mustafa Serbest

    3 gün önce

    Enduro farkı

  • cüneyt gayır

    cüneyt gayır

    3 gün önce

    Dönen araç sabıraız. İlla o manevrayı yapıcak. Aynı anda 2 araç dönüyor. Bu araçların sahipleri "Hızlı ve öfkeli" film seyreden zibidi delikanlılar.
    Motorun üzerindeki arkadas, aracı ilk gördüğünde yavaslayıp, aracın solundan gecebilirdi

  • Kara Kartal

    Kara Kartal

    3 gün önce

    Kaçmak yerine hızını kesip fren yapabilirdi. Çünkü o mesafesi var. Hızı da aşırı gelmedi bana. Tehlikeyi önceden sezmek lazım. Hız göstergesi çalışmıyor. Onu da yaptırabilirdi 😂😂

  • Neyerden

    Neyerden

    4 gün önce

    İbreye bakarsak gazı kesmiş gazı kesmek yerine az daha hızlanabilirmiş

  • Gece yolcusu

    Gece yolcusu

    4 gün önce

    Rus değil Ukrayna lı hocam

  • Mehmet Keskin

    Mehmet Keskin

    4 gün önce

    Motorun suçu

  • Doğa ve arkadaşları

    Doğa ve arkadaşları

    5 gün önce

    Benim merak ettiğim burada scooter kullanan birisi olsa ne yapmalıydı? Debriyaj kullanmayacağına göre. Asıl anlamaya çalıştığım şehir içinde scooter mi yoksa vitesli mi daha iyi bir güvenlik sağlar bu durumlarda? Ehliyet ve motoru yeni alıyorumda🙂

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      5 gün önce

      Scooterde debriyaj çekmek gibi bir şansın yok tabii.

  • SubaruOutbackBoxer

    SubaruOutbackBoxer

    5 gün önce

    Adamın refleksler ve ön görüsü 10 numara. Birde ayağını korumuş. :)

  • Sani Özdemir

    Sani Özdemir

    7 gün önce

    Hocam videoyu şimdi seyrettim
    Bence arabaya yaklaşınca kontra tekniğini kullansa araçtan daha da uzaklaşır daha iyi olurdu kanısındayım

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      5 gün önce

      Kullanıyor zaten. Daha iyi nasıl olabilirdi diye soruyorum.

  • kenan kocak

    kenan kocak

    7 gün önce

    17 yıllık kurye 32 yıllık motorculuk hayatımda gençlere tek tavsiyem ya eğitim alın yada motosiklet almayın motosiklet doblo degil

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      5 gün önce

      👏👏👏

  • FOO BAR

    FOO BAR

    8 gün önce

    Ne surersen sur kavsaklarda 30KM/s gecersen risk alirsin. Temel trafik kuralidir. Insanlarin anlayamadigi cok basit uygulamasi kolay bir kural. Kavsaklarda ondeki arabalari sikistiran okuzlere selam 🙋‍♂️ olsun.

  • Yunus Emre Cüre

    Yunus Emre Cüre

    8 gün önce

    Sanırım sağa geçmekte ilk başta biraz kararsız kalmış gibi hissettim. Çünkü birkaç kez üst üste gidon sağa gidip düzeliyo. Aracı ilk gördüğü anda sağ şeride hızlı bir şekilde geçiş yapmış olsaydı biraz daha az bir manevra ile daha rahat kurtarabilirdi. Veyahut kaçış noktasını biraz daha sağ taraftan hesaplayabilirdi. Araca bakması zaten manevrasını biraz zayıflatmış sanırım.. Tabiki izlerken tüm düşünceler varsayım olarak kalıyor 😊. Zafer Akçay hocam, sizin dersleriniz sayesinde hayatta kalıyoruz 😊

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      5 gün önce

      Teşekkürler ☺️

  • Kerem Gözübek

    Kerem Gözübek

    10 gün önce

    Aynı durumu yaşadım, üzerime süren araçtan nerdeyse birebir aynı şekilde kurtardım da. Ama benim talihsizliğim olayın gerçekleştiği yolun devamında park halinde otobüs bulunmasıydı ve sağlam şekilde girdim otobüse arkadan.

