Dizilerdeki K覺yafetleri Yeniden Yorumluyorum I Camdaki K覺z, Masumiyet, Yasak Elma

katma 17 Nis 2021
g繹r羹n羹mler 389 202
145

Herkese merhabalar! Bu videomda sizin de 癟ok sevdiinizi bildiim konseptimden bir video 癟ekiyorum. Son d繹nemlerin 癟ok konuulan dizilerinin k覺yafetlerini yorumlad覺m. Yasak Elma, Camdaki K覺z, Masumiyet, Bir Zamanlar ukurova, Sadakatsiz, Bir Zamanlar K覺br覺s, Doduun Ev Kaderindir, Bridgeton gibi dizilerde 癟ok sevdiiniz ve 羹nl羹 oyuncular覺n giydii k覺yafetleri kendimce yorumlamaya 癟al覺t覺m. Umar覺m videomu izlerken hem elenir hem de kendinize bir eyler katabilirsiniz. Sevgilerimle,
#k覺yafetyorumlama #raitbaz覺bal覺 #dizik覺yafetleri
Takip癟imi Batan Yaratt覺m! trdown.info/cycle/gG6ktXxknMV4Y9U/video
www.rasitbagzibagli.com/
Instagram bit.ly/35pSTXW

Rait Baz覺bal覺
Rait Baz覺bal覺
YORUMLAR  
  • inci wing

    inci wing

    Saatler 繹nce

    21:34 evet ya gelinlik sahnesi en sevdiim k覺s覺md覺 癟ok zarif olmutu 羹st羹ne

  • Aleyna Aky羹z

    Aleyna Aky羹z

    3 saatler 繹nce

    Girite Biridgerton'daki Duck'u g繹r羹nce sevinmitim :(

  • Fake olsa hesab覺 bir kii y繹netiyor garda

    Fake olsa hesab覺 bir kii y繹netiyor garda

    4 saatler 繹nce

    rait abi g覺ybet yapal覺m m覺i

  • Yaren i癟ekci

    Yaren i癟ekci

    4 saatler 繹nce

    不不

  • Duru

    Duru

    4 saatler 繹nce

    Muhteem y羹zy覺l k覺yafet yorumu gelmez mi?

  • 襤rem K繹se

    襤rem K繹se

    4 saatler 繹nce

    Bridgerton bir kitap serisi. Diziye uyarlan覺yor. Her kitapta bir kardein ak hikayesi anlat覺l覺yor. 襤lk sezondaki ikilinin hikayesi bitti birdahaki sezon Daphne'nin abilerinden birinin hikayesi anlat覺lacak. Dizideki k覺yafetlere ben de bay覺lm覺t覺m

  • --

    --

    4 saatler 繹nce

    ad覺n覺 feriha koydum, feriha'n覺n k覺yafetlerini yorumlasa keke osdoscmskckskck

  • yk羹 Ayr覺m

    yk羹 Ayr覺m

    16 saatler 繹nce

    Nilperi gayet iyi bi oyuncu onun hakk覺nda cok sayg覺s覺z ve seviyesizce bi yorum yapm覺s覺n, senin kan覺n 覺s覺nmad覺 diye gitsin o k覺z demen 癟ok sayg覺s覺z ve ukalaca, neyse ekmeiyle oynamayal覺m ne demek aa覺lamaya 癟al覺m覺s覺n bide yaz覺k senin gibilere..

  • Biebs28

    Biebs28

    21 saatler 繹nce

    eda ece o gri elbiseyle ece marka 癟ikolata ambalaj覺na benzemi

  • Esma Hatun Demir

    Esma Hatun Demir

    23 saatler 繹nce

    s覺rf Y覺ld覺z i癟in geldim

  • Perihan U癟ar

    Perihan U癟ar

    23 saatler 繹nce

    Nile yapt覺覺n覺z yorumlar 癟ok cirkindi bu jadar kaliteli insana b繹yle yorumlar asla

  • Ay癟a A.

