Beyaz Futbol 17 Ocak 2021 Kısım 1/3 (Beşiktaş 2-0 Galatasaray maçı)

katma 17 Oca 2021
görünümler 375 723
282

#BeşiktaşGalatasaray #MesutÖzil
Beyaz Futbol TRdown Kanalına Abone Olmak İçin:
bit.ly/beyazfutbol
Beyaz Futbol | Instagram: beyazfutboltr
Beyaz Futbol | Twitter: beyazfutbol/
Beyaz Futbol | Facebook: beyazfutboltr/

Beyaz Futbol
YORUMLAR  
  • Beyaz Futbol

    Beyaz Futbol

    Aylar önce

    Videoyu beğenmeyi ve kanala abone olmayı unutmayın

    • Sedat Sağdıç

      Sedat Sağdıç

      Aylar önce

      Süreyi yarım saat uzatabilirseniz sevinirim. Bir de abdülkerim abi balgam çıkarmayı yapmazsa, dikkat ederse sevinirim, hoş olmuyor. #BeyazFutbol #DerinFutbol

    • MR. HAKAN

      MR. HAKAN

      Aylar önce

      Ahmeti beğenmiyoruz

    • ali duman

      ali duman

      Aylar önce

      2 gün önce mesut fenerbahçeye para için geldi diyen ahmet çakar beşiktaşlı olarak kınıyorum

    • Ömer Kara

      Ömer Kara

      Aylar önce

      65yasina gellmissin hala Besiktas in buyuklugunu gorememissin yaziklar olsun amethyst

    • Ardyos

      Ardyos

      Aylar önce

      Mesut Özil Gangsta Paradise videom kanalımdaaa

  • SALİH GÜRHAN OSMANCA

    SALİH GÜRHAN OSMANCA

    Saatler önce

    Abdulkerim abi ne kadar iyi gülüyor yaa. İnşallah sezon sonu da böyle gülersin abi :))

  • Onur Kaya

    Onur Kaya

    Gün önce

    Guti kim yaa 🤣😂😂😂

  • Ruslan Haciyev

    Ruslan Haciyev

    Gün önce

    Bu. Ahmet cakarcik milleti bezdirib cicik micik edersen bizde semi Ahmetcik ederir imza .Besiktas.

  • Ali yağız Alabuğa

    Ali yağız Alabuğa

    Gün önce

    AHMET ÇAKAR AĞLAMAAAA

  • Al bert

    Al bert

    3 gün önce

    Ahmeti dikkate almayın adam hasetleniyor işte napsın normaldir 😁

  • BELA KBYT

    BELA KBYT

    3 gün önce

    gs fb zaten sıkıcı Gs bjk kimin evinde oynarsa o kazanıyor yada kaybetmez

  • fenomenlerin kanalı

    fenomenlerin kanalı

    3 gün önce

    Guti pepe kim derbi degil derbicik yapma be ahmetcik hocacık abi ne kullanıyorsanız bizede verin 40 yıllık tinerciyim böyle kafa görmedim.😂 böyle yorumlar yapınca sezerciğe benzetiyorum seni ırdaki şişgo cocgun binecem üstüne vurucam kırbacı vuracam kırbacı sahnesinden bile daha komik yorum oldu cik ciklerden gidiyoz ya bnde sezercik ahmetcik baglantısı yaptım :)

  • fenomenlerin kanalı

    fenomenlerin kanalı

    3 gün önce

    Rok adamdırrr üzülme sana yakışmıyor kral biz beiiktaşılalar olarak seni.hep severiz sen yeterki değişme :)

  • Recep Özkan

    Recep Özkan

    4 gün önce

    Ulan Ahmet Çakar Guti kim ne demek ya futboldan zerre anlamayan adamın diyeceği bir cümle guti tam realin en iyi olduğu sezonlarda 14 sene forma giydi realde.

  • Turan Can

    Turan Can

    7 gün önce

    Sevinmek hiç kimseye bu kadar yakışmıyordu Abdülkerim Durmaz💛💙

  • Mustafa Berktass

    Mustafa Berktass

    7 gün önce

    Mesut geldi ama oynatacak hoca yok ki biz napalim şimdi

  • Orhan Oguz

    Orhan Oguz

    8 gün önce

    AHMET CAKAR SEN TAM BIR ŞURUPSUN...