  • x x

    x x

    11 gün önce

    Daha iyi seçenek Şu; aracın geldiği yöne doğru reaksiyon verse temassız kurtarırdı

  • arman karol

    arman karol

    11 gün önce

    cevap ne hocam

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      11 gün önce

      @arman karol evet biraz öyle. Ancak sende de arka fren avantajı var 😏

    • arman karol

      arman karol

      11 gün önce

      @Zafer AKCAY scooter im var hocam, şanssızim demek ki

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      11 gün önce

      Yönlendirme yaparken debriyajı çekmek motorun daha kolay ve etkin kaçmasını sağlar.

  • Kerem okusluk

    Kerem okusluk

    11 gün önce

    3 seritli duble bos yolda gecis yaparken kaldirima cikmama ragmen bana carpann okuz motor cu dayi sanada selam olsun

  • Tevfik Sabuncu

    Tevfik Sabuncu

    12 gün önce

    doğru hız, doğru vites, doğru pozisyon uygulamalarını yerine getirebilirdi. Araçların dönüş noktasına, kavşağa yaklaşırken hızını ve vitesini düşürebilirdi (5. viteste olduğu görünüyor), aracın soldan dar dönüş yapmayıp orta şeride doğru geldiği görülüyor, kendisinin de en sağ şeride kayması gerekirdi, yoksa çarpışma kaçınılmaz. ucuz kurtulmuş.

  • zulkif Can

    zulkif Can

    12 gün önce

    #zaferakçay abi çatladım yorumların yarısını okudum siz hiç demiyorsunuz şunu yapmalıydı...diye

    • zulkif Can

      zulkif Can

      12 gün önce

      @Zafer AKCAY her sorana incelik 'le cevap yazan abimiz. Saygılar.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Her sorana yanıt verdim ☺️ Debriyajı da çekerek motoru sertleş bırakmalıydı. Bu sayede yönlendirme çok daha rahat ve etkin olurdu.

  • Caner Kaleli

    Caner Kaleli

    12 gün önce

    Ben böyle durumlarda tehlikenin geldiği yönün tersinden kaçmayı daha doğru buluyorum. Yani soldan kaçış manevrası yapsaydı daha başarılı olurdu.

    • Caner Kaleli

      Caner Kaleli

      12 gün önce

      @Zafer AKCAY İkisinin arasından işte sjsjsjıs

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Orada da başka araba var ama...

  • sedat topaloglu

    sedat topaloglu

    12 gün önce

    Kyiv burası. Trafiği Türkiye'den beter buna bende şahit oldum

  • Hüsamettin AKTİMUR

    Hüsamettin AKTİMUR

    13 gün önce

    Arka tekeri kaydırsa daha çok steeringe katkısı olabilirdi

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Daha çok yavaşlayacağı için arabanın sağ kapısına girmeme miydi?

  • Engin Kuşcu

    Engin Kuşcu

    13 gün önce

    Herif indirmeye azmetmiş bizim arkadaşı..Bu sığırlarla aynı yolları paylaşmak..Bizim acı gerçegimiz.Allah korusun.Dikkat.Dikkat.Dikkat!!!...

  • Rock'n Bağlama

    Rock'n Bağlama

    14 gün önce

    Fren yapiyor ustad, fren yapmak yerine hizlansa daha az riskli olurdu

    • Rock'n Bağlama

      Rock'n Bağlama

      12 gün önce

      @Zafer AKCAY haklisiniz ama surucunun kabiliyetine gore degiskenlik gosterebilen bir durum manevra yapmak.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Hızlanırsa yeterince manevra yapabilir mi?

  • Saanne Napacan

    Saanne Napacan

    14 gün önce

    Hocam debriyajı çekerek manevrasaını kuvvetlendirebilirdi, ya da araba orta şeridin çizgisine cıkar cıkmaz kendini direkt seride sağ şeride atabilirdi sağ aynaya bakıp tabii

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Çok doğru ☺️👏

  • Erdem YILMAZ

    Erdem YILMAZ

    14 gün önce

    Kontra vermiş olsaydı işte o zaman daha iyisiydi

    • Erdem YILMAZ

      Erdem YILMAZ

      11 gün önce

      @Zafer AKCAY hedef sabitleme?

