1 NİSAN ŞAKA VİDEOLARINA TEPKİ

katma 31 Mar 2021
görünümler 839 660
133

1 Nisan geldi çattı. Artık kimsenin bu günde birbirine şaka yapacak takati kalmadı malesef ama geçmişten ilginç şaka videolarını sizler için derleyerek Tepki verdik:)
Özel Misafirimiz: Çağrı "Hype" Ergün
www.twitch.tv/hype
---------------------
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
buraktatlici
Bu bölümde tepki veren kişiler:
Anıl Kaya - 29 yaşında
anillkkaya
www.twitch.tv/looptrip
Can Karako - 29 yaşında
can_karako
Dalia Kittani - 25 yaşında
daliakittani
Günce Sönmez - 22 yaşında
guncesonmez
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik
Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

TepkiKolik
YORUMLAR  
  • Melisa Taş

    Melisa Taş

    2 gün önce

    Ramazan ayı viral video lar gelsin

  • 《•Beray•》

    《•Beray•》

    2 gün önce

    Çağrı abinin saçlarını Finn Wolfhard'a benzeten bir tek ben değilimdir umarım

  • EMİR Onatça

    EMİR Onatça

    2 gün önce

    14:01 Ne Ölmesi
    Kardeşim Bayılmışım Amk

  • Pusat Arslan Derebaşı

    Pusat Arslan Derebaşı

    2 gün önce

    12:13 babası çelevizyona çıkmış kkfdasaddadadw

  • Nury Jollayew

    Nury Jollayew

    3 gün önce

    Bugün cumartesi gel pazartesi bu ne ya çok güldüm 🤣😂😂😅🤣🤣

  • Burcu Güneş ÙwÚ

    Burcu Güneş ÙwÚ

    4 gün önce

    Çağrıyı sevdim ama bu tarz şapkalı komik videolara değil de kutuda ne var tarzı veya yemek videolarına daha uyumlu olur bu bölümde herşeye mantık ekleme çabası beni bunalttı artık videodan soğuttu çok sıkılmış mecbur bırakılmış bunalmış davranıyor kanala karşı

  • Şapkalı Ciklet

    Şapkalı Ciklet

    4 gün önce

    13. dakikalarda ilk tepki verdiğimiz video deyince aklıma gözde abla ve bu zombili şaka videosu geldi

  • Mustafa0534

    Mustafa0534

    4 gün önce

    yanlız o asansörde tabut şakası 8 yıl önce

  • Miraqil Cavadov

    Miraqil Cavadov

    4 gün önce

    Bir bilgi şaka Azərbaycanca zarafat deməkdir.

  • Minecraft Player

    Minecraft Player

    4 gün önce

    4:18 herşeyimi? >:))

  • T-Bag

    T-Bag

    5 gün önce

    dalia abla üstündekini nerden almışşşşşş

  • Git bak bakayım modemin ışığı yanıyor mu?

    Git bak bakayım modemin ışığı yanıyor mu?

    5 gün önce

    Çabuk biri bana o zombili videonun linkini atın

  • Muhammed Ali Elmas

    Muhammed Ali Elmas

    5 gün önce

    abi bide onları yemek bölümü diye çağır ve sadece su ve biskiv yedirt ama aksamdan sakın yemek yemeyin de de çok eyleniriz

  • Muhammed Ali Elmas

    Muhammed Ali Elmas

    5 gün önce

    abi ben senin yerinde olsaydım şu adam var ya adını unuttum neyse otobüse sıçmış olan he işte o her bölüme onu al çok eylenceli

  • Onur Aybars Erkut

    Onur Aybars Erkut

    5 gün önce

    git bütün yayıncıların ve oyun severlerin evinde fişek patlak bakalım iyi oluyo mu yada sana yapılsın çok ve boş konuşuyosun @Dalia

  • XTheArk

    XTheArk

    5 gün önce

    Ben ayı şakasını cok sevdim ya valla o zaman kacmam gider sarılırım ben hep ayılarımla konuşmak istemişim ya hatta şaka oldugunu görsem baya üzülürüm 💔