  • RED BLOOD

    RED BLOOD

    8 gün önce

    Bir gsli olarak bende diyorum bjkin oynadığı tüm derbiler daha tempolu, zevkli maçlar. Teşekkürler Beşiktaş bize iyi futbol izlettirdigin için

  • Yiğit Asaf

    Yiğit Asaf

    9 gün önce

    Olum mesut geldi daha asist yapamadı adam haagagagag

  • Yunus

    Yunus

    11 gün önce

    Ahmet çakar haklı beşiktaş yense galatasaray üzulmez ama fener yenilgisi bizim istemediğimiz birşey beşiktaş şampiyon olmasını arada isteriz ama fenerbahçenin şampiyon olmasını istemeyiz . Not beşiktaşın oyununu fenerbahceden daha çok severim ama fenerbahçe ve galatasaray daha başarılı olmuştur ve birbirinin en önemli rakibidir. Galatasaray fener maçını izlemeye giderim ayrı tat ama galatasaray beşiktaş maçı onemli maçtan öte değil

  • Sinyore Terim

    Sinyore Terim

    11 gün önce

    F.T.S.A 😉😉😉💛❤️

  • Yunus Emre Özçiftçi

    Yunus Emre Özçiftçi

    13 gün önce

    ahmet çakarın keline vurası geliyor adamın ne sakat bi adam bu ya

  • hllsvrn

    hllsvrn

    13 gün önce

    Sinan Engin'in en büyük kulübü dediği, Beşiktaş Jimnastik Kulübü'dür. Futbol takımını ilk kuran Galatasaray'dır. 4 büyükler arasında.

  • ECRİN BADE

    ECRİN BADE

    16 gün önce

    https://youtu.be/67-2R_d4RPc

  • Emirhan Çandır

    Emirhan Çandır

    17 gün önce

    Guti hernandez Türkiye ye gelmiş en büyük orta sahadır.

  • Emirhan Çandır

    Emirhan Çandır

    17 gün önce

    Guti kim ya dediğiniz adam saydiklariniz dan daha çok kupası var guti de 3 tane Cl kupası var

  • Elmas Cetin

    Elmas Cetin

    19 gün önce

    gutiye sen kimsin yancı dersin beşiktaşlılar artık ahmet çakarı eleştirelim yaa yuh ya yuhhhhhh

  • DELİ Mİ NE?

    DELİ Mİ NE?

    20 gün önce

    Bjk Ahmet Çakar'a çakar 🤪

  • DELİ Mİ NE?

    DELİ Mİ NE?

    20 gün önce

    Ahmet Çakar'ın yeni lakabı "ÇöP"

  • Hüseyin Karakaya

    Hüseyin Karakaya

    21 gün önce

    Hokabbaz kolpacı Ahmet çakılır

  • Nisanur K

    Nisanur K

    23 gün önce

    11:18...

  • ali akalın

    ali akalın

    23 gün önce

    HADİ ORDAN AHMET HOCA BİZİM OKULDA 300 TANE ÖĞRENCİ VARDI 150 FENERLİ 140 BEŞİKTAŞLI SADECE 10 TANE GALATASARAYLI VARDI HOCA NE KONUŞŞUYOR YAAAAAA

  • ali akalın

    ali akalın

    23 gün önce

    YAZDIKLARIMI YAYINLAYIN SİNAN ENGİNE ULAŞIN 30 YIL ÖNCE GALATASARAY DİYE BİRŞEY YOKTU BİLE BİZ KÜÇÜKKEN MAHALLEDE 30 TANE ÇAÇUK VARSA 15 BEŞİKTAŞLI 15 FENERBAHÇELİ VARDI NE DİYOR AHMET HOCA

  • ali akalın

    ali akalın

    23 gün önce

    KAZAKİSTANA YENİ ZELLANDAYA GİDİCEKMİŞ GİT KOREYE BEŞİKTAŞ DE BAKALIM KAÇ TANE BEŞİKTAŞLI BULURSUN AHMET HOCA

  • ali akalın

    ali akalın

    23 gün önce

    AHMET HOC NE ANLATIYOR YAA BEN 43 YAŞINDAYIM KÜÇÜKKEN İLK OKULDAYKEN 2 TANE TAKIM VARDI GALATASARAY DİYE BİRŞEY YOKTU İLK OKULDA BÜTÜN SINIF YA FENERBAHÇELİ YADA BEŞİKTAŞLI KOSKACA SINIFTA 1 TANE GALATASARAYLI VARDI 30 KİŞİLİK SINIFTA AHMET HOCA OKU BUNLARI OKU YAYINLAYIN BUNLARI