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Veriyor zaten ama çok etkili olmuyor. Neden?

  • Erdem YILMAZ

    Erdem YILMAZ

    14 gün önce

    Araba kullanmak film izlemektir. Motor kullanmak ise o filmde başrol oynamak gibidir. Bunun için motorconun trafiği çok güzel okuması gerekir. Bu arkadaş saniyeler önceden kırmızı aracın hareketini anlamış ve hamlesini yapmış

    • Erdem YILMAZ

      Erdem YILMAZ

      11 gün önce

      @mustafa T. mutlu bi bitmediniz ya

    • mustafa T. mutlu

      mustafa T. mutlu

      12 gün önce

      Aydemir akbaşla akrabalık vamu dayum?

  • Cündi MT-07

    Cündi MT-07

    15 gün önce

    Yalnız orası Rusya değil Ukrayna

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Bşr de Ukraynalılar da Rus değil mi? Ukrayn diye bir ırk yok ☺️

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Öyleymiş evet bilmiyordum

  • Oktay Efe Bilgin

    Oktay Efe Bilgin

    15 gün önce

    debriyajı çekse çok daha başarılı bir manevra yapabilirdi

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      👏👏👏

  • ömer doğan

    ömer doğan

    15 gün önce

    Bence yaptığı tek hata (ki ben de hala bu hatayı sıklıkla yapıyorum) araca bakmaya devam ediyor. Araca bakmak yerine ileri/gitmek istediği yön bakış açısında kalmalıydı. Nereye bakarsan oraya gidersin...

  • Salih Abi

    Salih Abi

    15 gün önce

    durabilirdi

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Sanmıyorum

  • DIKMENLI soner

    DIKMENLI soner

    15 gün önce

    Kornayı unutmuş heyecandan😁

  • Heredot 34

    Heredot 34

    16 gün önce

    Daha iyisini video izlerken söylemesi kolay . Kısacası daha iyisi yok saliselik bir durum.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Daha iyisi her zaman vardır.

  • bulentina kaygın

    bulentina kaygın

    16 gün önce

    Aynı şey benim başıma da geldi . Ben tam tersi sola kırdım kurtuldum . Sağa kırarsanız çarpma olasılığı çok yüksek riske almayın . Sola kırıp kombine fren yapın .

  • Zekeriya Gumus

    Zekeriya Gumus

    16 gün önce

    Tabi ki Kiev/Ukrayna, Lesi Ukrainky Bulvarı. Şu dönüşte ne kazalar oluyor. Dünyanın en saçma U dönüş kavşağı olabilir. 5 şerit yolda araçların bitmesini bekleyip U dönüşü yapıyorsun. Bu ülkede bütün kavşakların trafik güvenliği açısından baştan tasarlanması gerekiyor. Yolları böyle geniş olup, trafiği bu derece mantıksız düzenlenmis başka bir ulke daha gormedim. Bu arada çocuk Rus degil Ukraynalı hocam🤗.

    • Zekeriya Gumus

      Zekeriya Gumus

      11 gün önce

      @Zafer AKCAY aslında hepsi Slav ırkı. Belarus, Moldova, Ukrayna, Polonya... Sadece Ukraynalılara Rus dediğiniz zaman, Türklere Arap denmiş gibi bir tepki alıyorsunuz toplumdan 😂. Rusları çok sevmiyorlar.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Evet ya öyleymiş. Ama bir şey soracağım bilmiyorum çünkü. Ukrayn diye bir ırk yok. Yani köken olarak onlar da Rus değil mi?

  • Kadikoy Ehliyet

    Kadikoy Ehliyet

    16 gün önce

    Vites düşürüp hızlanabilirdi bence

  • CehennemiKapattim

    CehennemiKapattim

    16 gün önce

    Araba resmen suikast düzenlemiş.

  • SagoKef • 13 yıl önce

    SagoKef • 13 yıl önce

    16 gün önce

    Kontra olabilirdi

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Kontra veriyor zaten daha etkili nasıl verebilirdi?

