Engelli Muhabbet Kuşu Cesurun Engelsiz Kafesi

katma 27 Mar 2021
görünümler 2 037 404
186

Ayakları tutmayan engelli muhabbet kuşu Cesur ve Umut için yeni bir kafes dizayn ettim. Ayaklarını kullanamadıkları için diğer kuşlar gibi tırmanamıyorlardı . Bu nedenle geniş bir kafes alarak ahşaptan ikinci bir kat yaptım . egzersiz yapabilmeleri ve tırmanmaları için rampalar tasarladım . Kafes içinde yaşamlarını sürdürürken eğlenceli vakitler geçirmeleri için ahşap ve boncuklardan farklı kuş oyuncakları yaptım . Muhabbet kuşlarım yeni kafeslerine kısa sürede adapte oldular.

ÜNAL VLOG
YORUMLAR  
  • Ali G

    Ali G

    Saatler önce

    Allah razı olsun senden

  • Aleyna Ay

    Aleyna Ay

    Saatler önce

    Allah senden razı olsun abi sen onları korudun zarar görmelerine izin vermedin çok sevap kazandın, ikiside mutlu huzurlu yaşarlar inşallah

  • metin emre sen

    metin emre sen

    Saatler önce

    afferim sana

  • kemal şen

    kemal şen

    3 saatler önce

    Allah ne muradin varsa versin kral oteki dunyada kardina çıkarlar elbet...

  • Nazlı Ülkü Aslan

    Nazlı Ülkü Aslan

    6 saatler önce

    Helal olsun. Yaptığınızı çoğu insan yapmaz. Gerçekten keşke herkes sizin kadar merhametli olsa.

  • Thalerith

    Thalerith

    7 saatler önce

    Helal olsun lan akşam akşam videoyaya gülümsedim

  • Zodiax Jr

    Zodiax Jr

    8 saatler önce

    X

  • Çağrı Özdemir

    Çağrı Özdemir

    8 saatler önce

    helal olsun

  • Daima Aklımda!

    Daima Aklımda!

    8 saatler önce

    Bayıldım 🌼 been de engelli kuş baktım ve hala da bakıyorum.. Biraz daha fazla ilgi ve sevgi ile herşey yoluna giriyor.. Elinize emeğinize sağlık 👏👍

  • XxSliMe Xx

    XxSliMe Xx

    9 saatler önce

    Abi valla okuşu ahıyla bırakmamışsın sana helal olsun kardeşim. Benimde bir kuşum var adı şanslı çok tatlıdır fakat yarmazdırda. Abii ben kuşlari çok seviyorum çok duygulandım tekrardan helal olsun sana onlara iyi bak lütfen🥲😪😪😔😪

  • By Deroo

    By Deroo

    10 saatler önce

    👏👏👏👏

  • İnci

    İnci

    11 saatler önce

    Dislike atan 840 kişiye yaziklar olsun bu kuşlara hiç acımıyormusunuz ?

  • Hasan Mahir Aslan

    Hasan Mahir Aslan

    11 saatler önce

    hayat umutla cesura zor her gördüğümde ağlıyasım geliyor

  • EfeRobyRBX sezer

    EfeRobyRBX sezer

    11 saatler önce

    Şu 840 kişi neyi beyenmedi çok merek ediyorum

  • Çayımın Şekeri

    Çayımın Şekeri

    11 saatler önce

    Merhaba.sallabaş atlatıp boynu eser kalmış bir kuş için de boynu dik tutacak bir şey yapma imkanı var mı? Sünger denedim olmadı onu çıkarıyor belki siz yardım edebilirsiniz diye düşündüm.engelli kuşlar için uğraşmış olmanız çok güzel.

  • Deniz Orak

    Deniz Orak

    11 saatler önce

    Benimde tek ayağı engelli bi gözüde görmeyen kuşum vardı 3 yıl boyunca bebek gibi baktım son günlerinde artık ne yemek yiyecek ne su içecek hali vardı elimle yemeğini suyunu verdim 1 yıl oldu kaybedeli😢 videoyu izleyince kötü oldum inşallah cennette doyasıya uçacaklar sonra belki omuzumuza konarlar...

  • PİNK OYUN

    PİNK OYUN

    11 saatler önce

    çok tatlılar :)

  • The Arkenstone

    The Arkenstone

    13 saatler önce

    Ulan 840 Dislike atmışlar, sizin içiniz ölmüş be, neyini beğenmediniz merhametsizler.