  • Ercan Karaca

    Ercan Karaca

    24 gün önce

    06:40 :) bundan 5 yıl önce , ahmet çakar derbicik dedi diye ortalık karışmıştı. apo bey tüm bjk'lilere seslenip "merak etmeyin en büyük derbi fb - bjk derbisidir " demişti. şimdi gıcık tuttu :))))

  • Umutcan Tiraki

    Umutcan Tiraki

    25 gün önce

    Mesut dünyanın en iyi 10 numaralarından mı sesli güldüm

  • Poyraz DİŞBUDAK

    Poyraz DİŞBUDAK

    25 gün önce

    P
    A
    R
    A
    Y
    L
    A
    Şampiyonluk
    NE KADAR
    KOLAY
    .
    .
    .

  • YalnizSeyyah

    YalnizSeyyah

    27 gün önce

    Guti'yi dünya çapında bir futbolcu olarak görmeyen sözde bir yorumcunun yorumcukları çok da ciddiye alınmaz.

  • Edis Şahin

    Edis Şahin

    Aylar önce

    Güti dediğiniz adam sayısız başarılıları var bence mesuttan da üstün beşiktaş 'ın hakkını yemeyin bi galatasaraylı olarak söylüyorum

  • Emre Zorlu

    Emre Zorlu

    Aylar önce

    Derbicik 💙💛💙💛👊🏻 eee HEDEF29

  • Kazım Koçaman

    Kazım Koçaman

    Aylar önce

    Ahmet Çakar in canı çok yanmış acitmisiz şampiyon Beşiktaş

  • Kaya Kıllı

    Kaya Kıllı

    Aylar önce

    Ahmet Çakar'a güvenin
    Hayatınız Kararsın

  • Enes Kuvet

    Enes Kuvet

    Aylar önce

    GUTİ HAGİDEN DE BÜYÜK BİR TOPÇU ALEXDEN DE AHMET ÇAKAR BOŞ YAPMIŞ BÜTÜN KARİYERİNİ REALDE GEÇİREN SONRA BEŞİKTAŞA GELEN BU ADAM TÜRKİYEYE GELMİŞ EN BÜYÜK FUTBOLCUDUR

  • ali Gvn

    ali Gvn

    Aylar önce

    Sorun Ahmet’cik 😂😂😂

  • Şehmus Uzunay

    Şehmus Uzunay

    Aylar önce

    Ahmet çakar çok haksizlık yapıyor

  • Hasan Depe

    Hasan Depe

    Aylar önce

    Yasa sinan hepisine bastik yarasin

  • jsjsjss jsjs

    jsjsjss jsjs

    Aylar önce

    Ahmet Çakara göre derbi olması için çok konuşulması lazım yani taraftar sayısınin çok olmasi lazım evet Beşiktaş'ın gs ve fbye göre taraftarı daha az ama bu küçük takım olduğu anlamına gelmez biz güçlünün yanında değiliz BJK halkın takımıdır.

  • Oguzhan Ablay

    Oguzhan Ablay

    Aylar önce

    Beşiktaş 4 büyüklerden biri o zaman Beşiktaş kimle oynarsa derbi olucak GS FB oynayınca derbi olmuyorsa kiminle oynarsa derbi olur boş konuşmayin

  • BORAN BALCI

    BORAN BALCI

    Aylar önce

    4.39 AHMET ÇAKAR HULK GELİYO BOŞ YAPIYODUM BEŞİKTAŞ DÜŞMANI

  • Ali berkan Findik

    Ali berkan Findik

    Aylar önce

    Ahmet cakar utanmadan hagiyle gutiyi kiyasliyor yazik valla...