  • XTheArk

    XTheArk

    5 gün önce

    Ben ayı şakasını cok sevdim ya valla o zaman kacmam gider sarılırım ben hep ayılarımla konuşmak istemişim ya hatta şaka oldugunu görsem baya üzülürüm 💔

  • Deniz Gür

    Deniz Gür

    6 gün önce

    Bişey rica edebilir miyim şu kpop serisini bidaha çekermişsiniz 5-6 yıl olmuş yenisi gelir bence 🥰(aynı fikirde olanlar +1 )

  • Ahmet GÜNEY

    Ahmet GÜNEY

    6 gün önce

    CAGRİİ

  • Ceyda G

    Ceyda G

    6 gün önce

    Çağrı hep gelse habahaha

  • Suat Yildirim

    Suat Yildirim

    6 gün önce

    Abi benimde soy adım ergün

  • CRİME CİTY Wr

    CRİME CİTY Wr

    6 gün önce

    3:30 oh now

  • kochee bizz

    kochee bizz

    6 gün önce

    Şu kıvırcık ne kasıntı ya

  • Mr Karub

    Mr Karub

    6 gün önce

    10:34 Putin değil mi o :D

  • Zehra . Nur

    Zehra . Nur

    6 gün önce

    , 1 Nisan şakalarınının çıkış tarihini şu şekilde anlatır. 15. yüzyılın sonlarında, Haçlı ordusu İspanya'daki Endülüs Müslümanlarının son kalesini (Gırnata) kuşatır. Uzun süren bir kuşatma olmasına rağmen, kış aylarının da etkisiyle, kale korunabilmektedir.

    Durumun zorluğunun bilincinde olan Haçlı ordusunun komutanı kaleyi düşürmek için değişik taktikler düşünmektedir. En sonunda aklına bir fikir gelir. 31 Mart gecesi kalenin önüne giderek bir elinde Kur'an bir elinde İncil, kaledekilere seslenir;

    "Şu iki kitap üzerine yemin ederim ki, teslim olursanız bu akşam size bir şey yapmayacağım" der. Bunun üzerine gerekli görüşmeler sonrasında Müslümanlar canlarının kurtarılması karşılığında kaleyi teslim ederler. Ertesi gün sabah, yani 1 Nisan sabahı, Haçlı ordusu komutanı bütün Müslümanların öldürülmesi için emir verir. Bunun üzerine Müslümanlar, "bizi öldürmeyeceğinize dair yemin etmiştiniz, bize söz vermiştiniz" derler.

    Bu söz üzerine Haçlı ordusunun komutanı "Benim sözüm size dün akşam içindi, bugün için size bir sözüm yoktur" diye cevap verir ve Bütün Müslümanlar orada şehit edilirler. Hikaye'ye göre o gün bugündür. 1 Nisan Hristiyanlar arasında Hile Günü olarak kutlanmaktadır. Maalesef halkımız arasında da yaygınlaşmış, yüzlerce, binlerce Müslümanın katliam günü olan 1 Nisan şaka günü olarak kutlanmaktadır. Bunu ortaya koyan fransızlardır
    BU NEDENLE LÜTFEN 1 NİSAN DA ŞAKA YAPMAYALIM LÜTFEN
    İNŞALLAH BU YORUMU GÖRÜP OKUYANLAR BİDA 1 NİSANDA ŞAKA YAPMAZ
    İNŞALLAH BU YORUMU TEPKİ KOLİİ EKİBİDE GÖRÜR AMİN.

  • Berkay Yaman

    Berkay Yaman

    7 gün önce

    Ablam bana 1 Nisan'da 1 hafta sonra alacağımız kedinin öldü dedi hıçkıra hıçkıra ağladım.
    Sjsjsjsjsjsjsj

  • MELEK DUMAN

    MELEK DUMAN

    7 gün önce

    Surda 3-4 ay gittim yeni kişiler gelmiş 😓😓😓

  • Ysn Dnsn

    Ysn Dnsn

    7 gün önce

    4:17 ne verirsen ver alır

  • Efil KIRÇALI

    Efil KIRÇALI

    7 gün önce

    Çağrı gelmesin ya Batuhan nerede? Orhan nerede? Onlar gelsin.