    Ay癟a A.

    G羹n 繹nce

    Rait Bey valla Ecem ile ilgili s覺k覺nt覺 klibin, 癟ektii ilk klip olmas覺ndan kaynakl覺 deildi ki. ncelikle bence a覺r覺 g羹r羹lt羹l羹 bir videoydu. Valla az 繹nce izledim hakl覺ym覺 insanlar, kafa gitti. Ki sizi izlemeye bay覺l覺yorum normalde. Bir de 癟ok fazla alayc覺 tav覺rla konuuyor olduu i癟in itici bulundu bence.

  • Sevim GRLED襤

    Sevim GRLED襤

    G羹n 繹nce

    Sadece netflix dizileriyle ilgili bir b繹l羹mde yapabilirsin bence. Debby Ryan'n覺n bir dizisi vard覺. Orada baya deiik giysiler var.

  • Sevim GRLED襤

    Sevim GRLED襤

    G羹n 繹nce

    Burcu Biricik'in giydii 2 elbisesi de olaan羹st羹 ya cidden bak覺nca "YUH!" oluyorum.

  • Sevim GRLED襤

    Sevim GRLED襤

    G羹n 繹nce

    *Eskiden 癟ok a癟覺k s繹zl羹 olduun i癟in insanlar覺 k覺r覺yorsun san覺yordum ama eletiri b繹yle olmak zorunda maalesef. imdi ise i癟eriklerini bay覺larak izliyorum.*

  • Hanife y羹zta

    Hanife y羹zta

    G羹n 繹nce

    Rait bey Instagram'da aile d覺覺 kimseyi takip etmiyorsunuz , yabanc覺 oyuncuyu takibe ald覺m dediniz siz de yedek hesap kullananlardansiniz :) sevgilerimle..

  • Sevda Birsen

    Sevda Birsen

    G羹n 繹nce

    Rait bey orta segmentde fiyat覺 olan g羹zel giysileri bizimle paylaaca覺n覺z video serisi 癟eker misiniz ?

  • Mira G羹ven

    Mira G羹ven

    G羹n 繹nce

    Menajerimi aray覺 yorumlay覺p Hande Y羹lc羹ye s繹ver misin teekk羹rler

  • Feyza Kahraman

    Feyza Kahraman

    G羹n 繹nce

    Sal覺 masumlar apartman覺 var nas覺l izlemezsin

  • Ak覺n

    Ak覺n

    G羹n 繹nce

    Rasitle Yorum k覺sm覺nda hemfikiriz zaten 癟ou zaman, sirf a覺r覺 tatl覺 diye izliyorum shsushshha

  • S.Nurg羹l zt羹rk

    S.Nurg羹l zt羹rk

    G羹n 繹nce

    Bridgeton dizisinin 2. Sezonunun ana kahraman覺 daphnenin b羹y羹k abisi, 3.sezonda daphnenin dier abisi. B繹yle s覺rayla gidiyor. Zaten 8 kardeler, 8 sezon cepte. Spolier: en iyisi Colinin hik璽yesi arkiler

  • Halise K覺vrak

    Halise K覺vrak

    G羹n 繹nce

    Baz覺bal覺 deilde az覺bal覺 olsaym覺

  • g羹lsan 繹kmen

    g羹lsan 繹kmen

    G羹n 繹nce

    L羹tfen sen 癟al kapiminkinide yorumla

  • Birg羹l zkaya

    Birg羹l zkaya

    G羹n 繹nce

    O kadar hakl覺s覺n覺z ki.. Nilperi ye topyek羹n uyuz olduk. Nilperi ahinkaya zaten sakil duruyor her hali bu kadar yerinde bir yorum ilk defa duyduk. Tebrikler
    Y覺ld覺z'a yani Eda Ece ye bay覺l覺yoruz.
    Her h璽line hayran覺z Y覺ld覺z'覺n.
    ok g羹zel bir kad覺n Eda Ece.
    ok kalite bir oyuncu Eda Ece.
    Yorumlar覺n覺za hayran olduk. Harikas覺n覺z..