  • Ege ozgiray

    Ege ozgiray

    Aylar önce

    Beşiktaş düşmanlarını toplamışsınız

  • Kadir Selim

    Kadir Selim

    Aylar önce

    Bencede en büyük derbi fb gs dirde ahmet çakarda haksızlık yapıyo

  • Kaan

    Kaan

    Aylar önce

    Ahmet hoca doğru diyor derbi değildir düzenli olarak Bjk çakıyor böyle derbi olmaz xd

  • Ayaz pro Yıldırım

    Ayaz pro Yıldırım

    Aylar önce

    Ahmet cakar hakemken besiktas gs beşiktaş fner maclarını yönetirken derbiye cıkıyoruz diyordu şimdi besiktas düşmanlgı yapıyor son 10yılda oynanan derbilerde en zevkli beşiktaş fb beşiktaş gs derbileri oluyor artık gs fb derbicikleri izliyoruz zevksiz 0 0. 1 0. Biten derbicik avrupada fener gs maclarını cizgi film diye izliyorlar

  • Duran Doğan

    Duran Doğan

    Aylar önce

    Daha kime çakalım Ahmet çakar sözünü tut istifa et takımda saten hava var Sergen hocanın eline kim gelse patlar adam olur Merih Demiral kimden çıktı aranıda bir adam var Sinan Engin adam Ahmet Çakar zaten Fb'li Mesut Özil queresma adamın milli takım'da kupası var şampiyonlar ligi kupası var Adriano Barçalı bunlar kansız biz kimler geldi şampiyon olduk Sergen varken bazısında Haci olanlar a rağmen Sergen attı şampiyon oldu dedirtikkk
    Sinan Engin Beyaz tv burak bunlar'dan arkadaş olmaz

  • Kağan Cevdet Kuzu

    Kağan Cevdet Kuzu

    Aylar önce

    Ulan bu beyaz futbolun Beşiktaş la alıp veremediği nedir yaa...onlara göre tek fener-Gs derbi BJK olmasın bu lig de yemin beş senede kimse izlemez bu ligi

  • Revan Ismayilov

    Revan Ismayilov

    Aylar önce

    Beşiktaş vs Fenerbahçe
    Beşiktaş vs Galatasaray
    Derbilerine derbcik değen futboldan konuşmasn ingiltereninde en büyük derbisi Chelsea vs Arsenal o zaman Tottenham oldugu derbiler derbicikmi diyelim ? Ne yani bide Guti kim ya ?? 3 şampiyonlar ligi var adamin Real madiridn efsanesi Pepe kim ya ? Pepe zamaninda dünyanın en iyi defans oyuculardan biriydi Quaresma Türkiye gelmiş en iyi kanat oyuncusu başka ne sayalim ? Biz Beşiktaşlılar Gomez geldi onuda sayalim bidaha böyle küçümseme olmasin

  • ALWAYS STRANGER

    ALWAYS STRANGER

    Aylar önce

    İstediğiniz kadar derbicik diyin BEŞİKTAŞIM koymaya devam edicek

  • İlkin Yiğit Gürel

    İlkin Yiğit Gürel

    Aylar önce

    Ahmet ağlama lan

  • Yiğit Çiçen

    Yiğit Çiçen

    Aylar önce

    Sinan Engin: transfer yapmasan da senin takımın transfer olmaya aday takım 7:37

  • tayfun çakır

    tayfun çakır

    Aylar önce

    Sinan engin zırlatmaca bu bölüm dkdlskkd

  • muhammed ukay

    muhammed ukay

    Aylar önce

    roberto carlosun dünya kupası şampiyonluğu var gutinin bi çuval isterse kupası olsun

  • Yusuf Uzun

    Yusuf Uzun

    Aylar önce

    Ahmet Çakar yorumcu mu ?

  • Yasir ARSLAN

    Yasir ARSLAN

    Aylar önce

    Abi yani futboldan çok iyi anlarım demiyorum ama bu nasıl program ya biri siz konuşun ben telefona bakıcam diyor biri kulaklık takıyor biri geçen hafta ezilecek dediği takım ezmiş ama derbicikti diyor. 4 tane dev çocuk varmış gibi anneleri de bıkmış susun demiyor artık. Ne zaman şu programdan bir kesit açsam gürültüden başım ağrıyor be videonun sonunda diyorum ki ne izledim ben? Sonuç sıfır hiç birşey yok.

