ARAMIZI BOZAN YEPYENİ ÇILGIN OYUN: IT TAKES TWO

katma 6 Nis 2021
görünümler 418 646
31

İki kişi oynanabilecek en iyi oyunlardan biriyle bakışıyoruz şu anda. It Takes Two yeni bir oyun. A Way Out'un yapımcılarından gelen bir oyun.
Sadece iki kişi oynanabilen. Tamamen iki kişilk dizayn edilmiş bir yapım. Hikayesi de ilişki üzerine kurulu.
İlişkisi bozuk olan bir çiftin ilişkilerini kurtarma macearsı gibi bir şey işte... Biz de ilişkimizi bu oyun vasıtasıyla kurtarabilecek miyiz... gelin görelim...
#oyun #eniskirazoglu
eniskirazoglu
EnisKirazoglu

Enis Kirazoglu
YORUMLAR  
  • Victoria Historia

    Victoria Historia

    2 saatler önce

    Hiç Heaven’ı oynadın mı? Yeni çıktı, oynamak istiyorum ama çok ikilemdeyim

  • Robi WR

    Robi WR

    6 saatler önce

    Bence en iyi yani ps4 bedava amma offline 💩

    • Robi WR

      Robi WR

      6 saatler önce

      Ps plus gerektirir online bendede ps plus yok ona gore kardesimle oynuyom kardesim hic anlasamiyoz bu oyunu oynadik yinede anlasamadik☹

  • Patates Cipsi

    Patates Cipsi

    Gün önce

    2:22 aramızda ps5'i olan var mı :D?

  • KEREM BATU KARACA

    KEREM BATU KARACA

    Gün önce

    Ya bu günlerdede birden It Takes Two ünlü oldu her birkaç ayın bir konsepti far herhalde 😂

  • Abdulkadir CİHANGİR

    Abdulkadir CİHANGİR

    Gün önce

    enis kirazoğluna senle oyun oynanmaz ve oyundan anlamayan cahil demek :D jsjsjs gerçekten kardeş terörü

  • Beytullah Özcan

    Beytullah Özcan

    Gün önce

    Oğlum oyunu alsam bu sefer oynuycak arkim yok sıkıntı

  • EmperorPHNX

    EmperorPHNX

    2 gün önce

    Tamir edilemeyen ilişki :D

  • Çınar Yavuz

    Çınar Yavuz

    2 gün önce

    efsane bir oyun

  • Empire

    Empire

    3 gün önce

    0:27 oyunun adı neydi

  • Etka

    Etka

    3 gün önce

    ya bi enayi arkadaşım alsada oynasak

  • ahmet çakar

    ahmet çakar

    4 gün önce

    yankı olabilir ps5 yeni çıktı hatalar var tabi bunun çözümüde ya oyunun güncellenmesi yada ps5 güncellemesiyle ortadan kalkacaktır

  • Amhunter

    Amhunter

    4 gün önce

    ps5 şin varmı diye sorsana be

  • Dedemin Sandığı

    Dedemin Sandığı

    4 gün önce

    Bir oyunun mekanikleri hikayesi üstüne kurulur. Daha sonra da hikaye, mevcut mekanikler ile ekstra içerik kazanır. Bu yolu izleyen oyunlar başarılı olabilir. Josef Fares'in en iyi yaptığı şey bu. Tabi ki yaratıcılık olmadan olmaz.

  • Egeberk Tuncel

    Egeberk Tuncel

    4 gün önce

    Arkadaşlar ben PS 4 de oynamaya çalıştım fakat uçucak gibi olucaktı nasıl düzeltilir bileniniz varsa biri söyleyebilirmi 🤣🤣

  • Hüseyin Atilla Erben

    Hüseyin Atilla Erben

    4 gün önce

    "Kadim bir rivayete göre , Enis Kirazoğlu tarafından eksisi olmayan hiçbir oyun yoktur."