  • Neshe Rujdieva

    Neshe Rujdieva

    G羹n 繹nce

    Rege Jean Page yeni sezonda yok cunku her sezon ayri bir kitap ve ayri bir Brigertonin hikayesi

  • semanur 癟akar

    semanur 癟akar

    G羹n 繹nce

    Ya adam nilperi i癟in biey dememi ki rol hakk覺nda konuuyor ve ayr覺yetten giyim olarak giydiriyorlar demi yani bende bi g繹steri i癟in babaanne k覺yafeti giymitim herkes dalga ge癟miti bende g羹lm羹t羹m 癟羹nk羹 beni 繹yle giydirdiler kendi tarz覺m deil ayn覺 hesap bence abart覺lm覺 biraz

  • Zarife Ozcelik

    Zarife Ozcelik

    G羹n 繹nce

    Nilperi hakk覺ndaki yorumlar覺 癟ok yanl覺t覺 bence

  • Canan 12

    Canan 12

    2 g羹n 繹nce

    Yerden yere vurmalar覺n bile nas覺l tatl覺 yeni kefettim kanal覺. Deli gibi hepsini izliyorum

  • Daf Katy

    Daf Katy

    2 g羹n 繹nce

    Ender

  • Ezgi Koca

    Ezgi Koca

    2 g羹n 繹nce

    Siri ye iyi bir k覺z diyemezsin

  • Ayminati

    Ayminati

    2 g羹n 繹nce

    Camdaki k覺z覺 cidden izliyor musun?

  • Selin Erbil

    Selin Erbil

    2 g羹n 繹nce

    Nilperi hakk覺nda dedikleriniz 癟ok ay覺p olmu

  • Ceren Sar覺ca

    Ceren Sar覺ca

    2 g羹n 繹nce

    Sal覺 g羹n羹 madumlar apartman覺 izle 癟ok iyi

  • fatma e

    fatma e

    2 g羹n 繹nce

    size bay覺l覺yorum ya valla o kadar samimi ve cana yak覺n iyi niyetli bir insans覺n覺z ki... keke hayat覺mda arkada覺m olsan覺z. ekibe ve size video i癟in teek羹rler

  • Yamur K

    Yamur K

    2 g羹n 繹nce

    Offf bay覺l覺yorum sana ya her s繹ylediin mi doru olur

  • gns cndr

    gns cndr

    2 g羹n 繹nce

    Bence bir videonda dizileri konual覺m, 癟ok elenceli

  • Ummahan Senturk

    Ummahan Senturk

    2 g羹n 繹nce

    Kibrisli olupda diziyi beenmemelri vurgulamanz ne g羹zel

  • melike y覺ld覺z

    melike y覺ld覺z

    2 g羹n 繹nce

    Yaa of yorumlar覺na bay覺l覺yorum

  • Hatice Ad覺g羹zel

    Hatice Ad覺g羹zel

    2 g羹n 繹nce

    K覺yafetleri boydan verip yorumlasan覺z daha iyi olurdu

  • this girl is the case

    this girl is the case

    2 g羹n 繹nce

    dizi yorumlasa burdakinin 羹癟 kat覺 abonelii olur

  • Eda Nur

    Eda Nur

    2 g羹n 繹nce

    Bir zamanlar ukurova ger癟ekten benim de hi癟 ilgimi 癟ekmedi

  • this girl is the case

    this girl is the case

    2 g羹n 繹nce

    Abi sen 癟al kap覺m覺 yapsana

  • T羹lin Alar

    T羹lin Alar

    2 g羹n 繹nce

    Ben k覺yafet kombin eletirilerinden 癟ok diziler hakk覺nda senaryolar hakk覺nda eletiri duydum bence k覺yafet yorumlamaya daha a覺rl覺k verseniz 癟ok iyi olur. Nilperi hakk覺nda s繹ylediklerinizde bence 癟ok yersiz olmu. Bir de videoda ti繹rt 羹zerine h覺rka giymisiniz ve kollardan tiort羹n izleri belli oluyor beni 癟ok irite etti videoyu izlerken, sevgiler..

