Ne dersen çizen yapay zeka çıktı! DALL-E

katma 9 Oca 2021
görünümler 878 858
70

Hani sadece yazı, makale, hikaye değil, şiir bile yazabilen bir GPT-3 vardı ya... Bazı metinleri öylesine ustalıkla yazıyordu ki bize bunların bir insan tarafından yazılmadığı söylendiğinde inanmakta güçlük çekiyorduk. İşte onu geliştiren Open AI bu kez de resim yapabilen başka bir dil modeli geliştirdi. Sadece resim de değil, tasarım yapabilen, çizimler, taslaklar oluşturabilen, hatta hiç çekilmemiş fotoğraflar üretebilen yepyeni bir yapay zeka modeli bu. DALL-E.
---
Videonun tam metni ve kaynaklar: bit.ly/39eR3g4

Barış Özcan
YORUMLAR  
  • Kamil Eııeıe

    Kamil Eııeıe

    6 dakika önce

    Uygulamanın adı?

  • Fırat Özerpalet

    Fırat Özerpalet

    52 dakika önce

    Çok iyi bağlantı ve anlatım. Keyifle ve zihnimde nice bağlantılar kurarak izledim. Teşekkürler

  • Oğuzhan Duman

    Oğuzhan Duman

    Saatler önce

    peki biz şuan dall-e yi kullanıp herhangi bir şey yaptırabiliiyor muyuz?

  • DEZOKRİN

    DEZOKRİN

    Saatler önce

    DELL_E super bir nükleər silah yap ermenistanı yer yüzünden silelim

  • ALFABOKS

    ALFABOKS

    Saatler önce

    Byron

  • Ogeday Güçlü

    Ogeday Güçlü

    Saatler önce

    Bizde girebiliriz miyiz bu yapay zeka sitesine

  • başak Can

    başak Can

    Saatler önce

    Benim bi Photoshop’um eksik diyen her şeyden anladığını zanneden bir müdürüm vardı onu hatırlattınız Barış Özcan. Sonsuz olasılıkta ürün hazırlayan demeniz de bir o kadar cahilce bari bilir gibi konuşmasanız. Animasyon eğitiminin birinci sınıfında zaten çuval hareketlendirilir ve her türlü objeye kaş-göz konur. Hayal gücü kısıtlı insanları şok edecek bir video sadece. Tabi ki çok işi kolaylaştırır ama bu iş insan klonlama işinden öteye gitmez. Türkiye’de iş yapar çünkü, illustrasyon, animasyon ve grafik işlerini yönetmeye çalışan dayıların kapasitesi vizyonu aynı sizinle.

  • doğanay dndr

    doğanay dndr

    2 saatler önce

    Abi sen harikasın valla ya herşeyi arştırıyorsun bize anlatıyorsun çoook teşekkürler

  • Narmin Maharramli

    Narmin Maharramli

    3 saatler önce

    Sevgili DALL E Yer cekimsiz ortamda muz yemek istiyorum ama çilek tadi versin)

  • prenses ciklett

    prenses ciklett

    3 saatler önce

    Videonun ismini görür görmez wall- e animasyonunun ismi dedim en sonunda ona bağladın içim rahatladı abii slfkfofklg

  • SoloTurk QuiteNoble

    SoloTurk QuiteNoble

    3 saatler önce

    Akinator mantığı

  • Alones The legit

    Alones The legit

    3 saatler önce

    0:00 bağımlılık yaptı SGKŞMFLŞHJGKFDXLJGXLÖXÖKGCHŞİLC

  • Aşk Adamı

    Aşk Adamı

    4 saatler önce

    Barış özcan aileden biri gibi oldu

  • Amatör Günlüğüm

    Amatör Günlüğüm

    4 saatler önce

    Favorim

  • Recep Çaldak

    Recep Çaldak

    5 saatler önce

    Falcaodan A DALL-E m safasfdsfasdfa

  • Egemen Üstündağ

    Egemen Üstündağ

    6 saatler önce

    Bu dall-e ye nereden ulaşabiliriz

  • Metehan Yurtsever

    Metehan Yurtsever

    6 saatler önce

    0:00 🤣🤣🤣🤣

  • Mustafa Tutkan

    Mustafa Tutkan

    7 saatler önce

    Dall-e yi nasıl ve nerden kullanabilirim?