  • İbrahim Hakkı öner

    İbrahim Hakkı öner

    13 saatler önce

    Helal olsun

  • Furkan I

    Furkan I

    13 saatler önce

    Seni daha yeni buldum ama hayvanlara duyarliligin icin Allah seni mükafatlandirsin cok begendim video nu

  • Ummu Turkkan

    Ummu Turkkan

    13 saatler önce

    MAŞŞALLAH

  • mango togo

    mango togo

    14 saatler önce

    Merhabalar bu kuşlar hala sizdemi benim bildiğim bir veteriner varda bi isterseniz baktirin

  • rubykiki

    rubykiki

    14 saatler önce

    ellerinize sağlık o kadar güzel olmuş ki .bu dünyada hala bu kadar güzel kalpli düşünceli birinin olduğunu gördüğüme çok sevindim Allah sizden bin kere razı olsun

  • Gökhan Bahtiyar

    Gökhan Bahtiyar

    14 saatler önce

    Reis eline sağlık helal

  • Tarık Alkan

    Tarık Alkan

    14 saatler önce

    Helal olsun kardeşim Allah mükâfatını verir inşallah bu güzel davranisinin şüphesiz ki.

  • Ece Duru Altuntaş

    Ece Duru Altuntaş

    16 saatler önce

    Şimdi na yapıyolar

  • Adnan yılmaz

    Adnan yılmaz

    17 saatler önce

    Ben wildcraftttaki phoenix hatırladınmu duygu?

  • Samet Samet

    Samet Samet

    18 saatler önce

    Eline koluna sağlık adamsın

  • Bedirhan ipek

    Bedirhan ipek

    18 saatler önce

    HALAL OLSUN

  • Ozan Yıldırım

    Ozan Yıldırım

    18 saatler önce

    ALLAH razı olsun senden abi

  • Emre Varlı

    Emre Varlı

    18 saatler önce

    Abi bizimde felçli bir kuşumuz vardı aslında doğuştan değildi biz onu halamlara verdik ve o da stresten felç eçirdi oldu sonra halam da bakamayacağını anlayıp bize verdi hiçkimse ondan umutlu değildi hatta babam her sabah oana sela okuyordu ama biz ve o pes etmedik d vitamininden tut b vitamininde kadar her şeyi verdik yediğim yemekleri onada verdik (yeşillik peynir gibi) ilk zamanlarda çok kötü duruyordu bir ayağıyla hareket edebiliyordu sadece ama onun azmi sonucunda felcinden kurtuldu ve şu anda onu kuzenlerime verdik yürüyebiliyor uçabiliyor onların omzuna konuyor hatta konuşabiliyorda işte bende azim etmenin ne kadar önemli birşey olduğunu bu kuştan anladım...

  • Hulya Akpulat

    Hulya Akpulat

    18 saatler önce

    Abi çok üzüldüm ya bu çok kötü birşey

  • Melek Ateşsaçan

    Melek Ateşsaçan

    20 saatler önce

    Ayyy çok iyi yapmışsın kıyamam onlara

  • Mr. TT

    Mr. TT

    20 saatler önce

    Ayağının olmaması bir engel değildir. Ayağın olmadığı için seni sevmeyenlerin olması engeldir.
    HELAL OLSUN ÜSTAD

  • Gül Akgül

    Gül Akgül

    20 saatler önce

    Helal olsun kardesim.allah razi olsun senden.hem uzuldum izlerken.hem sevindim yaptiklarina

  • Melek T

    Melek T

    21 saatler önce

    Umarım bir gün iyileşirler

  • Melek T

    Melek T

    21 saatler önce

    Abi çok üzüldüm ☹️☹️☹️☹️ hatta ağlıyacak'dım 😭😭😭😭😓😓😓

    • Melek T

      Melek T

      21 saatler önce

      Ayyy

  • Derya Kara

    Derya Kara

    21 saatler önce

    Cesur ve umut çok tatlı.

  • Gülay Yağmur

    Gülay Yağmur

    21 saatler önce

    Bu yaşanması zor olan dünyada senin gibi yüreği güzel insanlara ihtiyaç var. Umarım hayat senin için de güzelliklerle dolu bir sürpriz hazırlayıp sunsun sana 🦋

  • Mudibe Aknay

    Mudibe Aknay

    21 saatler önce

    Çooook güzel

  • ANGEL OF DEATH

    ANGEL OF DEATH

    22 saatler önce

    Abiii ne kaddar tatlılarr

  • YOUTUBE FURY AJANI

    YOUTUBE FURY AJANI

    22 saatler önce

    Reis bizim çift muhabbet kuşu var neden bilmiyorum ama erkek muhabbet kuşu dişi muhabbet kuşumuzun yumutasını kırıyor..!?