  • Yagiz Saglam

    Yagiz Saglam

    4 gün önce

    Bu oyun = eğitim sistemimiz
    Öğren unut öğren .

  • 2Fast 4you

    2Fast 4you

    4 gün önce

    Unravel two Dene cok güzel

  • Çınar Akbaş

    Çınar Akbaş

    4 gün önce

    BU OYUNU NEDEN KIMSE ESIYLE OYNAMIYO ? DOST 1 ENIS 2 SJDJFJGJGKHKKH

  • OTO BOXES

    OTO BOXES

    4 gün önce

    Enis kirazoğlu:ps5 i olanlar fark ettimi bilmiyorum sesim yankili gidiyor
    Türk oyuncu dünyası:one ya?
    😃😂

  • Metin Dinç

    Metin Dinç

    5 gün önce

    Abi piyasa böylesine oyun açlığı çekerken böyle bir oyunu 50 saat olsa yine devam eder eder oynarım. Artık şu geri kalan oyunların sinematik atmosfer oluşturma çabasından bıktım hiç etkileyici gelmiyor. İt takes two gerçekten oyun gibi oyun oynuyorsun yani.

  • Düşmüş Adam

    Düşmüş Adam

    5 gün önce

    Furkan abi konuşmayı ne zaman öğrendi kaçırmışım herhalde onu atsanıza ilk konuştuğu videpyu

  • Oseyan

    Oseyan

    5 gün önce

    ps5 te mic yankılanıyor mu bilmiyorum onun için önce ps5 imin olması gerek

  • Rozan Çelebi

    Rozan Çelebi

    5 gün önce

    videonun son 3 dakikası tamamen doldurma aga

  • Kivanc Demirli

    Kivanc Demirli

    5 gün önce

    ses yankı yapar çünkü ps5deki mikrofon düzeyi çok yüksekten açılıyor daha doğrusu tam ortadan açılıyor ama ps5in nesinden kaynaklı bilmiyorum çok yüksek ses veriyor. mikrofon düzeyini azaltın yankı da kaybolur

  • Alican Kirişçi

    Alican Kirişçi

    6 gün önce

    Bu oyuna da sıkıcı demezsin Bee 😂7:53 Furkan haklı

  • chr sıfır

    chr sıfır

    6 gün önce

    .

  • evcillahmacun

    evcillahmacun

    6 gün önce

    Kiraz adam laflarına dikkat et

  • Free De La Hoya

    Free De La Hoya

    6 gün önce

    Büyüksün josef abim

  • Lüzumsuz Kişi

    Lüzumsuz Kişi

    6 gün önce

    Cherryson'un Furkan ile arasının kötü olmasının sebebi Kirazoğlu başkanlık seçiminde kendisine büyük fark atmasıdır...

  • Vastare

    Vastare

    6 gün önce

    (Yankı pronlemi) Ps 5 in konsolunda kendiliğinden mikrafon olduğu için olabilir

  • Genç Bir Türk

    Genç Bir Türk

    7 gün önce

    tamam

    furkan cherryson

  • Gamer Sss

    Gamer Sss

    7 gün önce

    Çok güzel video

  • Guardian Urf

    Guardian Urf

    7 gün önce

    süper

  • Fırat Ali ARSLAN

    Fırat Ali ARSLAN

    7 gün önce

    Diğer CO-OP Oynanan Oyunlarda Erkek Olmak: En Güçlü Benim!
    İt Takes Two'da Erkek Olmak: ;(

  • Apex Dünyası

    Apex Dünyası

    7 gün önce

    Ya bu Furkan konuşsa komik adam ama konuşunca komikliği gidecek gibi. Böyle bir paradoks var adamda.
    🇹🇷 Türk oyuncuların Apex videolarını paylaşıyorum. Sen de videonu gönder yayınlansın. 🇹🇷

  • Hande Çelik

    Hande Çelik

    7 gün önce

    Efsane ikili

  • Gökdeniz Genç

    Gökdeniz Genç

    7 gün önce

    5:15 R nasıl yapılır oynat bakalım

  • halil

    halil

    7 gün önce

    Şimdi sen diönki ateş ve sudan iyi hö?