  • Mustafa Tutkan

    Mustafa Tutkan

    7 saatler önce

    Abi o nasıl giriş ya :D

  • Mehmetnecat Demir

    Mehmetnecat Demir

    7 saatler önce

    Zeki Müren’de bizi görecekmi

  • muhammet yıldırım

    muhammet yıldırım

    8 saatler önce

    süpersin

  • Duru Buran

    Duru Buran

    8 saatler önce

    Artık tıp mıp okumak olmaz , yeni çağ bilgisayar çağı . Bilgisayar yada kodlama okumak lazım . İnsanlık köreliyor o yüzden korkularım büyüyor .

  • Lunch Design

    Lunch Design

    8 saatler önce

    Elbet yapamadığı bir şeyler vardır 2 dakikaya kalmaz bozarım makineyi :D

  • OwneXt

    OwneXt

    9 saatler önce

    Abi ona kendini çizermisin dersek ne olur acaba ? :)

  • TENET- Walktrough

    TENET- Walktrough

    9 saatler önce

    Wall-E. ya da Dall-E. İyiymiş

  • Yusuf Kaya

    Yusuf Kaya

    9 saatler önce

    "Merak insanın sonunu getirebilir mi ? "

  • Serdar Yıldız

    Serdar Yıldız

    15 saatler önce

    Ya adamın videoya girişi bile efsane😁

  • Yiğit Öztürk

    Yiğit Öztürk

    15 saatler önce

    Abi acaba dall-e kendisini cizmenj soylesen ne der?

  • Ensar Üzel

    Ensar Üzel

    16 saatler önce

    Ya farklı şeyler sorarsan mesela benim ölü halim ıı kötü olur şşş barış abi deneme haa

  • Ensar Üzel

    Ensar Üzel

    16 saatler önce

    Ben:YYYOKSA no no no noooooooooooow
    YAPAY ZEKA YANİ İLERDE OLCAK ROBOTLAR:LAN BİZ SİZE DEDİKMİ DÜNYAYI ELE GEÇİRCEZ DİYE BELKİDE DOST OLCAZ AQ AMA BELKİDE YÖNETEDE BİLİRİZ MUHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
    BEN:ııııı sıçtık

  • Anneci2828 Anneci2828

    Anneci2828 Anneci2828

    17 saatler önce

    haz. ademden gelenler +1

  • erdem alkır

    erdem alkır

    17 saatler önce

    Türkiye'de almak istersek 10 milyar

  • Mrs. Nobody

    Mrs. Nobody

    18 saatler önce

    Bence biz hemen yok olalım yoksa robotlar bizi yok edecek

  • Sinan POLAT

    Sinan POLAT

    19 saatler önce

    Yapay zeka değil makine öğrenmesi

  • Yabancı Yabancı

    Yabancı Yabancı

    19 saatler önce

    https://openai.com/blog/dall-e/ sayfaya baktım ordakıleri alıp kopyala yapıstır yapmısın..ama oyle bır anlatıyorsun kisan ki sen uygulamayı kullanıpda dedıklerini cizdin....her gordugun sayfaya bebek gibi kanma bence...oyle nette her gordugun gercek olsa indigo sayfalarındakilerin alayı gercek olurdu..ama gercekte yuzde 80 ni dolandırıcı..seni iyi keklemişler cidden...bosuna zamanımı caldın...youtube videolarının hepsibu sekılde sırf zaman kaybısın...esen kal

  • Sevilay Yılmaz

    Sevilay Yılmaz

    20 saatler önce

    Barış Özcan canlı yayın yapalım

  • Macera Gezegeni

    Macera Gezegeni

    20 saatler önce

    Abi videoyu açtım ne olduğunu anlayamadım o nasıl giriş 😂🤣

  • Zagr3f [VO]

    Zagr3f [VO]

    21 saatler önce

    Beyler grafik tasarımcıların işi yavaş yavaş bitiyor haberiniz olsun

  • FF SAD

    FF SAD

    21 saatler önce

    yakında insan diye bisy olmigcak buna üzülüyorum :(

  • A. r. d. a Altıntaş

    A. r. d. a Altıntaş

    21 saatler önce

    Videonun başında kanali çalındı sandım :D

  • Broken

    Broken

    21 saatler önce

    Barış Özcan'nın yarısı kadar kültürlü olsam yeter.