  • HER TELDEN PAYLAŞIM

    HER TELDEN PAYLAŞIM

    22 saatler önce

    Ne kral bi adamsin sen yaaaa

  • Ömer Kuru

    Ömer Kuru

    22 saatler önce

    Yavrum yürüyemiyo allah yardım etsin

  • Efe Fıstık

    Efe Fıstık

    23 saatler önce

    ağbi sen cok iyi kalplisin

  • We Stan

    We Stan

    23 saatler önce

    😍😍😍

  • Sevda Sahin

    Sevda Sahin

    Gün önce

    Sizi çok seviyor kendi kuşu için bir şey yapacaksa hep sizin videolarınızı izliyo

  • Sevda Sahin

    Sevda Sahin

    Gün önce

    Ya çok duygulandım çok sevdim çok içim ısındı kardeşim vidyoyu izleyince nasıl agladı

  • YAREN KOSKA

    YAREN KOSKA

    Gün önce

    bu kafesi orta boylu bir kafese yapabilir miyiz

  • Rabia Tirpan

    Rabia Tirpan

    Gün önce

    Bizimde engelli kuşumuz var Kanatları gelişmediği için uçamıyor kuşun o hali bana acı veriyor

  • Özgür Kral YT #SaveRalph

    Özgür Kral YT #SaveRalph

    Gün önce

    Tüm insanlar suçlu değildir ama tüm hayvanlar masumdur #SaveRalph

  • Özgür Kral YT #SaveRalph

    Özgür Kral YT #SaveRalph

    Gün önce

    Tüm insanlar suçlu değildir ama tüm hayvanlar masumdur #SaveRalph

  • Zirve İletişim

    Zirve İletişim

    Gün önce

    Çok zekisin abi

  • Ayşe zeynep Taçyıldız

    Ayşe zeynep Taçyıldız

    Gün önce

    Allah razı olsun senden ne kadar güzel oldu

  • Azalyn

    Azalyn

    Gün önce

    Bu videoya disslike atan biri insan olamaz, yani nasıl bir kompleks sahibi bu insanlar neyini beğenmediler... Cesur'un o hızlı nefes alış verişi, masum bakışları kıyamam ya çok mutlu oldum onlar adına. Bu güzel videodan herkesin bir şeyler kapması gerekiyor teşekkürler güzel insan.

  • baddd :d

    baddd :d

    Gün önce

    abi çok güzel baktığına eminim ama yine de içim paramparça oldu😔kurban olduğum keşle elimizden bir şey gelse de sizler için bir şeyler yapabilsek ölürüm ben size

  • Orkun A

    Orkun A

    Gün önce

    Üst kata yerleştirdiğin son eklemeyi merdivenin üstünden geçecek şekilde diğer yüzeye açılı olarak dayasan çok daha özgür bir ortam olur sanki.

  • Deniz K.

    Deniz K.

    Gün önce

    Ben bunlari yerimmm!!! Helal olsun sana gercekten! Masallah!!🥺❤️🙏🏼🙏🏼🙏🏼

  • Berkcan Turan

    Berkcan Turan

    Gün önce

    usta ellerine sağlık çok güzel olmuş, yalnız ingilizce altyazılar hiç tutmamış, ilerleyen zamanlarda olur da bu yorumu okur, altyazılara topluluk katkısını aktif edersen yardım etmek isterim.

  • Seda Hincal

    Seda Hincal

    Gün önce

    Yüreğiniz ne güzel, elinize emeğinize sağlık 🥰🙏🏼

  • aykut sozer

    aykut sozer

    Gün önce

    YouTube de izledigim.en guzel video

  • Merveee

    Merveee

    Gün önce

    Suan nasillar =))

  • — `Mrs. Kimi ̄へ ̄ #saveralph

    — `Mrs. Kimi ̄へ ̄ #saveralph

    Gün önce

    allaha şükür böyle engelli hayvanlara yardım eden insanlar var..

  • Bedelli Öğrenci

    Bedelli Öğrenci

    Gün önce

    iki engelli kuşu bir kafese koyup, engelsiz kuş olmayan bir ortamda yaşamalarını sağlamanız acaba sosyal anlamda onları kötü etkilemez mi?

  • NAMİ

    NAMİ

    Gün önce

    Atama ga henna yatsu omaira 🤯

  • Musa ÜÇGÜL

    Musa ÜÇGÜL

    Gün önce

    abi vallaha helal sana bazı insanlar hiç bişey yapmaz sen bunu yaptın ya da ne diyek vallaha bu videoya herkez like atmalı

  • Mühendis Furkan Bey

    Mühendis Furkan Bey

    Gün önce

    Tebrikler

  • Mücahitabdullah Aydemir

    Mücahitabdullah Aydemir

    Gün önce

    VALLA COK GÜZEL OLMUS HELAL OLSUN ELLERİNE SAGLIK

  • Emsal Can

    Emsal Can

    Gün önce

    Cesur inşallah bir gün yürüyeceksin amin🤲🏻

  • Rabia Cede

    Rabia Cede

    Gün önce

    Salih amel diye buna denir...

