DÜNYA GERÇEKTEN YUVARLAK DEĞİLDİR!

katma 27 Eki 2020
görünümler 373 143
99

Bu videomuzda Merak #UlaşıncaBaşlar dedik ve dünya yuvarlak mıdır, güneş sarı mıdır gibi soruları kendimiz cevap uydurmadan Türksat'a gittik ve Türk bilim insanlarına sorduk. Ayrıca kendi stüdyomuzda da her zamanki gibi efsane mi gerçek mi sorularımıza yanıt aradık.
Türkiye'nin internet üssü Türksat'da aradığımız soruların cevabını bulmamız konusunda bize destek olan Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na teşekkür ederiz.
Video by Ahmet Akpolat from Pexels 02:56
Video by egamiFX Studio from Pexels 00:17
Video by John Guccione www.advergroup.com from Pexels 00:05
Video by Joseph Redfield from Pexels 02:58
Video by Sosa Films from Pexels 09:05
Video by Tolga Durum from Pexels 10:48
Kanalıma üye olup; canlı yayın, videolara erken erişim, özel emojiler, ofis ziyaretleri... gibi size özel ayrıcalıkları kazanmak için aşağıdaki linki inceleyebilirsiniz.
trdown.info/flow/nmrz900lpZqlxWzN3co2wA.htmljoin
INSTAGRAM : uras.benlioglu
uras.benlioglu

Uras Benlioğlu
YORUMLAR  
  • nafiye Çakır

    nafiye Çakır

    13 saatler önce

    Bu videonun bu kadar izlenmesine resmen inanamıyorum. En az 2 milyon kişi izlemeliydi. Harika bir iş çıkarılmış. Ultra faydalı olmuş. Elinize sağlık Uras ve prodüksiyonu :)

  • Bumblebee

    Bumblebee

    19 gün önce

    Niye her kanal "dünya gerçekten yuvarlak değildir" diye video yapıyo

  • BatuhanGG

    BatuhanGG

    Aylar önce

    Dünyadaki en yavaş internete sahip olmamız..

  • Hüseyin yazıcı

    Hüseyin yazıcı

    Aylar önce

    Uras abi malesef o çanak anten değil o radyo teleskobu

  • Emre AKA

    Emre AKA

    Aylar önce

    Dünya'nın büyüklüğü yayında o dağlar hiçbir şey. Eğer Dünya'yı pinpon topu kadar küçültürsen pinpon topundan daha pürüzsüz olur. Patatesle alakası yok.

  • Oruc Ali

    Oruc Ali

    2 aylar önce

    Adamlar direk Türksata gitmiş

  • Yusuf Deniz

    Yusuf Deniz

    3 aylar önce

    Abi emeğinize sağlık ya emek kokusu burnuma geldi abi 10 m takipçiyi fazlasıyla hak ediyorsunuz ama etmiyorlar

  • mehmet seyda

    mehmet seyda

    3 aylar önce

    Dünya yuvarlak olsa ne olmasa ne sonuçta içinde yaşıyoruz

  • edi rama 2020

    edi rama 2020

    3 aylar önce

    Şimdiye kadar yaptığın videoların içerisindeki en kaliteli en anlamlı video buydu

  • Yasin Talha Yalçın

    Yasin Talha Yalçın

    3 aylar önce

    Urasin açı lımi
    U ras
    R ana
    A li
    S eko

  • Baran Ayhan

    Baran Ayhan

    3 aylar önce

    Dünya Gerçekte Yuvarlak Değildir Çünkü Geoit Şeklindedir.

  • OyunDelisi _098

    OyunDelisi _098

    3 aylar önce

    Ozama UWU

  • MR. HAMSTER TR

    MR. HAMSTER TR

    3 aylar önce

    Abi yalanın içindeki tek doğrusun

  • Asime Türksoy

    Asime Türksoy

    4 aylar önce

    Dünya dikdörtgensel karedir. Yani geoid. (Heaaplamadım umarım yanılmıyorumdur).