  • Muços Grasyas

    Muços Grasyas

    16 gün önce

    2 tekerlekli ceylan gibi bir taşıt kullaniyorsaniz 4 tekerlekli aslanlara yem olmamak icin kivrak manevralara sahip olmalisiniz.

    • Muços Grasyas

      Muços Grasyas

      11 gün önce

      @Zafer AKCAY 2 teker uzerindeki 22. yılım.. bizide cok aslan kovaladi abim.😄

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Vay vay vay 😅😅

  • Sinan üçüncü

    Sinan üçüncü

    16 gün önce

    contra ve kaçacağı yere bakmalı kesinlikle sonrası malum şoföre sövmek...

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Yetmez bir şey daha lazım ☺️

  • hasan kamil demirbaş

    hasan kamil demirbaş

    16 gün önce

    Böyle bir durumda düşünmeye vakit yoktur ..
    Özellikle şehir trafiğinde o ana kadar buna benzer yaşadıklarınız ve tecrübeleriniz , algı ve intikal hızınızla birleşip adeta bir refleks tepkisiyle sizi kurtarır , veya kurtaramaz ...
    Yolun genelini gözlemlemek , ve kafanızda sürekli olası kaza senaryolarını kurgulamayı alışkanlık haline getirmek , sizi birçok sıkıntılı durumdan kurtarabilir ..

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Bütün amaç doğru refleksleri oturtabilmek zaten ☺️ Bu da ancak doğru bilginin sürekli tekrarlanmasıyla mümkündür

  • M Celalettin AKSOY

    M Celalettin AKSOY

    16 gün önce

    Basarili ama kontra ve gaz acma daha mi iyi olurdu acaba? 🤔

    • M Celalettin AKSOY

      M Celalettin AKSOY

      10 gün önce

      @Zafer AKCAY evet, keske yolu daha iyi okuyabilseydi derdim, onceki videolarinizi da seyrederek. Sayenizde bilgilenmeye devam, sonu gelmeyecek bilgilenmenin... 🙏

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Kontra evet ama onu da kolaylaştırmak için ne yapılmalı?

  • serhatTV

    serhatTV

    16 gün önce

    Asıl motorcular böyle olanlardır. Herşey tek teker stopie falan değil

  • The Motorcycle Diaries

    The Motorcycle Diaries

    16 gün önce

    Kullandığı motosikletin aynaları yok!

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Evet Cross motoru

  • Safa Karabacak

    Safa Karabacak

    17 gün önce

    Hata olarak bakış olmuş. Sona doğru manevrada azalma var zaten bakışı da aracın ön tamponu olmuş.

  • Serdar Varol

    Serdar Varol

    17 gün önce

    Kurtarış müthişte, acemiler şoförlüğün direksiyon olduğunu sanar. Şoförlük önce tehlikeye girmemektir. Öndeki motorun belki 50 m. arkasından soldan daldıkları görülüyor, en az 3 araba. Süren bodoslama gitmeye devam ediyor.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      11 gün önce

      @Serdar Varol benim tüm videolarımda söylediğim cümleler bunlar. ☺️ Tabii ki öyle. Hiç hata yapmadan sürmen dileğiyle 😇

    • Serdar Varol

      Serdar Varol

      12 gün önce

      @Zafer AKCAY İtirazım yok. Trafikte hayatta kalmak istiyorsan veya başına bir şey gelmesini istemiyorsan, sadece kendi hatalarını değil, başkalarının hatalarını telafi edecek kadar bir marjla ve dikkatle araç kullanmak zorundasın. Bu sadece motosiklet sürücüleri için değil, tüm sürücüler için geçerli. Bunu herkese öğretmek lazım.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      @Serdar Varol kesinlikle haklısın ☺️ Belaya bulaşmamak ideal olan. Ancak oldu da hata yaptın ve bu duruma düştün. İşte o zaman en iyi ne yapabilirsin? Soru bu ☺️

    • Serdar Varol

      Serdar Varol

      12 gün önce

      @Zafer AKCAY Tabi ki insanlar hata yapar. Buradaki asıl önemli hatanın, genelde yorum yapanların odaklandığı şekilde, kolunu kaldırmadı bacağını indirmedi değil de (direksiyonu da mükemmel olsun, ona da itirazım yok), görünen olası tehlikeye bodoslama gitmeye devam ettiği olduğunun görülmesi için yazdım sadece.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Tabii ki öyle. Ancak oldu da hata yaptı o durumda ne olacak? İnsan hata yapar değil mi?