    • Astronomi Kapısı

      Astronomi Kapısı

      20 saatler önce

      Selam dostum kanalımda Astronomi,Bilim videoları var göz atabilir misin rica etsem belki ilgini çeker :)

  • Yusuf Ali ÜLGER

    Yusuf Ali ÜLGER

    22 saatler önce

    Bir noktadan sonra korkutuyor

  • Derin Durak

    Derin Durak

    22 saatler önce

    663 Dislike: Yapay Zekalar

  • Rekt's

    Rekt's

    22 saatler önce

    6 süper kahraman bunu beğendi

  • Ceyda Nur

    Ceyda Nur

    22 saatler önce

    2020 de izlediğim 20 harika film gelsiinnn

  • QuartZ / Oğuzhan

    QuartZ / Oğuzhan

    23 saatler önce

    aga bu site nerde nasıl yapcaz bunu

  • Gumleims __

    Gumleims __

    Gün önce

    08:48 çıplaklığın içinde minecraft - Tablosu

    • Darth Letokya Mapper [LMU]lider]

      Darth Letokya Mapper [LMU]lider]

      20 saatler önce

      bari don koysalarmış o resimdeki kişiye yav

  • Berkeniz

    Berkeniz

    Gün önce

    İnsanlığın merak ettiği şey kaç cm diyince ne çizeceği ?

  • Cedric C

    Cedric C

    Gün önce

    Farkkettiniz mi bilmiyorum ama DALL-E diye bir program bulamadım ???? Siz buldunuz mu? Download edebileceğim hiç bir yer yok??? Peki barış özcan nerden buldu?? Çok mu önemlş birisi kendisi ??? Hayır... Çünkü böyle bir program yok. Barıl özcan başka videolardan kendisine uyarlamış. Çünkü bu video içerikleri başka başka videolarda da var... Open AI şirketinin borsa marketlerinde spek oluşturmak için yaptığı bir çalışma olarak nitelendiriliyor.... Birçok yabacı formlarda bunun yaln olduğu kanıtlandı. Bizde böyle barış özcan gibilerle enteresan hyalperest sanki kendi yapmışt Dall-e 'e komut veriyormuş gibi uyarlamalarla kandırılıuoruz.. google da dall-e görsellerde ararınca başka videolarda aynı örneklere rastlayabilirsiniz. Peki neden böyle şeyler yapılıyor??? Para para para borsalarda spek yapıp hisse fiyatları yada bitcoin fiyatlarının değişmesine sebep oluyorlar. Mesela Ellan musk whatsupp yerine signal kullanın dediğinde konuyla alakası olmayan sağlık sektöründeki signal şirketi hisselerinin yanlıl anlaşılması ile %1700 değer kazanması gibi. Peki barıl özcan bunu neden yapıyor? Çünkü oda sizin izleyip paylaşmalarınızdan dolayı kazanıp dünyayı geziyor. Peki siz ne yapıyorsunuz? Hayatınızın değişmediğini mi sanıyorsunuz. Dünyadaki nalçkit akışı su gibidir. Biryerde çoğalıyorsa, biryerde azalıyordur. Ülke ekonomileri bu sebepten bozuluyor ve vergiler artıyor işsizlik coğalıyor.. yani beleşten değil sizin cebinizden çıkıyor.

  • Nisa Melihat Yalçın

    Nisa Melihat Yalçın

    Gün önce

    UYGUR TÜRKLERİ HAKKINDA BİR VİDEO YAPABİLİR MİSİN? LÜTFEN #uygurmuslimslifematter

  • Nisa Melihat Yalçın

    Nisa Melihat Yalçın

    Gün önce

    UYGUR TÜRKLERİ HAKKINDA BİR VİDEO YAPABİLİR MİSİN? LÜTFEN #uygurmuslimslifematter

  • Nisa Melihat Yalçın

    Nisa Melihat Yalçın

    Gün önce

    UYGUR TÜRKLERİ HAKKINDA BİR VİDEO YAPABİLİR MİSİN? LÜTFEN #uygurmuslimslifematter

  • Nisa Melihat Yalçın

    Nisa Melihat Yalçın

    Gün önce

    UYGUR TÜRKLERİ HAKKINDA BİR VİDEO YAPABİLİR MİSİN? LÜTFEN #uygurmuslimslifematter

  • Nisa Melihat Yalçın

    Nisa Melihat Yalçın

    Gün önce

    UYGUR TÜRKLERİ HAKKINDA BİR VİDEO YAPABİLİR MİSİN? LÜTFEN #uygurmuslimslifematter