  • Uluğ Buğra Kara Han

    Uluğ Buğra Kara Han

    Aylar önce

    Ertem Şenersiz olmuyor.

  • ismet karakuş

    ismet karakuş

    Aylar önce

    Ahmet çakar boş konuşuuor sadece beşiktaş düşmanlığı yapıyor ne ağlak biri

  • Sedat Sağdıç

    Sedat Sağdıç

    Aylar önce

    Süreyi yarım saat uzatabilirseniz sevinirim. Bir de abdülkerim abi balgam çıkarmayı yapmazsa, dikkat ederse sevinirim, hoş olmuyor. #BeyazFutbol #DerinFutbol

  • Metin Celikten

    Metin Celikten

    Aylar önce

    Hayattım boyunca ahmet çakar kadar boş konuşan bir insan görmeddim( boş insan = ahmak çakar)

  • Erol Cavuş

    Erol Cavuş

    Aylar önce

    Gerçekten böyle rezil bı yayın yok derbi maçı oynanmış siz mesut diyorsunuz artık beyaz tv Yok bizde gut byy beyaz tv

  • Ümit Istanbul

    Ümit Istanbul

    Aylar önce

    Bu Ahmet Çakar Türkiyede hakemlik yaptı. Bu Kansız Ahlaksız Allahsiz insanın yönettiği maçlarla Beşiktaş şampiyonluk kaçırdı. Şimdiki ifadeleri bile o dönem şike yaptığının göstergesi.

  • tony 1903

    tony 1903

    Aylar önce

    Cakar allah belani versin bjk dusmani

  • Hamlet Qurbanli

    Hamlet Qurbanli

    Aylar önce

    Ahmet Çakıra Beşiktaş iyi çakıb amma

  • Levent Yılmaz

    Levent Yılmaz

    Aylar önce

    Ertem Şener nerelerde görünmüyor

  • Erdal Bilgin

    Erdal Bilgin

    Aylar önce

    Bu Ahmet Çakar’a 10 kişile koyduk

  • Emrah Aksu

    Emrah Aksu

    Aylar önce

    Ertem şener gittikten sonra programda hicbir tat kalmamış

  • QLE27 MUSIC

    QLE27 MUSIC

    Aylar önce

    Rasim Ozan çok komik Cidde ya 😂😂😂

  • Mehmet İhsan ÇİL

    Mehmet İhsan ÇİL

    Aylar önce

    Bu erman toroğlu etek felanda giyecekti zamanında ne boş adam ya fenerden bu sene hiç bir cacık olmaz herkes görecek fener mesutu değil messi yi de getirse eşşek yine eşşektir. Kaldı ki mesut öyle abartıldığı gibi bir futbolcuda değil herkes görecek bunu 4-5 haftaya kadar :)

  • Adem Sari

    Adem Sari

    Aylar önce

    Ahmet çakarın da eylencesi 8 taş işte

  • Vedat Güngör

    Vedat Güngör

    Aylar önce

    Ulan karaktersiz mesutu kim transfer etseydi gündem olurdu beşiktaşta oyniyan gs fb şeref duymalı biz bjk yle maç yapıyoruz diye

  • taha güngör

    taha güngör

    Aylar önce

    bu ahmet çakar insan değil 4.sınıf bir yaratık

  • Muhammed Uğur Al

    Muhammed Uğur Al

    Aylar önce

    Mesut un uçağı Abdülkerim Durmaza ......

  • Birisi _

    Birisi _

    Aylar önce

    Türkiyede beşiktaş oynadığı maçlar derbidir geri kalan gazozuna maçtır. Izlenmelerden futboluna kadar bu boyledir

  • Selahattin Pektas

    Selahattin Pektas

    Aylar önce

    Ahmet ihtiyarladi. Seyretme keyfimiz i kaciriyor. Rezil program

  • seçe ç.

    seçe ç.