  • Erhan Kaynak

    Erhan Kaynak

    Gün önce

    Helal olsun emeklerinize , izleyince kuruma hastalığına yakalandığı halde eşimin sonsuz ilgisiyle 2 sene yaşayabildiği PONÇİK iğimiz geldi aklıma. Seni çok özledik be oğlum😢

  • Müdürden Tarifler

    Müdürden Tarifler

    Gün önce

    Çok güzel bir video olmuş. 👏

  • •Mrs. ShadoW• #saveralph

    •Mrs. ShadoW• #saveralph

    Gün önce

    Senin gibi insanlar asla tükenmesin inşallah🧡

  • ΞMİR.D

    ΞMİR.D

    Gün önce

    Bunu izleyince ölen kusum aklıma geldi

  • sinan saygılı

    sinan saygılı

    Gün önce

    Helal kardeşim adamsın....

  • sinan saygılı

    sinan saygılı

    Gün önce

    Vicdan pusula gibidir , ona uyarsan doğru yolu bulursun...

  • Kerem AYDIN

    Kerem AYDIN

    Gün önce

    Abi Allah senden razı olsun.

  • Fransızlar Ben Sızlamam

    Fransızlar Ben Sızlamam

    Gün önce

    HELAL

  • EBRAR ÖZBAYSAR

    EBRAR ÖZBAYSAR

    Gün önce

    çok tatlılar büyüdükten sonraki halleriylede bir video çekebilirmisin

  • merve tekin

    merve tekin

    Gün önce

    Kaderiniz bahtınız her daim açık olsun, iyi insanlar iyiki varlar. Bu hayvanlarin sizin gibi birine gelmesi şansların en güzeli olmuş

  • 3D OYUNCU

    3D OYUNCU

    Gün önce

    çok tatlılarr :)

  • Amine ve Ebrar

    Amine ve Ebrar

    Gün önce

    Helal olsun inşallah seninkini insanlar da olur

  • Serkan Demirısık

    Serkan Demirısık

    Gün önce

    Onlar senin karşına çıkar inşallah Allah’ta sizi kazadan beladan korursun

  • Arsal Odabaş

    Arsal Odabaş

    Gün önce

    2 kardeşi mi kırdın

  • Nermin Yıldız

    Nermin Yıldız

    Gün önce

    Cesur'a çok üzüldüm 😭😭😭😭😭😭

  • Alyasu Yilmaz

    Alyasu Yilmaz

    Gün önce

    Abi bençok duygusallaştım

  • Tahir Çelik

    Tahir Çelik

    Gün önce

    Kuşlara güzel empati yapıp onların hayatını kolaylaştırmak adına harika bir çalışma yapmışsın arkadaşım. Onlar adına teşekkür ederim. Eline sağlık.

  • seren

    seren

    Gün önce

    Allah razi olsun senden yuregin nekadar temiz cennetliksin allah gonlune gore versin isallah

  • FİLİZ ATAR

    FİLİZ ATAR

    Gün önce

    cok tatlilar masallah💜

  • ꧁Lisi4ka꧂

    ꧁Lisi4ka꧂

    Gün önce

    Ya çokkkkk tatlı imişler🐦

  • Ayşenur Akgül

    Ayşenur Akgül

    Gün önce

    Kendi evladın sahip çıkmayan, aldıran insanlar varken yaptığın harika bişey. Maşallah 👏👏👏

  • Arda LEVENT

    Arda LEVENT

    Gün önce

    İzlerken içim yandı :( 😣

  • hak kan

    hak kan

    Gün önce

    Bu güne kadar izledigim en güzel video olduğunu belirteyim. Harikasın. 2 cana verdiğin bu emeğin karşılığını her iki cihan da da misliyle alırsınız inşallah

  • 《COOKIE》 REIS

    《COOKIE》 REIS

    Gün önce

    Abi yeni kuş aldık adı cookie 2. Günde parmağıma bindi iyimi?

  • Murat Demir

    Murat Demir

    Gün önce

    Helal olsun 👏👏👏

  • Fulya ERIKCI

    Fulya ERIKCI

    Gün önce

    Elinize emeğinize yüreğinize sağlık Allah razı olsun 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  • Recep Agaçli

    Recep Agaçli

    Gün önce

    Büyüyü nce yürü ye bilce klermi

  • mehmet erdoan

    mehmet erdoan

    Gün önce

    benim kuşum öldü

  • Mürüvet Sevimli

    Mürüvet Sevimli

    Gün önce

    Abi tebrikler sen onların ihtiyaçlarını karşılamak için elinden gelen her şeyi yaptın,aç kalmasın diye yardım ettin iyiliğinin karşılığını bulursun inşallah

  • Av. Mehmet YILMAZ

    Av. Mehmet YILMAZ

    Gün önce

    yahnisi iyi olur haa bunların🤫🤫