  • fatih kaya

    fatih kaya

    4 aylar önce

    neden maske takmıyorsun yüz yüze görüşmelerde

  • Ahmet Çiftçi

    Ahmet Çiftçi

    4 aylar önce

    Oraya gitmişligi turksat maps neden yok diye sorsaydin

  • GÜRBÜZ ŞENTÜRK

    GÜRBÜZ ŞENTÜRK

    4 aylar önce

    Dünyanın geoit resmi varmı.Yoksa neden yok.Sorun bu soruları arkadaş sorun.

  • GÜRBÜZ ŞENTÜRK

    GÜRBÜZ ŞENTÜRK

    4 aylar önce

    Şu soruyu kimse sormuyor.Dünya geoit ise neden bize gösterilen resimler yuvarlak.Yuvarlak ise neden geoit yani kutuplarında basık deniliyor.Arkadaşımız dünyaya geoit derken dünyanın pürüzsüz küre resmini çeken fotoğrafçı geoit resmini neden çekmemiş ona bir açıklama getirmiyor.Dünyanın 36 bin kilometrede bize gosterilen tarzda yani komple bilya şekli ile fotoğrafını nasıl çekmişler.Şu fotoğraf işine bir açıklık getirin ben de dünya yuvarlak, küre, geoit dieyeceğim.Şimdi ne diyeyim siz söyleyin.

  • ege artuç

    ege artuç

    4 aylar önce

    Pipetsiz yöntem var bardağı kaseye koymak 😂😂

  • ERKAN TURAN

    ERKAN TURAN

    4 aylar önce

    soyle bır vıdeonun bukadar az begenısı olması ne acı ne kadar da guzel degınmıssın uras ellerıne saglık mılyonlar senın olsun ınsallah

  • Right Hand Man

    Right Hand Man

    4 aylar önce

    Türksata gidince maskesiz girilmez diyor ama Uras maskesiz giriyor

  • akn374

    akn374

    4 aylar önce

    Patetes w alaka shsja

  • DwRaiD

    DwRaiD

    4 aylar önce

    Araya sürekli uras benlioğlu diye bişry çıkıyo bi trendyo izletmediler

  • Büşbüşra

    Büşbüşra

    4 aylar önce

    Peki transformer lar gercekten var mı uzayda cok merak ediyom gercwk mi uzaylilar diye 🤔🤔

  • o2guR

    o2guR

    4 aylar önce

    ORAYA KADAR GİTTİN 2 ŞEHİT VAR ŞEHİTLİK ANITI VAR GAZİLER VAR HİÇ BİRİNİ NEDEN SÖYLEMEDİN MERAK EDİYORUM...!!!!

  • Mustafa Özdemir

    Mustafa Özdemir

    4 aylar önce

    Niye amerika yada hiristiyanlar bizden firlatmiyoruz

  • Mustafa Özdemir

    Mustafa Özdemir

    4 aylar önce

    Yine amerikaya muhtaciz ordan firlatyoruz

  • Emin

    Emin

    4 aylar önce

    neden bu kadar az izlendi :(

  • Pelin

    Pelin

    4 aylar önce

    Abi bize 5.sınıfda fen dersinde dünyanın üst ve alttan basık olduğu döylende doğru mu?

  • Nihat Baran

    Nihat Baran

    5 aylar önce

    Bu kadar mucizevi hızda (sözde) güneş etrafinda ve kendi etrafinda dönen dünyanin etrafina uydu yerlestirmek mi?
    Ben sahsen cok sacma buluyorum herseyi kabul etsek bile uydularin sabit bir hizla yorungede kalabilmesi mumkun degildir uyanin artik beynimizi yıkıyorlar

  • alemdar kadir

    alemdar kadir

    5 aylar önce

    e madem düz degil insan bi canlı görüntüyle gösterirdi öyle 1 eleman konuşuyor boş boş.

  • Ahmet Emin Seher

    Ahmet Emin Seher

    5 aylar önce

    Sonunda turksat i gorduk. Bu kadar zor olmamali. Ögrencileri mutlaka goturmelisiniz gezdirmelisiniz.