  • Gençlik Tayfa

    Gençlik Tayfa

    7 gün önce

    Efsane ikili döndü

  • kalimnrcn

    kalimnrcn

    8 gün önce

    oyun ucuz olaydı da 1 kişi almasaydı .... yani 1 kişinin alması bir avantaj değil. daha ucuz yap herkes alsın . ne saçma şey

  • Sinan Bozkurt

    Sinan Bozkurt

    8 gün önce

    Q

  • Yuşa mervan

    Yuşa mervan

    8 gün önce

    Abi oyunu coop yani ayni ekrandan beraber oynayabiliyormuyuz ben bundan dolayı endişeliyim

  • Atakan Ünak

    Atakan Ünak

    8 gün önce

    Panda gelmeden enis abinin oyunu sevmediğini söylediği bölümleri kesmesini bekliyorum;

  • EAY KANGREN

    EAY KANGREN

    8 gün önce

    burda fasi fiso onuşuorsun hoi4 5dk dayanamassın bide oyuncuyum diye takılıyorsun

  • Türker çınar

    Türker çınar

    8 gün önce

    ateş ve sunun hikayeli 8 yıl geliştirilmiş oynu

  • AYDIN Özler

    AYDIN Özler

    8 gün önce

    hep Enis bey ile tanışmak isterdim ama 'seninle oyun moyun oynanmaz' cümlesinden sonra Furkan Bey ile tanışmak istiyorum.

  • Esad çağırıcı

    Esad çağırıcı

    8 gün önce

    oyun 280 tl olması tüm hevesimi aldı götürdü :C

  • BMDOGEH

    BMDOGEH

    8 gün önce

    1 milion yapin bu adami

  • muhammed ağırgöl

    muhammed ağırgöl

    9 gün önce

    doğum günümde paylaşılan bir video ama ben ayın 10'nda izliyorum. Özürrrr :)

  • Mahmut Özkara

    Mahmut Özkara

    9 gün önce

    Ps 4 de oyun beleş ben oynadım müq oyun

  • ALP Berat Yurdusev

    ALP Berat Yurdusev

    9 gün önce

    P+Enis Kirazoğlu SJ .d

  • BayMuratBey

    BayMuratBey

    9 gün önce

    Ulan be video boyunca bu oyun ps4 de kesin yoktur diye düşündüm sonra googleden bakıp olduğunu anladım işte yüzümdeki mutluluk ama sadece ps storede cd yok yapcqk bişey yok biraz beklicez 👍👍👌👌😸😛😝

  • Efe Karagüzel

    Efe Karagüzel

    9 gün önce

    Bi bokuda tam anlamıyla beğen be adam

  • Lethal YT

    Lethal YT

    9 gün önce

    Merhaba rica etsem kanalıma göz atabilir misiniz video atmaya devam edeceğim.

  • Novasstist

    Novasstist

    9 gün önce

    *Enis cherryson yeni bir oyun oynar *
    *Yine enis* : Damarlarımda eleştiri akıyor!

  • BURAK ÖZBEK

    BURAK ÖZBEK

    9 gün önce

    abi yankının sebebi konsoldada mikrofon olduğu için o sesi alıyo :D

  • hayat cok aci

    hayat cok aci

    9 gün önce

    OFFF HARİKA VİDEO ABİİİ

  • İnvisible Warrior

    İnvisible Warrior

    9 gün önce

    Panda ve Easter canım filin hesabını verin! (🤣)

  • Mr nobody Mr

    Mr nobody Mr

    9 gün önce

    Hazelight:nasil beğendin mi
    Ea:güzel ama...
    Hazelight:online olcak
    Ea:anlaştık

  • Ahmet Türker

    Ahmet Türker

    9 gün önce

    Furkan Kirazoğlunun 3 cümlesi> bütün Enis Kirazoğlu videoları

  • Yasin Balcı

    Yasin Balcı

    9 gün önce

    Oyun beklediğimden çok daha keyifli çıktı. İyi ki bu incelemeyi yapmışsın. Verdiğim 250 liranın her kuruşu helal olsun oyunculara. Eşimle çok eğlendik.