  • ilhami demiröz

    ilhami demiröz

    17 gün önce

    Hızlanıp sağdaki gri aracın arkasına kaçış daha iyi olurdu.

  • Hakan Erdoğdu

    Hakan Erdoğdu

    17 gün önce

    ben o kurtarışı yaptıktan sonra ön tekeri sökerdim araç sürücüsünün kafasına kafasına vururdum -ki bir daha yapmasın.

    • Hakan Erdoğdu

      Hakan Erdoğdu

      12 gün önce

      @Zafer AKCAY bana denk gelene yapardim abi :) :)

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Yapma ya. Ama milyarlarca sürücü var.

  • sami kuman

    sami kuman

    17 gün önce

    HOCAM SEVİYORUZ SİZİ ANLATIKLARINIZ BİZE ÇOK FAYDALI OLUYOR BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM SAGLIKLI KALIN

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Teşekkürler 🙏

  • Umut Dervisoglu

    Umut Dervisoglu

    17 gün önce

    Sağa değil sola dönseydi daha iyi olurdu

    • Umut Dervisoglu

      Umut Dervisoglu

      5 gün önce

      @Zafer AKCAY tabi

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Emin misin?

  • Oğuzhan Uzuner

    Oğuzhan Uzuner

    17 gün önce

    Aracın ters istikametine kaçsaydı daha manevra yapması yeterli olabilirdi

    • Oğuzhan Uzuner

      Oğuzhan Uzuner

      12 gün önce

      @Zafer AKCAY siz hep etrafınızı sürekli gözleyin ihtimalleri değerlendirin diyorsunuz videolarınızda. Araba yola atlayacağı zaten belli bence eminim 🙂

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Emin miyiz?

  • İnfusse

    İnfusse

    17 gün önce

    Contra tekniğini öğrenin arkadaşlar

    • İnfusse

      İnfusse

      12 gün önce

      @Zafer AKCAY anlamadım ki :)

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      @İnfusse keşke eğitim alsan ☺️ Ama biliyorum ki bazı arkadaşlarım için çok pahalı.

    • İnfusse

      İnfusse

      12 gün önce

      @Zafer AKCAY hızını göre işin rengi değişir contra tekniği ile ben cok kazadan kurtuldum eğer 80km ile gidiyorsan bu çok zor çünkü 80km den sonra motorsiklet kendi kuralların da gidiyor :)

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Yeterki mi? Yeterli olaydı arabayla hiç temas etmezdi. 😇

  • Eren Toker

    Eren Toker

    17 gün önce

    bana kalırsa görüşünü düşürmüş sanırım, önünde daha alan var aslında kaçmak için.Manevra yaptıktan sonra arabaya odaklanmış.

  • BoRSaCi

    BoRSaCi

    17 gün önce

    Daha iyi ne yapabilirdi, acil duruş. Ön ve arka freni sıkmak yani. Ya da sağa doğru gidonu çevirip gazı açmak olabilirdi. Daha hızlı şerit değiştirirdi diye aklıma geldi.

    • BoRSaCi

      BoRSaCi

      11 gün önce

      @Zafer AKCAY Bakışını kaçış noktasındaki şeride hızlıca çevirse olur muydu hocam?