  • Atılgan Yeşilyurt

    Atılgan Yeşilyurt

    5 aylar önce

    burası katarlılara satılmadı değilmi

  • VIDEO ZAMANI

    VIDEO ZAMANI

    5 aylar önce

    Bilim astronomi uzmanları : Dünya Yuvarlak
    Uras Benlioğlu : Emin miyiz?

  • ఌмяѕ αlοиє αиgєlఌ

    ఌмяѕ αlοиє αиgєlఌ

    5 aylar önce

    Bu video sayesinde fenden 100 alıcam

  • Kaan Akyıldız

    Kaan Akyıldız

    5 aylar önce

    Dünya yuvarlak değil zamanla yumurta şekli alıyo ve güneş beyazdır yani ana renki derste öğrendiğim

  • Bilal Yamac

    Bilal Yamac

    5 aylar önce

    uras baba memleketimize hayırlı olur derken :))

  • Baris K

    Baris K

    5 aylar önce

    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE

  • Mete And Ted

    Mete And Ted

    5 aylar önce

    En doğru cevap:Eğer dünya düz olsaydı ayın gölgesi çizgi gibi olurdu

    • Sefa Eray Eken

      Sefa Eray Eken

      5 aylar önce

      Sen topa ışık tuttuğun zaman düzmü olur yuvarlakmı Yuvarlak çünkü Top yuvarlak

  • GamerE

    GamerE

    5 aylar önce

    Kanalını 3 yıl önce bırakmıştım I am backkkk

  • İnsan

    İnsan

    5 aylar önce

    Abi ben ankarada yaşıyorum

    • Nazire Marşap

      Nazire Marşap

      5 aylar önce

      Bende

  • tambirtehlique _

    tambirtehlique _

    5 aylar önce

    Gonul isterdi Turksata değilde Türkiye Uzay Araştırma Ajansına sormak ama...

  • oz139

    oz139

    5 aylar önce

    Patates sana benzer. Dünya'nın çevresi 40.000 Km'dir. Dünya'nın en yüksek tepesi Everest dahi hepi topu 8.800 "Metre"dir. Yani; 40.000 km'ye karşılık 9 km. Dünya'nın atmosfer tabakası,derin denizleri bile bilardo topu orantısına indirgendiğinde, topun üzerindeki cila kadar yer kaplamaz/gözükmez. Nerelerde liyakatsız ne tipler çalıştırılıyor yazık yazık.

  • Fatma oktopcu

    Fatma oktopcu

    5 aylar önce

    Hepiniz sahtekarsiniz dunya kureye göre 1700 km hizla donuyor bu uydulariniz nasil donuyor dunyayla beraber gunes tek renkde beyazdir ayni florasan gibi hangi kureciler ates topu diyordu her sey senaryo

  • CEMRE SOLMAZ CSFC

    CEMRE SOLMAZ CSFC

    5 aylar önce

    Evet elipsdir

  • Emir

    Emir

    5 aylar önce

    Abi eline sağlık videoya gerçekten çok emek harcamışsın çokta güzel olmuş

  • Emir

    Emir

    5 aylar önce

    Abi videodaki flash efekti gözümü kör etti

  • Cengizhan Takkalı

    Cengizhan Takkalı

    5 aylar önce

    Dün çok aşırı Zeki bir arkadaşla tartıştım ve bana ;
    Dünya düzdür ve diğer tüm gök cisimleri dünyadan küçüktür. Güneş dahil tüm gök cisimleri dünyanın üzerinde döner.
    Gözünle görmüyor musun her gün güneş nasılsa Batı’dan Doğu’ya akıyor. Güneş dünyadan çok daha küçük.
    NASA dahil tüm uzay istasyonları masonlara ait ve insanları kandırıyorlar 😊
    Nasıl cevap verelim şimdi bu Çomar Bey’e ?