  • Sena NL

    Sena NL

    2 g羹n 繹nce

    Eski bir dizi ama Ufak Tefek Cinayetleri de deerlendirsen 癟ok g羹zel oldurdu

  • Sal癟al覺 Ekmek

    Sal癟al覺 Ekmek

    2 g羹n 繹nce

    襤yi k覺z siri vjvv

  • d

    d

    2 g羹n 繹nce

    ifa olsun ahahahahjssjsmsksk

  • Beyzarey

    Beyzarey

    2 g羹n 繹nce

    Biri eda ecenin sa癟 boyas覺nada bii desin 癟ok k繹t羹 bi ombre yaaa

  • zge Doan

    zge Doan

    2 g羹n 繹nce

    masumiyet incelemesi 癟ok k覺sa s羹rd羹

  • yk羹 Durak

    yk羹 Durak

    2 g羹n 繹nce

    9:47 bitcek yaa

  • 蛈 蛈蛈

    蛈 蛈蛈

    2 g羹n 繹nce

    Pazartesi
    Yasak elma
    Sal覺
    Baraj ve masumlar apartman覺
    aramba sadakatsiz ve masumiyet
    Perembe
    Akrep ve alev alev
    Cuma
    Yok
    Cumartesi
    Kardelerim
    Pazar
    Kefaret
    Art覺k cumaya da g羹zel bir dizi ggelsin

    • Ceren EL襤K

      Ceren EL襤K

      9 saatler 繹nce

      Ben Cuma g羹n羹 Son Yaz izliyorum tavsiye ederim

  • Y羹ksel!

    Y羹ksel!

    2 g羹n 繹nce

    Abi bal覺klar覺 yaparken I koyma art覺k al unu kopyala yap覺t覺r: |

  • SiyahBeyaz

    SiyahBeyaz

    2 g羹n 繹nce

    Rait beyin Engin Aky羹reke benzerlii尹

  • evval ?

    evval ?

    2 g羹n 繹nce

    Yeil elbisenin muhteemlii...