  • Gökhan Sabancıoğlu

    Gökhan Sabancıoğlu

    7 gün önce

    Çağrıya gelince şarkı çalıyo ıy ne sinir oldum dayı komik de değil güzel de değil yapma be

  • Duygu Başaran

    Duygu Başaran

    7 gün önce

    Bana ayıcık şakası yapsalar ayıcığı bıçaklarım. Metroda zombi saldırısı şakası yapsalar ve biri sürünerek gelse kafasını tekmeler suratını dağıtırım. Öyle bir şey olsa ne yapacaklar

  • Şevval Kayra Demir

    Şevval Kayra Demir

    7 gün önce

    Arkadaşlar bu şakaları annenize ve ya babanıza yaparsanız sizi evire çevire döverler ❗❗❗☠️☠️

  • Duygu Başaran

    Duygu Başaran

    7 gün önce

    Benim arkadaşlarım "LGS ertelendi" diye şaka yapmışlardı. Tabi ben kanmadım

  • Emir EROĞLU

    Emir EROĞLU

    7 gün önce

    1 Nisanda doğum günü olanlar +1

  • Yiğithan Soytürk

    Yiğithan Soytürk

    7 gün önce

    Keşke jalalın dinamit videolarını koysaydın tarihin en iyi şakasıdır net

  • Evren Kayl

    Evren Kayl

    7 gün önce

    Hype In espri anlayışı +40 şişman doblocu dayılarla aynı

  • Rabia Cetin

    Rabia Cetin

    8 gün önce

    Çağrı ve can karako...

  • Steinberg

    Steinberg

    8 gün önce

    şu kıvırcık çocuğun para verip kendini ünlü etmesi, ve millete yalanması aşırı komik, biraz kişiliğiniz olsun be, sadece abone sayısı izleyici gibi şeylere çok takık olduğu aşikar.
    Not: Kıskançlık falan değil güzel dostlarım, cidden böyle insanlar bana çok bayık geliyor, ve malesef böyle çok fazla insan var o yüzden ne takip ediyorum ne izliyorum. Saygılar

  • KılıçAslan

    KılıçAslan

    8 gün önce

    Bir Nisanda doğdum ama hiç şakam yoktur

  • Yunus Cool

    Yunus Cool

    8 gün önce

    Bu videodaki zombi şakası tepkikoliğin ilk videosu değilmi

  • erdem dağlı

    erdem dağlı

    8 gün önce

    9:48 de adam gözünükapatarak giirmeseydi odaya anlamazdık kurgu olduğunu

  • schopenhauer

    schopenhauer

    8 gün önce

    Çoğunun kurgu olması

  • Alperen 2

    Alperen 2

    8 gün önce

    2Mn olmaya az kaldı ❤

  • Kırık Camlar

    Kırık Camlar

    8 gün önce

    çağrı bir daha gelmesin lütfen

  • Kırık Camlar

    Kırık Camlar

    8 gün önce

    of su ne gıcık adam ya uyuz oldum

  • Zeynep Filiz

    Zeynep Filiz

    8 gün önce

    23.04 can insanları eğlendirmek için burda değil misin vodvwhrdjlvhl değilsen de yapıosun bu işi aslanım

  • esma

    esma

    8 gün önce

    Paranormal video gelsin diye diye yaşlanıcaz galiba

  • Kubilay coni

    Kubilay coni

    9 gün önce

    3:25 nasıl boş duyar yapılır

  • Yusuf Demir

    Yusuf Demir

    9 gün önce

    çağrı şakadan anlamıyor

  • Ismail hakkı

    Ismail hakkı

    9 gün önce

    Şu yeni gelen kıvırcık saçlı, fazlasıyla yapmacık

  • Ayşe Orhan

    Ayşe Orhan

    9 gün önce

    01:35 Hayır Burak yanlış biliyorsun. Onun doğrusu şu: *Bu gün cumartesi kulak çekme partisi*
    (Bu arada ben de doğru bildiğimden emin değilim. Sınıftaki bir çocuktan duymuştum bunu hdhsj)

  • Neon

    Neon

    9 gün önce

    Bugün cumartesi gel pazartesi
    Burak

  • Cabcub Bey

    Cabcub Bey

    9 gün önce

    21:20
    Arkadaki heykel e bakın sahneden sonra yerinden oynadı!