  • mustafa buğuçam

    mustafa buğuçam

    Gün önce

    Göznurunet “İnsanlığın pabucu yakında dama atılacak, övünecek bir şeyimiz kalmayacak :( “ deyince aşağıda 44 konuşmayı izledim ve Fetih BERBEROĞLUNA şu yanıtı verdim:
    “Tebrik ederim.. isabetli bir noktaya temas etmişsiniz. Bu asırda ve her asırda insanların yaptıkları işleriyle karakterleri arasında paralellik var.. suret ve şekli birbirinden ayıramayan insanlar tasarım yapabilirler.. makineler de yapabilirler.
    Amma bir tasarımcıya soralım; suret ve şekil arasında farkı bilebilir misin ? Sanırım buna Tasarımcı Barış ÖZCAN bile yanıt veremez.. Bu durumda makineler sadece gölgelerin gücü ile güneş çıkıncaya kadar konuşabilirler.
    Ancak güneş olan insan kendini bu gölgeler arasında kaybederse THE MATRIX kehaneti gerçekleşebilir.. yirmi yıl önce insanların giderek hayvanlaştığı ve makinelerin giderek insanlaştığı bir gelecekte.. en büyük tehlike makineler olabilir, insanlar değil.. peki insan nedir ? Osmanziya”

  • Mustafa Çakır

    Mustafa Çakır

    Gün önce

    Sen inanılmaz bir insansın Barış Özcan teşekkürler. Bu ülkenin gencinin dünyaya açılan kapısı.

    • Astronomi Kapısı

      Astronomi Kapısı

      23 saatler önce

      Selam dostum kanalımda Astronomi,Bilim videoları var göz atabilir misin rica etsem belki ilgini çeker :)

  • Osman Fidancı

    Osman Fidancı

    Gün önce

    SALVADOR DALL-E

  • death. witchhh

    death. witchhh

    Gün önce

    Muazzam

  • Armut Armut

    Armut Armut

    Gün önce

    abi yapay zekayı tanka koymazlar umarım artık savaşlar adamdan karıya döner :((

  • Furkan ASLAN

    Furkan ASLAN

    Gün önce

    İnsanlık alternetife yapayzeka ile bir daha alternetif oluşturuyor.

  • Gökhan Aslan

    Gökhan Aslan

    Gün önce

    Yaa kimse abartmasın robot; düz işçidir, insan ise ayrıntı ya inebilir

    • Astronomi Kapısı

      Astronomi Kapısı

      23 saatler önce

      Selam dostum kanalımda Astronomi,Bilim videoları var göz atabilir misin rica etsem belki ilgini çeker :)

  • The Bruh

    The Bruh

    Gün önce

    Dislike atanlar galiba Enes Vapur fanı

    • Astronomi Kapısı

      Astronomi Kapısı

      23 saatler önce

      Selam dostum kanalımda Astronomi,Bilim videoları var göz atabilir misin rica etsem belki ilgini çeker :)

  • Hepsi Burada

    Hepsi Burada

    Gün önce

    *MAAŞALLAH, DECCAL ÇALIŞIR, İNSANLAR ÖVE ÖVE BİTİREMEZ :)*
    *BİR GÜN ÖVDÜĞÜMÜZ ŞEYLERİN ESİRİ OLDUĞUMUZDA, ŞU ATASÖZÜNÜN DEĞERİ ANLAŞILACAK !*
    _Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak._

  • Erdinç Akgün

    Erdinç Akgün

    Gün önce

    korkuyorum

  • Suleyman Efe Saraç

    Suleyman Efe Saraç

    Gün önce

    13:18 pikacünün eline verebilir mi?

  • cİmİcak

    cİmİcak

    Gün önce

    Modern köleler hakkinda da video yaparmisin

    • Astronomi Kapısı

      Astronomi Kapısı

      23 saatler önce

      Selam dostum kanalımda Astronomi,Bilim videoları var göz atabilir misin rica etsem belki ilgini çeker :)

  • ƬƦ ƁƦƛƜԼ ƤƲƁƓ

    ƬƦ ƁƦƛƜԼ ƤƲƁƓ

    Gün önce

    Akıllardaki Tek Soru: Peki Biz Bunu Nasıl kullanıcaz
    Nasıl Alcaz

    • ƬƦ ƁƦƛƜԼ ƤƲƁƓ

      ƬƦ ƁƦƛƜԼ ƤƲƁƓ

      22 saatler önce

      @Fatih Sultan Mehmet teşekkür ederim :)