  • ahmet mehmet

    ahmet mehmet

    5 aylar önce

    83. (Ey Muhammed!) Bir de sana Zülkarneyn hakkında soru soruyorlar. De ki: “Size ondan bir anı
    okuyacağım.”
    84. Biz onu yeryüzünde kudret sahibi kıldık ve kendisine her konuda (amacına ulaşabileceği) bir yol
    verdik.
    85. O da (Batı’ya gitmek istedi ve) bir yol tuttu.
    86. Güneşin battığı yere varınca, onu siyah balçıklı bir su gözesinde batar (gibi) buldu. Orada (kâfir) bir
    kavim gördü. “Ey Zülkarneyn! Ya (onları) cezalandırırsın ya da haklarında iyilik yolunu tutarsın”
    dedik.
    87. Zülkarneyn, “Her kim zulmederse, biz onu cezalandıracağız. Sonra o Rabbine döndürülür. O da
    kendisini görülmedik bir azaba uğratır” dedi.
    88. “Her kim de iman eder ve salih amel işlerse, ona mükâfat olarak daha güzeli var. (Üstelik) ona
    emrimizden kolay olanı söyleyeceğiz.”
    89. Sonra yine (doğuya doğru) bir yol tuttu.
    90. Güneşin doğduğu yere ulaşınca, onu kendileriyle güneş arasına örtü koymadığımız bir halk üzerine
    doğar buldu.(Ormanlık olmayan çıplak bir arazide yaşayan kavim)
    91. İşte böyle. Şüphesiz biz onun yanındakileri ilmimizle kuşatmışızdır.
    92. Sonra yine bir yol tuttu.
    93. İki dağ arasına ulaşınca, bunların önünde, neredeyse hiçbir sözü anlamayan bir halk buldu. (farklı lisanda konuşan bir kavim)
    94. Dediler ki: “Ey Zülkarneyn! Ye’cüc ve Me’cüc (adlı kavimler) yeryüzünde bozgunculuk yapmaktadırlar.(Bozgunculuk çok önemli bir kelimedir. Dikkat ediniz.)
    95. Zülkarneyn, “Rabbimin bana verdiği (imkân ve kudret, sizin vereceğiniz vergiden) daha hayırlıdır.
    Şimdi siz bana gücünüzle yardım edin de, sizinle onların arasına sağlam bir engel yapayım” dedi.
    96. “Bana (yeterince) demir madeni getirin” dedi. İki yamacın arasındaki boşluğu (dağlarla) bir hizaya
    getirince, “körükleyin!” dedi. Demiri eritip kor (gibi) yapınca da, “Bana erimiş bakır getirin, bunun
    üzerine boşaltayım” dedi.
    97. Artık onu ne aşabildiler, ne de delebildiler.
    98. Zülkarneyn, “Bu, Rabbimin bir rahmetidir. Rabbimin vaadi (kıyametin kopma vakti) gelince onu yerle
    bir eder. Rabbimin vaadi gerçektir” dedi.
    99. O gün biz onları bırakırız, dalga dalga birbirlerine karışırlar. Sonra sûra üfürülür de onları toptan bir
    araya getiririz.

  • Ayşe Sare

    Ayşe Sare

    5 aylar önce

    Orası benim babamın iş yeri

  • parmida vakili

    parmida vakili

    5 aylar önce

    Abi katıl butonu kaldırıldı mı gozükmiyor

  • Ali Calilzade

    Ali Calilzade

    5 aylar önce

    Uras benlioğlunun saçının dökülmesini bekleyenler

  • Anar Ebdurrehimov

    Anar Ebdurrehimov

    5 aylar önce

    Peki helikopter 5 metre havaya kalkip 1 2 saat beklese kalkis yapdigi yer degisirmi