  • Abdulkadir Faruk

    Abdulkadir Faruk

    10 gün önce

    Oyunu arkadaşımla ya da sevgilimle oynarım bir fiyatına bakayım deyip 280 lira ile karşılaşmak Türkiye gerçekleri... :(

  • alpaslan çepniler

    alpaslan çepniler

    10 gün önce

    Bu oyun farklı cihazlardan beraber oynanabiliyor mu

  • Sarada

    Sarada

    10 gün önce

    Aga be arkadaşım yok. Nasıl oynayacağım ben bu oyunu jsnfnsnxm

  • Jintan Ab

    Jintan Ab

    10 gün önce

    Oyunu alsamda oynıcak arkadaşım yok lol

  • Veysel Aydoğan

    Veysel Aydoğan

    10 gün önce

    Günlük doz butonu 7:53

  • Oyun Çetesi

    Oyun Çetesi

    10 gün önce

    Abi aynen oyun gibi hissetmiyorsun film gibi.

  • Piraye

    Piraye

    10 gün önce

    “yine ilişkimizi tamir edemedik ya”
    -Enis Cherryson

  • Yoda Yesil

    Yoda Yesil

    10 gün önce

    vay be 1 milyona az kalmış 40 bindik ne ara milyon olduk.

  • Atasoy

    Atasoy

    10 gün önce

    Ulan normalde üzülmem ama o fil sahnesinde içim burkuldu lan

  • Toresler _

    Toresler _

    10 gün önce

    Bayadır İzlemeyidum İyi Geldi

  • KAyRA

    KAyRA

    10 gün önce

    bunlar ailecek bağımlı galiba

  • Zeze Gm

    Zeze Gm

    10 gün önce

    Nasıl clickbait yapılır

  • Demo & His Pan

    Demo & His Pan

    10 gün önce

    Enis Cherryson: Misal Furkan benimle direk olarak aynı düşüncelere sahip değil dimi Furkan ?
    (Furkan Kirazoğlu Konuşur)
    Furkan Kirazoğlu: Seninle oyun moyun oynanmaz.
    (Furkan Kirazoğlu Konuşur ??!!)

  • Cem

    Cem

    10 gün önce

    Furkanın sesi iyimis

  • hayri demirkıran

    hayri demirkıran

    10 gün önce

    IT TAKE TWO = SU VE ATEŞ asıgjsgpjaga

  • berke Baştan

    berke Baştan

    10 gün önce

    Vurun it takes two ya kotu dedı vurun yiğitler vurun 🤣 ya boyle bır oyuna bile bahane buldun ya abi valla tebrikmı edeyım soveyımmı bilemedim oyun mukemmel zaten puanınıda gormussunuzdur kısaca VURUN KAHPEYE 🤣😄❤️👍

  • ziya topcu

    ziya topcu

    10 gün önce

    kötü oyun dıye bır sey yok ugrasılmamıs oyun var yani hıc caba gorulmemıs oyun var

  • killa jesus rahman

    killa jesus rahman

    10 gün önce

    Furkan Norveçli tutuklulara benziyor aw

  • The Child

    The Child

    10 gün önce

    Oyun gerçekten mükemmel ve çok çeşitli bi oyun imkanı olan herkesin denemesi gerektiğini düşünüyorum. Ben kardeşimle bitirdim oyunu aşırı zevkliydi.