    • Fatih Sultan Mehmet

      Fatih Sultan Mehmet

      22 saatler önce

      @ƬƦ ƁƦƛƜԼ ƤƲƁƓ Ne zaman açılacağını bilmiyorum ama erken erişim için kayıt yaptırabiliyorsun sanırım İnternete "dall e" yazınca kendi sitesi çıkmakta oradan ulaşabilirsin

    • ƬƦ ƁƦƛƜԼ ƤƲƁƓ

      ƬƦ ƁƦƛƜԼ ƤƲƁƓ

      23 saatler önce

      @Fatih Sultan Mehmet ne zmaan açılır bilgin var mı ve nerden ulaşabiliriz

    • Fatih Sultan Mehmet

      Fatih Sultan Mehmet

      23 saatler önce

      Erişime kapalı şuanlık

  • Halit Can SAZAK

    Halit Can SAZAK

    Gün önce

    Bu uygulama ile Tolstoyun betimlemelerini gerçekçi hale getirebilir miyiz

  • Cem Derin Öztorun

    Cem Derin Öztorun

    Gün önce

    Bu DALL-E beni biraz ürpertti.....

  • Druyup V

    Druyup V

    Gün önce

    Terminatör filmi gerçekmiş beyler 2025`de olan terminatör gelip film çekiyo

  • KİNG DNZ 55

    KİNG DNZ 55

    Gün önce

    Bu iyi mi kötü mü👀?

  • Hi zulu

    Hi zulu

    Gün önce

    vicdan azabı çeken birini çiz desek veya Yetim kalmış bir çocuğu çiz desek ne çizerdi acaba

  • Burak Bas

    Burak Bas

    Gün önce

    O dans eden robotlar fake
    Dall e de hazir kelimeler dışı istediğinizi yazamıyorsunuz prompt lara gore olusturuyor yani hep fake isler müdürü

  • Güngör Aydın

    Güngör Aydın

    Gün önce

    Tek kelimeyle inanılmaz!

    • Astronomi Kapısı

      Astronomi Kapısı

      23 saatler önce

      Selam dostum kanalımda Astronomi,Bilim videoları var göz atabilir misin rica etsem belki ilgini çeker :)

  • Ali Ali

    Ali Ali

    Gün önce

    Doğal zeka zaten hakkı kabullenmiyor. Yapay zeka hakkı söylerse bile, yine kabul etmez. Peygamberler hakkı getirdi, ama doğal zekalar küfür etti, yani inkar etti.

  • salih rencber

    salih rencber

    Gün önce

    Senin videolarına yapılmış yapılan yorumların çoğu korku hissiyle dolu. İnsanları ürkütüyorsun. Bilinçli mi yapıyorsun zeka küpü 😡

    • ata yt

      ata yt

      Gün önce

      Baban yaşındaki adama ne diyon sen

  • Name

    Name

    Gün önce

    Yazı vermemize de gerek yok onu da gpt verir tek butonla film üretirler he

  • Ottoman Mapper [TMU]

    Ottoman Mapper [TMU]

    Gün önce

    Barış abi bilmiyorum alanına giriyor mu ama biri anlatması gerekiyorsa sen anlatmalısın. MEXT platformu İstanbul'da merkez açıyormuş. Lansmanı takip ettim ama bir şey anlamadım. Hem genç girişimcileri uyandırmak hem de benim gibi kafası proje kaynayanlar için anlatılması gereken bi uygulama olduğunu düşünüyorum. Sevgiler! :)

  • ꧁Gabriel Pineda꧂

    ꧁Gabriel Pineda꧂

    Gün önce

    Que!? Jajajaja no entendí nada en lo absoluto xD vine a joder xD

  • Furkan Matufoğlu

    Furkan Matufoğlu

    Gün önce

    4:17

  • KeNyks 1

    KeNyks 1

    Gün önce

    İnsanlar çok hızlı gelişiyor bu beni korkutuyor

  • Muharrem Tüfek

    Muharrem Tüfek

    Gün önce

    Tanrının resmini çiz dediğinde ne çıkacaktı acaba 😁

    • Astronomi Kapısı

      Astronomi Kapısı

      23 saatler önce

      Selam abi kanalımda Astronomi,Bilim videoları var göz atabilir misin rica etsem belki ilgini çeker :)

  • Hüseyin Geriş

    Hüseyin Geriş

    Gün önce

    Yapay zeka gelecekte bir çok insanın işsiz kalmasına neden olacak, şuan da bile kurumsal firmalarda data raporlama-analiz görevlerini yapay zeka kullanan yazılımlar ele geçirdi, bu DALL-E olayı başka bir boyuta taşıyor Grafik tasarımcı yada iç mimar olsam bu videoyu izledikten sonra baya endişe içine girerdim.