  • vRodney Hakan

    vRodney Hakan

    9 gün önce

    22:45 efsane hele anılın hee demesi 😂😂

  • İdil Küşne

    İdil Küşne

    9 gün önce

    Hiçbir üyenin şakaları komik bulmaması.

  • muti soyudogan

    muti soyudogan

    9 gün önce

    Abi ya mehmet burak Şentürk un yatigi şakaları niye göstermedin ya

  • MUHAMMED Ali BOZDUĞAN

    MUHAMMED Ali BOZDUĞAN

    9 gün önce

    1 Nisan müslümanlar için kötü bir şey neden çünkü çoook eskiden. Hiristiyanlar müslümanlardan bir şey istemişler eğer istediğini verirse köle olan müslümanlardan serbest kalacakmış müslümanlarda istediklerini vermiş ama hiristiyanlar köle Müslümanları serbest bırakmamış Müslümanlar sormuş istedini verdik neden serbest bırakmadın hiristiyanlar DEMİŞKİ 1 Nisan şakası demiş

    • Sinan Can Güler

      Sinan Can Güler

      7 gün önce

      Yok öyle bir olay yahu. Hepiniz papağan gibi aynı şeyi ezberlemişsiniz. M.Ö. Roma' dan kalan baharın gelişini kutlama şenliklerini nereden nereye getiriyorsunuz.

  • Erdincc

    Erdincc

    9 gün önce

    Yeni elemanın yorumları beğenmedim

  • irem şenyurt

    irem şenyurt

    9 gün önce

    ÇAĞRI BİR DAHA GELMESİN ÇOK GEREKSİZ YORUMLAR YAPIYORRRRRRRRRRRR

  • Rumeysa Vuslat Koç

    Rumeysa Vuslat Koç

    9 gün önce

    Son şaka berbat bir şey. İzlerken ağladım, o derece

  • elristk

    elristk

    9 gün önce

    cagri da her seye takiliyor

  • ben maydanoz

    ben maydanoz

    9 gün önce

    BEN MAYDANOZ

  • Sude

    Sude

    9 gün önce

    12.20 ben olsam zombi taklidi yapardım

  • yılmaz koç

    yılmaz koç

    9 gün önce

    Bu çağrı hiç olmamış be. Valla çok üzüldüm. Bizimle değılsın

  • EMİR KAAN PAŞA

    EMİR KAAN PAŞA

    9 gün önce

    benim en dikkatimi çeken arkadaki mumun yan durması

  • Kardelen Zeynep Topkaya

    Kardelen Zeynep Topkaya

    9 gün önce

    14.44 abi zaten zombiler ölüler

  • Esra Nur Demirci

    Esra Nur Demirci

    9 gün önce

    Çağrı yüzünden dislike👎🏻 djdjdjdjdj Adamın tavrı çok itici

  • KeremxNisa

    KeremxNisa

    9 gün önce

    Beğenmeyen bin kişi şakaları mı sevmedi??

  • Alihan Sahin

    Alihan Sahin

    9 gün önce

    Dünya hassas kalpler için kocaman bir cehennemdir!

  • Begüm Özçelik

    Begüm Özçelik

    10 gün önce

    Bu bölümdeki videolar hiç güzel değildi Burak Tatlıcı :((

  • Neslihan ŞAHİNKAYA

    Neslihan ŞAHİNKAYA

    10 gün önce

    hype geldiğinde o arka fon

  • Rümeysa Yıldız

    Rümeysa Yıldız

    10 gün önce

    Çağrının her konuşmasında arkadan müzik ve yavaşça yakınlaşma olayı çok iyiyidi hahsdhdhsjjddh

  • Emin Turan

    Emin Turan

    10 gün önce

    Ankara bebesi tabut şakası tepki yapın abi çok komik

  • Mert Kurubal

    Mert Kurubal

    10 gün önce

    bu jalala nin videolari 1 nisan degil rastgele sadece videoyu doldurmak icin hep dolandirmaca be

  • Melis ada Çavdar

    Melis ada Çavdar

    10 gün önce

    Koptum yaaa 🤣Videolara değil verilen tepkilere :D

  • Patric

    Patric

    10 gün önce

    3:24 SUS LAN!!!!!!!!