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      İşte daha hızlı şerit değiştirmek için daha ne yapabilirdi?😇

  • REELS OF TURKEY

    REELS OF TURKEY

    17 gün önce

    Hocam sende hiçbir şeyi beğenmiyorsun ki 😂

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      ☺️☺️☺️ Hayatta kalmamızı sağlamak için buna mecburum 😇

  • cnr knbr

    cnr knbr

    17 gün önce

    gaz açarak kaçsa hiç dokunmazdı

  • Ozgur pandermos

    Ozgur pandermos

    17 gün önce

    Gidondaki kirmizi dugmelerden birine basıp firlatma koltugunu aktif hale getirebilirdi veya debriyaji cekip arka tekerin gücünü keserek motorun kontraya karşı etkisini azaltabilirdi.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Eheheh ilki değil de ikinci doğru 👏😇

  • İBRAHİM TOHMA

    İBRAHİM TOHMA

    17 gün önce

    Şimdik öncelikle kros olduğu düşünürsek asfalta tutunamaz lastikleri olduğunu unutmayalım :) süraat biraz var tabikide iyi kaçmanın yolu gri arabanın sağ tarafını hedef alsaydı daha iyi kaçabilrdi aama bi anda sol ayağını düşündü ve kaldırdı video sonlarına doğru da şeridi bırakmama gibi bir inatçılıkda var malesef o şeritten vazgeçseydi daha iyi kurtarmış olurdu hocam mutlu sürüşler.. :)

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Şeridi değiştirmek istiyor ama motorun ataleti engel oluyor. Ne yapsa bunu dalar hale getirebilirdi?

  • Erol Aydogan

    Erol Aydogan

    18 gün önce

    Gidiş istikametinde kavşak uyarılarını dikkate alıp, araç çıkacağını bilerek hızını düşüre bilirdi.. Malum araçların bizi görmeyeceğini düşüneceğiz..

  • Gökhan Ovat

    Gökhan Ovat

    18 gün önce

    Gaz açmalıydı

    • Gökhan Ovat

      Gökhan Ovat

      12 gün önce

      @Zafer AKCAY hocam bu arada araba dönermiydi diye düşündüm.aracın solundan kaçabilirmiydi diye. Ama zor olanı seçtim galiba.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Gaz açsa motor dikleşecek ve direkt arabaya doğru gitmeyecek miydi?

  • Mehmet BEŞLER

    Mehmet BEŞLER

    18 gün önce

    Frene basmak yerine gazlayarak sağa kaçması gerekirdi. Fren ile manevra kabiliyeti azalır.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      @Mehmet BEŞLER manevra yapmadan önce debriyajı çekmek doğru seçim. Bu sayede motor çok daha kolay yatacaktır.

    • Mehmet BEŞLER

      Mehmet BEŞLER

      12 gün önce

      @Zafer AKCAY debriyaj ile boşa aldığımda yada pozisyon müsaitse gazladığımda daha iyi manevra alabiliyorum. Yanlışım varsa düzeltin

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Gaz kabiliyeti arttırıyor mu?

  • Sinan Celep

    Sinan Celep

    18 gün önce

    ee söylemeden gittin hocam oldu mu şimdi bu :D

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Soranlara söyledim ama burada hep ☺️☺️☺️

  • Lenduha

    Lenduha

    18 gün önce

    Bundan daha iyisi frene hiç dokunmaması olabilirdi.

  • Gltn CNDMR

    Gltn CNDMR

    18 gün önce

    Gazı açmalıydı.....

  • Musa Gündoğdu

    Musa Gündoğdu

    18 gün önce

    Aynı durumu yaşadım Sag ayağımı çarptım sadece Allah Kazadan beladan korusun 🙏🏻

  • Tuğra Gölge Sistemleri

    Tuğra Gölge Sistemleri

    18 gün önce

    Ortada refüş olmaması nedeniyle birazdaha sagdan gitmesi avantajını artırırdı diye düşünüyorum

  • Can Bey

    Can Bey

    18 gün önce

    Önce kendi fikrimi söyleyeyim, ben olsam oraya yaklaşırken ortadan değil mümkün olan en sağdan şeritten gidiyor olurdum. Belli ki orası sürekli dönüş yapılan bir yer ve çok uzaktan bile araçların döndüğü görülebiliyor, işimi sağlama alırdım.
    Videoya bakınca ise ivme devam ettiği için motor yatmakta ve yön değiştirmekte biraz diretmiş. Daha iyi gaz ve debriyaj kontrolüyle temassız kaçacak kadar yön değiştirebilirdi. Ama olay esnasında yaşadığı stresi de düşünecek olursak genel olarak çok güzel kaçış olmuş. İşi bilmeyen bir sürücü araca kitlenip kamikaze gibi çakılırdı muhtemelen.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      18 gün önce