  • Sevde Gürel

    Sevde Gürel

    Gün önce

    ✨✨✨

    • Astronomi Kapısı

      Astronomi Kapısı

      23 saatler önce

      Selam dostum kanalımda Astronomi,Bilim videoları var göz atabilir misin rica etsem belki ilgini çeker :)

  • TeraCyberBot

    TeraCyberBot

    Gün önce

    *655 dislike animatörler*

  • Aziz Polat

    Aziz Polat

    Gün önce

    Isim Dell çakması işte

  • Miray Gölge

    Miray Gölge

    Gün önce

    Bence bu gidişle gerçek diye bi kavram kalmaz, yada biz yapayzekanin oluşturduğu bi illüstrasyon da mı, yoksa gercek hayatta mı olduğumuzu karıştırabiliriz. Yada kimi insanlar yapay zeka temelli bi illüstrasyon da yaşamayı secee

  • ss ss

    ss ss

    Gün önce

    Dall-E ismini görünce aklıma doctor who dalek geldi

  • COLTANZE

    COLTANZE

    Gün önce

    Yapay zekâ akıllı oluyor, insan aklı zayıflıyor. Hiç şaşırmadım, yapay zekadan önce insanoğlu yapay zekadan akıllı olmalıydı...

    • Astronomi Kapısı

      Astronomi Kapısı

      23 saatler önce

      Selam dostum kanalımda Astronomi,Bilim videoları var göz atabilir misin rica etsem belki ilgini çeker :)

  • Van Shuo

    Van Shuo

    Gün önce

    Hey yapay zeka, bana bu sene yös sınavında çıkabilen soruları görselleştirin

  • Sinan Celep

    Sinan Celep

    Gün önce

    bundan 20-30 sene sonra kullanılacak yapay zeka ların "dataset" leri şuan bizim verilerimiz,yazdıklarımız,yüzlerimiz,mimiklerimiz olacak

  • — CivanRoni —

    — CivanRoni —

    Gün önce

    Harry Potter metinleri dall-e`ye verilse ne olur acaba Rowling gibi bir dehayı büyü dünyasını yaratmış kişinin eserlerini görselleştirse...

  • Onur Göçmez

    Onur Göçmez

    Gün önce

    DAHA FAZLASINI HAK EDİYOOOO BU ADAM

  • Mehmet şengün

    Mehmet şengün

    Gün önce

    Peki ya bu yapay zekayla gelişmis robotlar birleştirilince neler olur ??

  • Mehmet şengün

    Mehmet şengün

    Gün önce

    Peki ya bu yapay zekayla gelişmis robotlar birleştirilince neler olur ??

  • magrimus magrimus

    magrimus magrimus

    Gün önce

    bi 2 dk izledim iq çok yükseldi hemen kapatmak zorunda kaldım

  • İREM MARAŞLI

    İREM MARAŞLI

    Gün önce

    Yakında isnanlar değilde robotlar övülecek 😕

  • Berat Çağrı

    Berat Çağrı

    Gün önce

    Enes Batur filan boş.İşte bu adamın 10 milyonlarca abone olmasını istiyorum. Ama! insanlık artık bilgeliği sıkıcı cahilliği ise rahatlık sanıyor. Bu durumda diyebileceğimiz tek bi şey var: BARIŞ ÖZCAN GİBİ İNSANI BİDAHA GÖREMEYİZ. O BİZLE BİLGİSİNİ PAYLAŞIYO BİZDE ALIYORUZ AMA ALMAYANLAR İÇİN- o da insan ömrü sınırlı onun bize sunduğu şeyleri alın. Birşey kaybetmezsiniz. Bilgelik aslında cahillikten doğar. Her insan doğduğunda cahil olur ancak uğraşırsa bilge olur.Yani Barış Özcanın bizden farkı yok. bizim ondan farkımız var.

  • Fowo

    Fowo

    Gün önce

    Adam videoyu 4K çekiyor.Adamın değerini bilin.

    • Elməddin Möhübbətov

      Elməddin Möhübbətov

      Gün önce

      En yüksek kalite: 8K - 4320

  • harun yıldırım

    harun yıldırım

    Gün önce

    Başlığı görünce aklıma WALL-E geldi.