    Aylar önce

    İşte ülke futbolu ahmet çakar ve benzeri iç hainler yüzünden belirli bir seviyeyi bir türlü aşamıyor. Toroğlu ve çakar bein sportun maşasıdır. Ahmet Çakar denen alçak, bu ülkede 115 yıldır oynanan derbilere derbicik diyerek ülke futbolunu sırtından hançerliyor, aşağı çekiyor, yükselmesine engel oluyor. Çünkü beşiktaş bağımsız ve öngörülemez bir kulüp/camia. Bu ülkede futbol dünyasından çakar, rasim, toroğlu, şansal, aziz yıldırım, fatih terim, demirören, nihat özdemir adlı kişileri çıkartın, bein sportun yayın sözleşmesini iptal edip yayın haklarını trt ye verin, 3 yıl içinde avrupa futbolunda ilk 3 ülke arasına gireriz, zirveye bile oynarız. Ülke olarak futbolda yükselmemizi istemeyen avrupalılar ismini saydığım bu kişileri destekliyor ve ülke futbolumuzda görev yapmalarını sağlıyorlar. Bunu araplar üzerinden yapıyorlar. Beşiktaş daha 2 yıl önce avrupada ve türkiye'de tozu dumana katarken bu ısmini saydığım hain çete beşiktaşı durdurmak için götlerini yırttılar. Başardı şerefsizler. BU İSMİNİ SAYDIĞIM HAİN ÇETE ÜLKE FUTBOLUNDA BEŞİKTAŞ'A DARBE YAPMIŞ VE FUTBOLUMUZUN ILERLEMESİNI BU DARBEYLE DURDURMUŞTUR.

  • darkover

    darkover

    Aylar önce

    Ertem nerde yaw ?

  • ali ozel

    ali ozel

    Aylar önce

    Burada yapılan yorumların uzaktan yakından futbol ile bir ilgisi yok tamamen palyaçoların bulunduğu bir sirk.

  • Orhan Güney

    Orhan Güney

    Aylar önce

    Ahmet Çakar kadar cahil futbol yorumcusu az bulunur

  • Selim Hatal

    Selim Hatal

    Aylar önce

    Ahmet cakar bos konusuyon bos besiktas en buyuk besiktas

  • Melek Bulut

    Melek Bulut

    Aylar önce

    Mesut mu sadece transfer derbi çok iyiydi

  • PSYCHO

    PSYCHO

    Aylar önce

    Olum adam guti kim dedi lan şu Ahmet Şakar futboldan anlıyosa bende hiçbirşey bilmiyorum yine şaşırtmadı

  • Furkan Atal

    Furkan Atal

    Aylar önce

    1.10 haahhahahhhhahahaaha

  • Emeritus Sborb

    Emeritus Sborb

    Aylar önce

    Tamam Ahmet tamam derbi derbicik kartal parçaladi mi parçaladi boş konuşma

  • mert ulucay

    mert ulucay

    Aylar önce

    Beşiktaş o kadar nice takım işte kıskanın💪

  • Feyzullah Sayın

    Feyzullah Sayın

    Aylar önce

    Boşşun ahmet çakar

  • Ahmet ÜZEN

    Ahmet ÜZEN

    Aylar önce

    bu porgram çok boktan bir şey olmuş apo acilen gitmeli amigo mu yorumcu mu

  • Cafer Arabacı

    Cafer Arabacı

    Aylar önce

    Ahmet çakar hazmede hazmede öleceksin yazıklar olsun sana

  • Faik Orhan

    Faik Orhan

    Aylar önce

    Ben bunu izlerken Sivas'in Fener'e gol atması...

  • Erkan BJK BESIKTAS

    Erkan BJK BESIKTAS

    Aylar önce

    Ahmet boscakar gecen hafta ne demişti Karagümrük BESIKTAS 3 _4 vea 5 atar 😄😄inşallah bu yorumu okursun boscakar 🤪🤪

  • family guy

    family guy

    Aylar önce

    Rok'u susturmayın izlenmezsiniz

  • Halil Mert Kestir

    Halil Mert Kestir

    Aylar önce

    Beşiktaş şampiyon olsa gene mesutu konuşurlar

  • Camalrr Memmedov

    Camalrr Memmedov

    Aylar önce

    Bir Fenerli olarak soyluyorum Sinan abi gercekden sen cok kral adamsin.cok bey efendi birisin.

  • Steel Nova

    Steel Nova

    Aylar önce

    15:57 abdulkerim hoca Allah korusun spamlamaya başlıyor

  • Hoze Kral

    Hoze Kral

    Aylar önce

    Ahmet şeninde kimse hakemliğini konuşmuyor demekki hakemciktin sende