  • Yusuf Ince

    Yusuf Ince

    10 gün önce

    oynadım ve size öneriyorum

  • Y B

    Y B

    10 gün önce

    ya yine övülmesi gereken şeyi gömmüş seviyoruz kel seni....

  • Madara Uchiha

    Madara Uchiha

    10 gün önce

    Ori gibi olmalıydı aldığımız yetenekleri yer yer kullanmalıydık. A hat in time oynayın.

  • Muhammet Ali Taş

    Muhammet Ali Taş

    10 gün önce

    Bu oyunla ılgılı sorum olcak , iki kişi aynı konsolda oynayabılıyor mu sadece onlıneda mı ıkı kişi

  • Samet Yılmaz

    Samet Yılmaz

    10 gün önce

    videodan sonra alıp eşimle oynamaya başladım. gerçekten zevkli bir oyun. son oynayıp zevk aldığımız oyun a way out'tu. yapımcı işini biliyor :)

  • Harun Tüfekçi

    Harun Tüfekçi

    10 gün önce

    saçları iade mi ettin

  • FyS Now

    FyS Now

    10 gün önce

    easter abiden bu codynin bahçesi bölümüne kadar geldim valla efsane oyun ( çaktırmayın param yok alamıyorum oyunu )

  • Akın Maden

    Akın Maden

    10 gün önce

    Furkan abinin konuştuğu dakikalar
    1:37
    2:27
    2:33
    2:35
    6:32
    7:52

  • Reigo Animation

    Reigo Animation

    10 gün önce

    Neden arkadaki müzikler meme müzikleri 🦆😂😂

  • Yağız.

    Yağız.

    10 gün önce

    Kapanış müziği : Franz Liszt - Hungarian Rhapsody No. 2

  • sanster34

    sanster34

    10 gün önce

    280 TL olmasa alırdım :(

  • The Lastman

    The Lastman

    10 gün önce

    Enis abi yanlış anlama ama kardeşine şu şekilde katılıyorum haklı oyun gayet iyi ama senin şikayetini ettiğin şeyde şöyle bir olay var bu göreceli bir olay. Sana bu sıkıcı gelebilir ki yaşın ve görüp oynadığın oyunlar itibarıyla bayağı bir birikim olmuş oluyor ortada haliyle oyunlara karşı bir doygunluk oluyor. Videolarını takip ediyorum elimden geldiğince ; kendinde diyorsun abi 10 yıl önce 5 yıl öncesinden örneklerle kendi kendini eleştiriyorsun buda onun gibi o zaman için sorun olmayan şeyler belli bir süre sonra bayabiliyor bence bunda en büyük etken pandemi abi eve çok kapandık deli gibi herkes oyunlara sardı ondan .

  • ENES BATUHAN

    ENES BATUHAN

    10 gün önce

    Senin kanalını öğrenip videolarını izleyince bana oynayacak oyun kalmadı abi. Ama dediklerinde de haklısın bu adam boş konuşuyor diyemiyorum

  • Sefa Benli

    Sefa Benli

    10 gün önce

    Furkan neden narniadaki keçi adama benziyor

  • NooB

    NooB

    10 gün önce

    Saçların şekil Önümden çekil

  • Petelgeuse Romanee-Conti

    Petelgeuse Romanee-Conti

    11 gün önce

    Fazla Oynayınca Karı Koca Olunuyor

  • EDİTCİTY

    EDİTCİTY

    11 gün önce

    Bu oyunu arkadaslariyla bitiren me

  • ICross

    ICross

    11 gün önce

    hugola arka plan müziğini beğendi

  • Ali Vural

    Ali Vural

    11 gün önce

    Abi bayılıyorum sanaaaa . Arkadaşım olur musun ??

  • KRAL YTONG

    KRAL YTONG

    11 gün önce

    Ulan bu adamda her oyunda bir kusur buluyor arkadaş yeter da bir oyunada bu oyun tam olmuş de bir sorunu yok de derdin ne kardeşim ??