  • backgorrl keyg

    backgorrl keyg

    5 aylar önce

    Arkadaki Harry Potter tablosunu farkeden 1 like atsın

  • Emirhan Görgeç

    Emirhan Görgeç

    5 aylar önce

    💥Görgeç Koltuk Yıkama💥
    KOLTUK YIKAMADA İNDİRİM 🥳🎉🎊
    Koltuk Takımı Yastıklı:130₺
    Koltuk Takımı Yastıksız:100₺
    Çift Kişilik Yatak:80₺
    Tek Kişilik Yatak:40₺
    Araç Koltuk (4+1):80
    Araç Koltuk (15+1):130
    Çekyat:40₺
    Berjel:20₺
    Sandalye:10₺
    Arayın hemen randevu alın ve bulunduğunuz adrese gelip yıkama işlemini gerçekleştirelim bu fırsatı kaçırmayın.
    ☎️Tel. : 0553 443 6742

  • Elif Yıldırım

    Elif Yıldırım

    5 aylar önce

    Zaten yuvarlak değil küre.

  • ONUR ASLAN

    ONUR ASLAN

    5 aylar önce

    Abi benim babam İzmir türksat kurulum kablo TV de çalışıyor

  • PunchTal

    PunchTal

    5 aylar önce

    ABİ UYDU ALTIN KÜLTÇESİNE BENZİYOR UZAYLILAR ÇALMASIN :d?:D

  • MinyaQQ

    MinyaQQ

    5 aylar önce

    biraz düşün o zaman iklim nasıl oluyor gece gündüz nasıl oluyor Dünya düzse mevsimler nasıl oluyor? Bunu cevaplayın hadi ?

  • Tuğçe cor

    Tuğçe cor

    5 aylar önce

    Musabı daha çok duymak istiyorum videolarada (bana katılanlar like)

    • Tuğçe cor

      Tuğçe cor

      5 aylar önce

      Musabı bazı videolarda da gösterin

  • Ceyhun Yılmaz

    Ceyhun Yılmaz

    5 aylar önce

    Yeni arkaplan çok itici

  • AndroGamerPro

    AndroGamerPro

    5 aylar önce

    Oval İle Yuvarlak Arasındadır

  • Özgü Özcan

    Özgü Özcan

    5 aylar önce

    Abi hiç yaşlanıyorsun hee

  • PONÇİKELLA ESİLA

    PONÇİKELLA ESİLA

    5 aylar önce

    Abi yaşadıklarını duydum geçmiş olsun.

    • Beraat ÇELİK

      Beraat ÇELİK

      5 aylar önce

      ne olduki

  • ahmet can isik

    ahmet can isik

    5 aylar önce

    2. RUHİ ÇENET ORTAYA ÇIKTI

  • Eren

    Eren

    5 aylar önce

    Uras abi lütfen yeni vide gelsin

  • Sweetie Milkshake Vlog

    Sweetie Milkshake Vlog

    5 aylar önce

    yaw hehe

  • Veron TEAM

    Veron TEAM

    5 aylar önce

    hassiğtir boğk

  • Furkan Dogru

    Furkan Dogru

    5 aylar önce

    ABİ BENIM ENIŞTEM TURKSAT A GUVENLIK DI SIZN GİTİNİZ YERDE TAM 15 TEMMUZ GÜNÜ TATİLE GİTTİ O AKŞAM 15 TEMUZ GECESI ARKADAŞLARI ÖLMÜŞ ORDA

  • Esma Baksi

    Esma Baksi

    5 aylar önce

    At yada öp videosu gelsin

  • Nsjshsu Hdjdjd

    Nsjshsu Hdjdjd

    5 aylar önce

    Yeni videoyu neden sildin

  • Şiir TV

    Şiir TV

    5 aylar önce

    Ulan uydular, gökyüzü güneş sistemi falan :) sonra pipetle su soğutma :)

  • Sabri Gundogar

    Sabri Gundogar

    6 aylar önce

    keşke gitmisken Ku band aralığı nı öğrenseydiniz band arası değişkenliği durumu nedir ? Mhz artma Yük azalması gibi durumlar olmuş mu ?

  • emre demir

    emre demir

    6 aylar önce

    Yok kare malmısınız ya

  • Moderator Reyiz

    Moderator Reyiz

    6 aylar önce

    Abi sana yıllardır aboneyim ve nerdeyse her videonda likem var Nolur abi ben de Youtube a yeni başladım kanalımı geliştirmede yardımcı olurmusun pls

  • mesut Tuna

    mesut Tuna

    6 aylar önce

    Uras nato buluşması +1

  • OXA MOBİL LEGENDS

    OXA MOBİL LEGENDS

    6 aylar önce

    NEDEN MASKE KULLANMIYORSUN ?