  • Elif Avcı

    Elif Avcı

    10 gün önce

    9:00 çağrı'nın sevgilisi olmak. Vardı LQKSKSMSJWKSKLS

  • Gülhan Atmaca

    Gülhan Atmaca

    10 gün önce

    Çağrı bey anladik şakadan anlıyon ama tepki değilde sadece elestiriyoraun gibi yani duygusal bir tepki yok ki

  • Ali Riza

    Ali Riza

    10 gün önce

    madem gidicez kabire yanlayalım habireeeeeee

  • no1esports

    no1esports

    10 gün önce

    Dünya döner mi çağ kebap mi ?

  • Osman Koçyiğit

    Osman Koçyiğit

    10 gün önce

    13:27
    metro daki : çanta vurmalıyım
    ben :yüzüne işemeliyim

  • ades

    ades

    10 gün önce

    13:00 5 yıl önceki videoda çıkan şaka değilmi bu ya

  • TurkReiz YT

    TurkReiz YT

    10 gün önce

    1 nisan hile gunu olarak bilinir binlerce musluman olmuştur ve biz 1 nisanı şaka gunu birbizimize şaka yapıyoruz

  • Eflatun Minik Fare

    Eflatun Minik Fare

    10 gün önce

    Önceki yılın 1 nisan şakalarını izleten masum tepkikolik...

  • Zeynep Eren

    Zeynep Eren

    10 gün önce

    İlk 45 saniyeye çok güldüm ya cjbfjene

  • Ilgın Bozkurt

    Ilgın Bozkurt

    11 gün önce

    Abi pembeli abi ağır davranıp bi şakaya rastlasa çok pis topuklıcak bir tipi var gibi duruyor

  • Neon Fox

    Neon Fox

    11 gün önce

    O sondakinin sonlarinda amca tabutu acinca tabut devriliyor zmsmsjks

  • Gülderen Uzun

    Gülderen Uzun

    11 gün önce

    Çok şükür Yaren yok sonunda bir videoyuda atlamadan izliyebiliceğim

  • KZLYHS

    KZLYHS

    11 gün önce

    Dalia coco cola'nın sahibi olsan giymezsin onu ya 😂😂

  • Aliaziz Ergün

    Aliaziz Ergün

    11 gün önce

    3:52 abi biz onu yurtta gece gece çocuğu kaldırıp terlik ile kandırıyoduk. Ah beee ne günlerdi

  • Rukie Karakus

    Rukie Karakus

    11 gün önce

    Çağrı neden daha önce gelmemiş yaaa çok iyiiiiii

  • LOST GHOST

    LOST GHOST

    11 gün önce

    Tuvalet nerde kardsm tualet icin geldim bn bu ne rezilik bu puuu

  • Meryem Tatlı

    Meryem Tatlı

    11 gün önce

    Zaten gayet mükemmel bir ekipsiniz ekstra saçma yorum yapabin insanlara neden ihtiyaç duyuyorsunuz ki 🥵🥵

  • Meryem Tatlı

    Meryem Tatlı

    11 gün önce

    Pembelinin aşırı bilgiç tavrı gereksizz

  • KiaN Kz

    KiaN Kz

    11 gün önce

    سلام علیک چطوورید

  • FURKAN KRMZKAN

    FURKAN KRMZKAN

    11 gün önce

    hüseyine ne oldu

  • Salih Şahin

    Salih Şahin

    11 gün önce

    Çağrı Reis'i izliyorlardı en son Çağrı reis ne ara izleyici oldu bu kanalda anlayamadım gitti, çok şey kaçırmışım 😂👌🏻

  • Sinem

    Sinem

    11 gün önce

    Çağrıya tilt oldum

  • orLater

    orLater

    11 gün önce

    Kegriiiiii

  • Rasim Ozturk

    Rasim Ozturk

    11 gün önce

    gülücük