      Cok doğru. Tümüyle aynı fikirdeyim. Debriyajı cekse yönlendirme cok daha rahat ve yeterli olacaktı. Ama yine de büyük başarı 👏👏👏

  • Zafer Kaplan

    Zafer Kaplan

    18 gün önce

    Hocam konum ve kontra

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      18 gün önce

      Nasıl bir kontra?

  • agent smith

    agent smith

    18 gün önce

    Ön kaldırıp arabanın üstünden geçilebilirmiydi acaba.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      12 gün önce

      Bir bu önerilmemişti 😅😅

  • Şenol Dağlıoğlu

    Şenol Dağlıoğlu

    18 gün önce

    Adam bakıyor farkında.. olması gerektiği gibi 👍

  • orhan kaya

    orhan kaya

    18 gün önce

    ben olsam buyuk konusmak olmasin ama arabadaki soforu cok kotu doverdim hocam

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      18 gün önce

      Videonun tamamının linki açıklamada. Bak ne yapmışlar

  • Selim Özen

    Selim Özen

    18 gün önce

    Güzel kontra yapıyor

    • Selim Özen

      Selim Özen

      18 gün önce

      @Zafer AKCAY bakış önemli, arabaya kitleniyor sürücü. Daha fazla kontra yapamazdı, çünkü yerde yağ vardı ve kayabilirdi. Ama öncesinde dediğim gibi arabaya kitleniyor sürücü ve aklına kontra geliyor.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      18 gün önce

      Yeterli mi sence?

  • BURAK TÜRK BAYRAK

    BURAK TÜRK BAYRAK

    18 gün önce

    Rus değil zafer ağabey. Ukrayna. Başkent Kiev'in plaka kodu AA'dır. Ben orada bulunduğum için biliyorum. teşekkürler. :)

    • BURAK TÜRK BAYRAK

      BURAK TÜRK BAYRAK

      18 gün önce

      @Zafer AKCAY :)

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      18 gün önce

      Doğrudur ben yaşlıyım ya hepsi Rus benim için ☺️

  • Can Keleş

    Can Keleş

    18 gün önce

    Motosikletçiler ölmeli diyenler, sizler ruh hastasısınız!

    • Can Keleş

      Can Keleş

      18 gün önce

      @Zafer AKCAY yine de teşekkür ederim. 👏👏👏🙂

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      18 gün önce

      @Can Keleş ne demek, bu benim görevim.

    • Can Keleş

      Can Keleş

      18 gün önce

      @Zafer AKCAY deyim olarak kabul ediyorum da, hayvana feda olsunlar. Bu arada takipçilerimizle ilgilenip cevaplar verdiginiz için teşekkür ederim.

    • Zafer AKCAY

      Zafer AKCAY

      18 gün önce

      @Can Keleş it ürür kervan yürür diyelim o zaman

    • Can Keleş

      Can Keleş

      18 gün önce

      @Zafer AKCAY zafer bey, kapalı bazı sanal sohbet odalarında, sosyal medyaya taşmayan mahalle sohbetlerinde ve bazı sözde etnik ve inanç gruplarında vs.vs. ... Yüzüme karşı söyleyen bir düzine insanda oldu bu yaşıma kadar... Motosikleti,motosiklet bincisini,sevdalısını,alanını,satışını yapanı,reklamını yapanı,hizmet edenini,ustasını vs.vs. bile kötü insanlar olarak görüyorlar... Yakın çevremde ki insanların bile bir çok bağlarını duydum. Ankara'daki motosiklet sürücüleri ile yaptığımız sohbetlerde de, diğer motosiklet sevdalılarının aynı şeyleri duyduklarını öğrendim. Malesef ülkemizde alenen bu itham,karalama ve bedduları duymuyor,okumuyor olabiliriz ama, sözlü dünya da bunu söylüyorlar...