  • 繹zlem 癟oban

    繹zlem 癟oban

    2 g羹n 繹nce

    Nilperi yorumlar覺 kesilmi. 襤lk seyrettiimde de 癟ok yad覺rgam覺t覺m ay覺p olmu biraz

  • Nur Can

    Nur Can

    2 g羹n 繹nce

    Nilperiye de sallamazs覺n yaaa. K覺skan癟癟 hasett :D

  • Nur癟in Kaya

    Nur癟in Kaya

    2 g羹n 繹nce

    Muhabbetin 覺nan覺lmaz sar覺yor

  • Sena Gediz

    Sena Gediz

    2 g羹n 繹nce

    Hahahaha k覺z覺 ka癟覺r覺yolar hala ayn覺 dalga muthissin

  • Fatma Tan覺man

    Fatma Tan覺man

    2 g羹n 繹nce

    Hercaiyi de beklerdim can覺m dizi daha inanm覺yorum bittiine

  • Sena Gediz

    Sena Gediz

    2 g羹n 繹nce

    Sen ger癟ekten gelecegin as覺l youtuber覺 falan olcaks覺n muhtesemsib

  • SANAL TRK

    SANAL TRK

    3 g羹n 繹nce

    100 bin y覺ld覺r tran癟kot mu varm覺 vavvv

  • army banana

    army banana

    3 g羹n 繹nce

    Bu ey deilmi ya Lisaya k繹t羹 diyen MDMDLDLLSS

    • sena nur

      sena nur

      2 g羹n 繹nce

      mi ayr覺 aptal

  • Konul Mammedova

    Konul Mammedova

    3 g羹n 繹nce

    kafayi yemissin

  • cadi kazani

    cadi kazani

    3 g羹n 繹nce

    Siriye iyi bir k覺z dedigin yerde koptum

  • beyza yaman

    beyza yaman

    3 g羹n 繹nce

    Raiiit enerjin harika 屢屢

  • Esra serenay Boyraz

    Esra serenay Boyraz

    3 g羹n 繹nce

    Bi kere sevval sam ne giyse yak覺覺yor yak覺t覺r覺yor hic bi sekilde elestirileri haketmiyor

  • T羹rkan Sultans

    T羹rkan Sultans

    3 g羹n 繹nce

    Cbfbfnf ve Raid televizyon d羹nyas覺n覺 alatt覺 yargi dagitmadi u癟urdu yaaa

  • Handan Yildiz

    Handan Yildiz

    3 g羹n 繹nce

    不不aynen b羹t羹n yorumlarina katiliyorum

  • Handan Yildiz

    Handan Yildiz

    3 g羹n 繹nce

    Aynen benimde 繹nceligim yasak elma, sadakatsiz, ayni dizilere bakiyoruz

  • Leyla Ibrahimova

    Leyla Ibrahimova

    3 g羹n 繹nce

    Onu da yapt覺m dermiim 不

  • Ayten Ceylan

    Ayten Ceylan

    3 g羹n 繹nce

    Yani dizileri takip etmeye gerek yok:) Rait'i izliyorum yeterli

  • Krali癟e Elizabet

    Krali癟e Elizabet

    3 g羹n 繹nce

    Ya bay覺l覺yorum seni izlemeye dinlemeye exxende s覺rf senin i癟in alm覺t覺m harikas覺n

  • 襤remerirem I

    襤remerirem I

    3 g羹n 繹nce

    Keke masumlar apartman覺na da baksayd覺

  • lythvern

    lythvern

    3 g羹n 繹nce

    Asya Y覺lmaz*

  • Soybet Bitet

    Soybet Bitet

    3 g羹n 繹nce

    Ahsj ahsj

  • Nuran 襤癟li

    Nuran 襤癟li

    3 g羹n 繹nce

    Kanka sen bol bol video 癟ek kar覺l覺kl覺 s覺k覺lmayal覺m

  • erife zayd覺n

    erife zayd覺n

    3 g羹n 繹nce

    Birdahakine sen 癟al kap覺m覺 da isterizzz

  • Gamze Doanay

    Gamze Doanay

    3 g羹n 繹nce

    Nilperi'nin hikayesini g繹r羹p geldim

    • Gamze Doanay

      Gamze Doanay

      12 saatler 繹nce

      @lele yamur 癟eviim son vidiosuna git o detayl覺 anlat覺yor

    • lele

      lele

      21 saatler 繹nce

      ne paylam覺

  • Aleyna K覺l覺癟

    Aleyna K覺l覺癟

    3 g羹n 繹nce

    Kesinlikle Muhteem Y羹zy覺l覺 eletirmelisin m羹kemmel bir dizi.

    • Aleyna K覺l覺癟

      Aleyna K覺l覺癟

      3 g羹n 繹nce

      @Yasemin Al癟覺 TAB襤 K襤襤襤襤襤

    • Yasemin Al癟覺

      Yasemin Al癟覺

      3 g羹n 繹nce

      HRREMC襤 M襤S襤NNNNNNNN

  • Burcu Albayrak

    Burcu Albayrak

    3 g羹n 繹nce

    Sevmedik ecemi rasit sevmek zorunda m覺y覺z

  • Sevara asaeva

    Sevara asaeva

    3 g羹n 繹nce

    Son dizinin ismini yazabilirmisiniz

  • Don Berna

    Don Berna

    3 g羹n 繹nce

    Teekk羹rler art覺k Nilperi han覺m覺 daha 癟ok seviyorum 儭

  • Saime Onar

    Saime Onar

    3 g羹n 繹nce

    Kim ne derse desun yasak elmada giyilen kiyafetler gerek oyunculuk gerek oyuncularin fizigi olsun cok kaliteli pahali duruyor