  • Ahsen Zeynep Tokluoğlu

    Ahsen Zeynep Tokluoğlu

    6 aylar önce

    Abi o şişeyi kibritle sabit tutmak ,gerçek kıvanç ve burak kanalındaki akıl oyunların bir bölümünde onu yapmışlardı

  • Küçük Saksılar

    Küçük Saksılar

    6 aylar önce

    Geoit tir

  • Yhlas Yhlas

    Yhlas Yhlas

    6 aylar önce

    Orda çalışan tüm devlet çalişanlarimizin canı sag olsun

  • Uğur Çelebi

    Uğur Çelebi

    6 aylar önce

    Emeğinize sağlık ❤️

  • Twitch`in Elli Tonu

    Twitch`in Elli Tonu

    6 aylar önce

    japon dur KORE DEĞİLDİR .

  • Abdullah Çardak

    Abdullah Çardak

    6 aylar önce

    Video süper başlık ilgi Çekmiyo sanki

  • Ozan

    Ozan

    6 aylar önce

    8 gündür video yok

    • Ozan

      Ozan

      5 aylar önce

      11 gündür video yok.

  • MURAT KÖPRÜLÜ

    MURAT KÖPRÜLÜ

    6 aylar önce

    radyasyon testleride yapabilir misiniz hangi cihazlarda daha çok

  • ofc DEMIRHAN

    ofc DEMIRHAN

    6 aylar önce

    Eski intro gelsin noğlur

  • Yalnız Pankek

    Yalnız Pankek

    6 aylar önce

    Adı Uras olan +1

  • Sjıdjdjsjdbdndlsmns Xözlxxlxlzlspdpdpdp #saveralph

    Sjıdjdjsjdbdndlsmns Xözlxxlxlzlspdpdpdp #saveralph

    6 aylar önce

    Arkadaki Harry Poter

  • Batuhan Öztürk

    Batuhan Öztürk

    6 aylar önce

    Helal olsun TÜRKSAT sizin sayenizde birçok iletişim aracını kullanıyoruz

  • Efe Keleşoğlu

    Efe Keleşoğlu

    6 aylar önce

    uras abinin bu kadar kısa olduğunu tahmin etmemiştim

  • suat baddal

    suat baddal

    6 aylar önce

    Aslında mavi ay diye bir sey yok ingiliceden gelmeymis

  • Göktuğ Çolak

    Göktuğ Çolak

    6 aylar önce

    uras abi yeni video ne zaman gelecek

  • Mustafa Taşkıran

    Mustafa Taşkıran

    6 aylar önce

    Arkadaki Harry Potter ... Aga be

  • GolMohammad Khalifeh

    GolMohammad Khalifeh

    6 aylar önce

    Abi cok az video yapiyon

  • Edit potter

    Edit potter

    6 aylar önce

    Arkadaki harry potter beni bitirdi ben fanıyım daa:))

  • •Blue•Berry• Ama 40 abune olamayan

    •Blue•Berry• Ama 40 abune olamayan

    6 aylar önce

    .

  • comolokko

    comolokko

    6 aylar önce

    Abi gece rüyamda seni ve ekibi gördüm keşke gerçek olsaydı🥺

  • asmr keyifi

    asmr keyifi

    6 aylar önce

    Abi bu zamana kadar biriktirdiğin sana gelen hediyeleri nerde biriktiriyorum ne zamandır o biriktirdiklerini göster ne zamandır biriktiriyorsun

  • Emre Bülbül

    Emre Bülbül

    6 aylar önce

    Abi bi sefer Seko Abi esyalari tanitsin, sende kameraya gec.

  • Muhammet Can Kara

    Muhammet Can Kara

    6 aylar önce

    o kibritlisi gerçek