  • Naci Muhtaroglu

    Naci Muhtaroglu

    18 gün önce

    Karşı yola dönecekleri 100lerce metre önceden görünüyor, hepsi yanyana ve dik dizilmiş yola. Bu hızda orta şeritlerde o bölgeye girmek tehlike, sağ taraf müsait girebilirdi.

  • gökay şentürk

    gökay şentürk

    18 gün önce

    Bakış yanlış

  • Tuluğ Orhan ALPAY

    Tuluğ Orhan ALPAY

    18 gün önce

    Arabaların döneceği çok önceden belli ama vitesi de, hızı da çok yüksek. Kilometresi bozuk olduğu için kaçla gittiğini bilemiyoruz ama o viteste yavaş değil. Vites daha düşük olsa motor freni de hızını daha kolay yavaşlatabilirdi. Bir de sağa doğru gitmek için direksiyonu sağa doğru çeviriyor. Oysa ki sağ eliyle sola doğru itip kontra yapsa daha hızlı sağa doğru gidebilirdi. Ek olarak sağ dizini sağa doğru açarak dönüşünü keskinleştirebilirdi. Ben dönerken dizlerimi de kullanıyorum. Faydası var. Ayrıca sadece sağ altta ayna var. Bu adam yolda giderken sola çıkarken görmeden mi çıkıyor o da ayrı...

  • Yusuf Saraç

    Yusuf Saraç

    18 gün önce

    Hiç frene dokunmasa hatta biraz gaz açsa çok güzel kaçardı, bazen fren değil gaz kurtarır diyorlar ya ;)

  • HergeleHerif

    HergeleHerif

    18 gün önce

    Frene basmayacakti hocam bu yatmasini kısıtlamis.

  • Sahilde Bir Evim Olsun

    Sahilde Bir Evim Olsun

    18 gün önce

    Soldan arabanın arkasından kaçabilir miş

  • berk

    berk

    18 gün önce

    hafif gidonu sol elle ileri doğru itseydi i açı daha iyi olurdu

  • NeO

    NeO

    18 gün önce

    Bence yol okuması yapabilseydi daha öncesinden hafif bir frenleme ile durabilirdi. Bu sadece ani ve hafif bir kaçış olmuş. Kötü sonuçlanabilirdi.

  • holelottamuscle

    holelottamuscle

    18 gün önce

    arkadaslar yeni ehliyet aliyorum mesela bu adam 3. viteste sanirim debriyaji fullese on frene de hafiften bassa saga dogru daha iyi kiramaz miydi(boyle yavaslar mi bilmiyorum)? yoksa gazi kokleyip olabildigince de saga kirip daha hizli mi kacsaydi

  • spac

    spac

    18 gün önce

    Aracın duracağını kendine yol vereceğini düşünmüş olmalı. Aksi halde ya en sağa kayar ya da en baştan yavaşladı bence. Bu arada kendisini tebrik etmek lazım. Çok sakin iyi bir kaçış.

  • Ayberk Yagiz

    Ayberk Yagiz

    18 gün önce

    Debriyaja basıp, gazı açmalıydı frene basmak yerine.

  • Orhan Han

    Orhan Han

    18 gün önce

    Rus değil, ukraynalı hocam

  • Faruk Taşkolu

    Faruk Taşkolu

    18 gün önce

    çok daha iyisini söyliyim ben, o motordan inip gidip o arabanın içindekinin kafasını asfaltla tanıştırmak

  • Aydin Tunali

    Aydin Tunali

    18 gün önce

    tek yapması gereken bence gaz açıp hızlanmalıydı

  • Mehmet Atilla

    Mehmet Atilla

    18 gün önce

    Ben olsaydım o araba nasılsa karar vermiş dönmeye durmayacağı belli en sağa doğru frenleyip dururdum sonra onun önüne geçer önünü keser durdururdum motorsiklet ten inip arabasını onun ağzını burnunu kırar parçalar yoluma öyle devam ederdim bunun gibi öküz sürücülere bunları yapmadığımız sürece akıllanmıyorlar çünkü