  • Sumeyye Unal

    Sumeyye Unal

    3 g羹n 繹nce

    D羹nden beri oturdum bu kanaldaki videolar覺 izliyorum sezonluk dizi sankiCiddi manada enerjiniz 癟ok y羹ksekmi(ki ben beklemiyodum bu kadar) 繹yle bir arkada覺m olsa demekten kendimi alamad覺mBende eyi 癟ok merak ettim TLC'deki T覺rnaklar覺n Krali癟esi'ni izleseniz tepkiniz ne olurdu?

  • 1880

    1880

    3 g羹n 繹nce

    HERKES SANA D襤SS ATMAYA BALAMI ,ZORLARINA G襤TT襤 HERHALDE

  • Ege Ayd覺n覺z

    Ege Ayd覺n覺z

    3 g羹n 繹nce

    Baya k繹t羹s羹n, korkun癟 yorumlar...

  • Nurmina Art

    Nurmina Art

    3 g羹n 繹nce

    sende hi癟 birey beenmiyorsun ki nbjfgejn

  • ipek bebis

    ipek bebis

    3 g羹n 繹nce

    adam cok tatli ya

  • Leyla K覺l覺癟

    Leyla K覺l覺癟

    3 g羹n 繹nce

    Raitcim 癟ok doals覺n .
    Seni kutluyorum

  • Beyza 覺nar

    Beyza 覺nar

    3 g羹n 繹nce

    ok elendim

  • Eslem Ayva

    Eslem Ayva

    3 g羹n 繹nce

    Ger癟ekten demet ozdemir i berbat giydiriyorlar

  • Fatma Karp覺nar

    Fatma Karp覺nar

    3 g羹n 繹nce

    Nilperiyle ilgili yorumunda ters bir ey g繹remiyorum. K覺z al覺nganl覺k g繹stermese kimsenin dikkatini bile 癟ekmezdi, yoruma da hak verilirdi. 襤yi bir aktris ve g羹zel bir kad覺n, Cansu sevilmiyorsa bu onun baar覺l覺 olduunu g繹sterir. Daha fazla c羹mlelerin altini eseleyip mana cikarmayin .

    • Zehra

      Zehra

      3 g羹n 繹nce

      Kesinlikle

  • Ayeg羹l Arslan

    Ayeg羹l Arslan

    3 g羹n 繹nce

    Maaallah rait beycigim sayenizde b羹t羹n dizileri izlemi kadar oldum

  • Zeynep Hilal DA

    Zeynep Hilal DA

    3 g羹n 繹nce

    Netfilix te mini dizi olarak ge癟iyor yani tek sezonluk yaz覺l覺yor

  • cha Eun woo nun kankisi

    cha Eun woo nun kankisi

    3 g羹n 繹nce

    Rait seni severdim ama art覺k bittin j hope kad覺na be ziyon deyince g繹z羹mde bittin insanlar makyaj yapabilir ve onun ii gerei m羹kemmel g繹z羹kmek zorunda bu y羹zden yaad覺覺 zorluklar覺n yan覺nda makyaj resmen hi癟 gibi bir ey a癟覺k癟as覺 seni indanlar覺 d覺 g繹r羹n羹羹yle yarg覺layan ac覺nas覺 bir insan olduunu 繹renince senden soudum duygular覺m覺 anlatim dedim ho癟akal

  • Aleyna S.

    Aleyna S.

    3 g羹n 繹nce

    Nilperiye s繹yledikleri ger癟ekten a覺r覺 sa癟ma yaa karaktere deil direk nilperiye sald覺rmi bide art d羹羹nm羹yorum diyor

    • Ceren EL襤K

      Ceren EL襤K

      9 saatler 繹nce

      O pp diziden mi :D

    • Beren zcan

      Beren zcan

      9 saatler 繹nce

      襤nan覺lmaz hakl覺s覺n ve ger癟ekten 癟ok ay覺p yani kad覺n 癟ok iyi bir oyuncu

    • Fatma z

      Fatma z

      3 g羹n 繹nce

      Kad覺k覺 癟ok donan覺ml覺 ve ger癟ekten iyi bir oyuncu

  • Siya hva

    Siya hva

    3 g羹n 繹nce

    Nilperiyle ilgili dediklerine inanilmaz katiliyorum Allahdan defoldu gitdi

  • 襤sim Yok

    襤sim Yok

    3 g羹n 繹nce

    Nilperiyi 癟ok fazla sevdiimden deil ama sizin bu 羹slubunuz 癟ok yanl覺. Sokakta g繹rsem boaca覺m nas覺l yanl覺 bir c羹mle siz de bu sekt繹rde olduunuz i癟in Nilperiyi daha iyi anlaman覺z laz覺m d覺 羹zd羹n羹z. Karakteri sevmemenize bir ey diyemem bende sevmiyorum ama o oyuncunun yerinde olsayd覺m ben 癟ok 羹z羹l羹rd羹m. Nilperi de belli ki size k覺r覺lm覺 bende onun hikayesinden geldim. Normalde sizin yorumlar覺n覺zi yerinde ve g羹zel bulurdum taki bu videoya kadar...

    • Ayenur D***

      Ayenur D***

      G羹n 繹nce

      @襤sim Yok Nilperiyi takip etmiyorum bilmiyorum al覺nabilir ama Rait Baz覺bal覺n覺n k繹t羹 bir niyetle s繹ylediini d羹羹nm羹yorum .

    • 襤sim Yok

      襤sim Yok

      G羹n 繹nce

      @Ayenur D*** karakterine demi ama d覺ar覺dan 繹yle g繹r羹nm羹yor. Nilperi 癟ok al覺nmis Rait bagzibaliyi etiketliyerekstory bile atm覺 yanl覺 falan diye.

    • 襤sim Yok

      襤sim Yok

      G羹n 繹nce

      @semanur 癟akar karakterine demi ama d覺ar覺dan 繹yle g繹r羹nm羹yor. Nilperi 癟ok al覺nmis Rait bagzibaliyi etiketliyerekstory bile atm覺 yanl覺 falan diye.

    • semanur 癟akar

      semanur 癟akar

      G羹n 繹nce

      Adam rolden dolay覺 diyor zaten bu asl覺nda nilperinin ne kadar iyi oyuncu olduunu g繹sterir ve onu dedikten sonra Rait kendine gel bu sadece bi rol diyorum diyerek asl覺nda ne demek istediini belirtmi

    • Ayenur D***

      Ayenur D***

      2 g羹n 繹nce

      Ama o karakterden dolay覺 s繹ylemi yani rol羹nden dolay覺 Nilperinin ahs覺na deil ki .

  • Samet Akta

    Samet Akta

    3 g羹n 繹nce

    Bu videodaki s繹zlerinizden sonra Nilperi han覺m size 癟ok dar覺lm覺 Rait bey, bilin istedim

  • Melike suzan erdem

    Melike suzan erdem

    3 g羹n 繹nce

    Rait beyi Engin aky羹ree benzettimmm g繹zl羹kl羹 halinii benzeten var mi?

  • Ayfer

    Ayfer

    3 g羹n 繹nce

    Allah r覺zas覺 i癟in dizilerin senaryosuyla ilgili dedikodu eletiri videosu yapar m覺s覺n覺z Rait bey buna 羹lkece ihtiyac覺m覺z var